Achizitie publica - Servicii de verificare tehnica a proiectului si intocmirea documentatiei necesare Autorizarii
Detaliu pentru invitatia numarul 307741
JUDETULVRANCEA(CONSILIUL JUDETEAN)
Cod de identificare fiscala: 4350394
Adresa: DIMITRIE CANTEMIR, Focsani
Telefon: 0237616800
Fax: 0372372402
Denumire invitatie: Servicii de verificare tehnica a proiectului si intocmirea documentatiei necesare Autorizarii
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71328000-3 - Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de verificare tehnica a proiectului si intocmirea documentatiei necesare obtinerii Autorizatiei de Construire pentru implementarea contractului de lucrari ?Construirea Centrului de Management Integrat al Deseurilor, Statiei de Sortare si Statiei de Compostare in Haret, Judetul Vrancea?
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 02.08.2011 14:43
Data limita de depunere a ofertelor: 16.08.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Str. Dimitrie Cantemir nr. 1, Mun. Focsani, Jud. Vrancea
Data si ora deschiderii ofertelor: 16.08.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Dimitrie Cantemir nr. 1, Mun. Focsani, Jud. Vrancea
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 188, 230 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Decl. privind eligibilitatea, neîncadrarea la art.181, calitatea de participant la procedura si certificat de participare la procedura cu oferta independenta 2.Certificate privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de statsi bugetul local;3.Certificat constatator si de înregistrare fiscala emis de O.R.C.; 5.informatii generale-decl. cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani(2008, 2009, 2010), min.188.230 lei; 6.Lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani si a contractelor in derulare;7.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarile persoanelor desemnate de prestatorul de servicii pentru îndeplinirea contractului de achizitie publica; 8.prezentarea informatiilor privind subcontractantii si asocierea.
Din SEAP. Garantia de participare 3000 lei