Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de verificare tehnica periodica la buteliile metalice/materiale compozite de aer comprimat


Detaliu pentru invitatia numarul 353803
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta "Dealu Spirii" al Municipiului Bucuresti
Numar invitatie: 353803/17.09.2013
Denumire contract: Servicii de verificare tehnica periodica la buteliile metalice/materiale compozite de aer comprimat
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul pentru Situatii de Urgenta "Dealu Spirii" al Municipiului BucurestiCod fiscal: 4221047, Adresa: Calea 13 Septembrie 135 sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 213166171, Fax: +40 213166171
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de verificare tehnica periodica la buteliile metalice/materiale compozite de aer comprimat
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE servicii de verificare tehnica periodica la buteliile (metalice/materile compozite) de aer comprimat din componenta aparatelor de respiratie ARIAC PLUS, ARIAC 98, DRAGER, completelor de descarcerare HOLMATRO, echipamentelor de scafandri si a dispozitivelor portabile de stingere din cadrul inspectoratului, in conformitate cu prevederile caietului de sarcini.Se vor incheia contracte subsecvente in functie de necesitatile autoritatii contractante si de fondurile alocate.
II.1.6) CPV: 71630000-3 - Servicii de inspectie si testare tehnica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 258, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Obligatoriu se va posta in SEAP(scanata) si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici pana la data limita de depunere a ofertei(exceptie facand viramentul bancar).Garantia de participare se constituie in suma de 5170 lei.Se accepta garantia de participare in cuantum de 50% din valoarea solicitata pt IMM.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 30 zile de la data limita de depunere a ofertei. Modalitatea de constituire: -virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si cel putin pentru perioada de valabilitate a ofertei; - ordin de plata in contul AC - RO64TREZ7055005XXX000157 trezoreria sector 5, Bucuresti, CIF 4221047 sau a unei file CEC pana la data depunerii ofertelor. In orice situatie, dovada constituirii garantiei trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt depunerea ofertelor.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.In cazul formularii unei contestatii in cadrul procedurii de atribuire de catre ofertanti, in masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului si in cf.cu prev. art. 278^1 alin.1 si art.278^1 alin.2 din OUG 34/2006. Echivalenta garantiei de participare in alta moneda se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea.Vor fi exclusi of. care se afla in una din urm. sit.: omit sa compl. si sa prezinte formularul solicitat;nu prezinta form. completat corect si integral;se afla in situatia prev. la art. 180 din OUG 34/2006.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.Vor fi exclusi of. care se afla in una din urmat. sit.: omit sa completeze si sa prezinte form. solicitat; nu prezinta form. completat corect si integral; se afla in situatia prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006-Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obl. exigibile de plata.certif. de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) (formulare tip eliberate de aut.competente din tara in care candid. isi are sediul sau este rezident)- certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (datorii la bugetul consolidat general) (formulare tip eliberate de autoritatile competente)Certif. fiscale vor prezenta sit. datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Docum. se vor prezenta in orig./copie legalizata/copie cu semn.lizibila cf.cu orig.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta cf Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010.Vor fi descalificati of. care se afla in una din urm. sit.: omit sa prezinte docum;prez.docum. completat necorespunzator sau incomplet.-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006.Vor fi exclusi of. care se afla in una din urma. sit.: omit sa compl.si sa prezinte form. solicitat;nu prezinta form. completat corect si integral;se afla in sit. prevla art. 691 din OUG. 34/2006. Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante privind procedura de atribuire: Dudus Stelian, Birsan Odeta, Dorcescu Liviu, Radu Anca, Schiopu Daniela, Stan Gheorghe, Vlad Marian, Gheorghila Magdalena. -Certificat constatator emis de ONRC, din care sa rezulte obiectul de activitate ? prestarea serviciilor ce fac obiectul procedurii de achizitie (ofertantul isi va asuma raspund. cu priv. la faptul ca inf. cuprinse in acest doc.trebuie sa fie valabile/reale la data lim.de dep. a of.).Ofertantul trebuie sa prezinte documentul in original sau copie legalizata/ / copie cu semnatura lizibila conform cu originalul. Ofertantul clasat pe primul loc trebuie sa prezinte documentul, in original sau copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezutatul procedurii de atribuire.Vor fi descalificati ofertantii care se afla in una din urmatoarele situatii: din certificatul constatator prezentat nu rezulta ca are in obiectul de activitate prestarea serviciilor ce fac obiectul procedurii de achizitie; omit sa prezinte documentul solicitat;
-Autorizare I.S.C.I.R. ? INSPECT IT, valabila la data limita de depunere a ofertei, in conformitate cu prevederile Anexei D ale prescriptiilor tehnice C5-2003 pct.4a si 4b, pentru setul de activitati de reparare, verificare tehnica, scoatere din uz si casarea recipientilor/butelii. Vor fi descalificati ofertantii care se afla in una din urmatoarele situatii: - din documentele prezentate nu reiese indeplinirea cerintelor tehnice si / sau profesionale solicitate;
- prezinta documentul in afara termenului de valabilitate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri anuala in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani.Prezentare fisa de informatii generale.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere., O lista a principalelor servicii prestate in ultimii trei ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiariPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.09.2013 11:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer