Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de verificarea, repararea si intretinerea echipamentelor de stins incendii


Detaliu pentru invitatia numarul 348329
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SOCIETATEA NATIONALA RADIOCOMUNICATII
Numar invitatie: 348329/11.06.2013
Denumire contract: Servicii de verificarea, repararea si intretinerea echipamentelor de stins incendii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA NATIONALA RADIOCOMUNICATIICod fiscal: RO10881986, Adresa: Sos.Oltenitei nr.103, Sector 4, Bucuresti, Telefon: +40 3073029, Fax: +40 3073066
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos.Oltenitei nr.103, Sector 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 041303, telefon: +40 315003029, fax: +40 315003666, persoana de contact: LIGIA MIHAIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sos.Oltenitei nr.103, Sector 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 041303, sala Amfiteatru
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Telecomunicatii)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de verificarea, repararea si intretinerea echipamentelor de stins incendii
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de verificarea, repararea si intretinerea echipamentelor de stins incendii
II.1.6) CPV: 50413200-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de stingere a incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 180, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in cuantum de 3.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare= 60 zile de la termenul limita de depunere a ofertelorModalitatea de constituire conform prevederilorart. 86 alin. (1) si (2) din H.G. nr. 925/2006.In situatia in care garantia de participare se constituie in valuta, se va folosi cursul de schimb valutar BNR din ziua publicarii invitatiei de participare.In masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata/contestatorul renunta la contestatie, in conformitate cu prevederile art.2781, alin.(1)/(2) din OUG nr.34/2006 autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare, cuantumul calculat conform art.2781din OUG nr.34/2006.In cazul in care garantia de participare se constituie sub forma de scrisoare bancara de garantie, se va utiliza modelul din Formularul nr.10 din sectiunea Formulare si Modele.Cuantumul garantiei de participare pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat, cu declaratii pe propria raspundere conform Legii nr. 346/2004.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie = 5 % din valoarea totala a contractului fara T.V.A..Modalitatea de constituire: conform prevederilor art. 90, alin (1) si (2) din H.G. nr. 925/2006.In cazul in care garantia de buna executie se constituie sub forma de scrisoare bancara de garantie, se va utiliza modelul din Formularul nr.11 din sectiunea Formulare si Modele.Cuantumul garantiei de buna executie pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat, cu declaratii pe propria raspundere conform Legii nr. 346/2004.Garantia de buna executie se va constitui si va fi valabila pe toata perioada de valabilitate a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Se va prezenta Formularul nr.1, din sectiunea Formulare si Modele, completat corespunzator.II.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Se vor prezenta: Formularul nr.2, din sectiunea Formulare si Modele, completat corespunzator;Certificate de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general si datorii la bugetelelocale) din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor. Certificatele fiscale pot fi prezentate in una din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.Nota: Formularele nr. 1 si 2, solicitate la pct.I si II, se vor prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul. Incadrarea operatorului economic in una din situatiile prevazute la art. 181 si dupa caz, a tertului sustinator in situatiile prevazute la art.181, litera a), c1) si lit.d) din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura.III.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 ? Se vaprezenta Formularul nr.3, din sectiunea Formulare si Modele, completat corespunzator.IV. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareNota: Daca este cazul, declaratia se va prezenta si de catre tertul sustinator si de catre subcontractant.Persoanele cu functii de decizie din cadrul S.N. Radiocomunicatii S.A. ce au legatura cu proceduradee atribuiresau pot influenta procedura/continutul documentatiei de atribuire pentru ?Achizitie de echipamentindividual de protectie pentru personalul SN Radiocomunicatii SA?Gabriel GRECU? Director GeneralAdrian LUPU? Director Executiv EconomicMarian DINCA? Director Executiv Dezvoltare, Achizitii si AdministrativDana Marian?Manager Departament Juridic, Relatii Institutionale si ReglementariLigia MIHAIU? Manager Departament Planificare Achizitii OperationaleFlorica RAUTA?Sef Serviciul SpecialGeorgeta NEAGU ? Sef Serviciu AchizitiiSe va prezentaFormularul nr.4 din sectiunea Formulare si Modele, completate corespunzator. Cerinta nr. 1 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic ? Se va prezenta acest document in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Cerinta nr. 2 Autorizare de catre Inspectoratul General pentru Situatii de urgenta (IGSU) conform OMAI nr. 87/2010 pentru aprobarea Metodologiei de autorizare a persoanelor care efectueaza lucrari in domeniul apararii impotriva incendiilor valabila la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, in original, copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica ?conform cu originalul?).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil sau extrase de bilant(pentru anul 2012)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani Certificarea sistemului calitatii conform standarduluiISO 9001 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.06.2013 13:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer