Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - servicii de verificare, testare, curatare, reparare si reconditionare a capetelor de tipar digital


Detaliu pentru invitatia numarul 327346
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA "IMPRIMERIA NATIONALA" - S.A.
Numar invitatie: 327346/18.05.2012
Denumire contract: servicii de verificare, testare, curatare, reparare si reconditionare a capetelor de tipar digital
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA "IMPRIMERIA NATIONALA" - S.A.Cod fiscal: 2779625, Adresa: BD. ALEXANDRU IOAN CUZA, 56, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40214348802, Fax: +40214348810
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: prin intermediul Seap
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (productie poligrafica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de verificare, testare, curatare, reparare si reconditionare a capetelor de tipar digital
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de verificare, testare, curatare, reparare si reconditionare a capetelor de tipar digital
II.1.6) CPV: 79811000-2 - Servicii de tipografie digitala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 542, 820.03 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de: 8259, 66 lei-lotul 1 si 2053, 92 lei-lotul2. Garantia de participare=perioada de valabilit.a ofertei: 120 de zile calend.de la data limita de primire a ofertelor.Gar.se constit.prin vir.bancar sau printr-un instr.de gar.emis in cond.legii de o soc. bancara/soc de asig., prez.in orig.Cand gar.se constit.prin vir.bancar(OP), ofertantul are oblig.confirm.acestuia de catre banca pana ladata deschid.ofertelor.Plata se va efectua in contul CNIN: cod IBAN RO53RZBR0000060003138747 desch.la RAIFFEISEN BANK SUC.MUN.BUCURESTI.Instr.de gar.trebuie sa prevada ca plata se va executa necondit.Prin exceptie de la prev. alin.2.1, gar.se poate constit.si prin depunerea la autorit.contr.: a)unui OP/fila CEC, cu cond.confirm.de catre banca pana la data deschid.ofertelor;b)unei sume in numerar, cand gar.de particip.este redusa ca valoare-la casieria AC.Conf.prev.Legii 346/2004, art.16 alin.2, IMM-urile pot benefic.de reducere cu 50%. Garantia trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pt deschid.ofertelor.AC are dreptul de a retinegarantia, ofertantul pierzand astfel suma constit., atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmat.sit.: a)isi retrage oferta in per.de valab.a acesteia;b)oferta sa fiind stabil.castig., refuza sa semneze ctr.de achiz.publ.in per.de valab.a ofertei.In masura in care CNSC respinge contestatia, AC va retine contestatorului din gar.de particip.in raport cu val.estimata a urmat: a)intre 63.000 lei si 420.000 lei incl.-1% din aceasta val.;In masura in care instanta admite plangerea impotriva deciz.CNSC de resping.a contestatiei, AC are oblig.de a returna contestatorului sumele prev.la alin.(1), in cel mult 5 zile lucrat.de la data pronuntarii deciz.instantei.Gar.ofertantilor a caror oferta nu a fost stabil.castig., se return.dupa semnarea ctr.de achiz.publ.cu ofertantul castig.dar nu mai tarziu de 3 zile lucr.de la data expir.per.de valab.a ofertei.In ved.restit.gar., se va completa Formularul nr.10.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului, emisa in termen de maxim 10 zile de la data semnarii si inregistr.ctr.de catre ambele parti contractante.Pentru cei care fac dovada de IMM, cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului.De regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2) - (4) din HG 925/2006 se aplica in mod corespunzator.In cazul in care garantia este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind situatia personala a operatorului economic ?in original, semnata si stampilata, in conformitate cu Formularul nr.1;2.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Administratia Finantelor Publice privind obligatiile de plata la bugetul de stat, din care sa reiasa ca nu figureaza cu obligatii neachitate scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele-in original/copie legalizata sau in copie lizibila, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, cu mentiunea "conform cu originalul";3.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, din care sa reiasa ca nu figureaza cu obligatii neachitate scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele-in original/copie legalizata sau in copie lizibila, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, cu mentiunea "conform cu originalul"; 4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, potrivit Ordinului nr. 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P., conform Formularului nr.2-in original-semnat si stampilat.5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, conform Formular nr.3-in original, semnat si stampilat. 6.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-in original, semnata si stampilata, in conformitate cu Formularul nr. 4. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: a.Consiliul de administratie: Sorin Toader ? presedinte;Cristian George Lascu?membru;Dumitru Laurentiu Andrei?membru;Dragos George Bogdan?membru;Daniel Povarnaru?membru.b.Conducere Companie: - Sorin Toader? Director General;Cristian Iorgulescu?Director Executiv Dir.Tehnica;Liliana Moisa?Sef Serviciu Aprovizionare;Sandra Devian?Consilier juridic;Bogdana Banulescu?Sef Serviciu Achizitii ;7. Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca ofertantii confirma ca si-au insusit clauzele contractuale Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte existenta codurilor CAEN corespunzatoare obiectului achizitiei.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. ? in original/copie legalizata sau in copie lizibila, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, cu mentiunea "conform cu originalul".Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, de a prezenta, ptconformitate, certificatul constatator in original/copie legalizata, in situatia in care acesta a prezentat inscrisul in copie lizibila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz rapoarte anuale, scrisori de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara, Fisa de informatii generaleMedia cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani se va calcula prin impartirea valorii cifrei de afaceri exprimata in lei la cursul euro mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2008:1euro = 3, 6827 lei;Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei.Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor serviciiprestate in ultimii trei ani continand valori, perioade derulare contract, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin intermediul SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.05.2012 12:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer