Achizitie publica - Servicii de verificare/reglare supape de siguranta
Detaliu pentru invitatia numarul 334841
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334841/04.09.2012
Denumire contract: Servicii de verificare/reglare supape de siguranta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA COMERCIALA CEZ DISTRIBUTIE S.A.Cod fiscal: 14491102, Adresa: STRADA BRESTEI NR 2, Craiova, Telefon: +40 372523245, Fax: +40 372523810
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Calea Severinului nr. 25 (fosta bdul. Nicolae Titulescu, nr. 187) jud. Dolj , Localitatea: Craiova, Craiova, Romania, cod postal: 200769, telefon: +40 372523248, fax: +40 372523810
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Calea Severinului nr. 25 (fosta bdul. Nicolae Titulescu, nr. 187) jud. Dolj , Localitatea: Craiova, Craiova, Romania, cod postal: 200769, telefon: +40 372523248, fax: +40 372523810
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de verificare/reglare supape de siguranta
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Servicii de verificare supape de siguranta? din judetele: Dolj, Arges, Valcea, Gorj, Mehedinti, Olt, Teleorman
II.1.6) CPV: 71630000-3 - Servicii de inspectie si testare tehnica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 170, 060 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare, 3.300 lei fara TVA. In masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, autorit. contract. va retine contestatorului din cuantumul garant.de particip. o suma calculata in conformit.cu prev.art.278^1 din OUG 34/2006. Perioada de valabilitate a garant.de particip.: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participare: garantia de participare se poate constitui si prin scrisoare de garantie bancara sau ordin de plata in contul nr. RO 03 BRDE 170 SV 2668 9741 700 BRD Suc. Craiova sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea procedurii de achizitie.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului. Cuantumul garantiei de buna executie pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat, cu declaratie pe proprie raspundere conform Legii nr.346/2004 Modul de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se poate constitui prin ordin de plata in contul nr. RO03 BRDE 170 SV 2668 9741 700 - BRD suc.Craiova, cont care nu este purtator de dobanda, sau printr-un orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Durata Garantiei de buna executie: pe toata durata contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul 12A din Sectiunea Formulare. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, actualizata la data prezentei - Formularul 12B din Sectiunea Formulare.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69' din OUG 34/2006, actualizata la data prezentei- Formularul 12D din Sectiunea Formulare. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Cornelia Ionescu - Director Directia Administrativ Financiar, Ion Dobrescu ? Director DSDA, Silviu Zamfirache ? Manager DSDA, Viorel Catana-Presedinte Comisie de evaluare (Presedinte cu drept de vot), Marius Ghira, Eugeniu Drula - Membri ai Comisiei de evaluare, Narcisa Marin, Mariana Breciuga, Monica Stanca, Madalina Luica -experti cooptati. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale.(formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara). Acestea vor prezenta situatiaobligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Certificatele vor fi depuse in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Se vor prezenta esalonarile aprobate de organismele competente si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii.In cazul in care ofertantul nu a putut obtine in timp util certificatele solicitate acesta poate prezenta o declaratie pe proprie raspundere prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare, urmand ca in cazul unei solicitari din partea autoritatii contractante prezentarea acestora sa se faca ulterior, dar nu mai tarziu de data aprobarii raportului procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica.Conform Ordinului nr. 314/2010, se va prezenta certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta.Persoanele juridice straine vor prezenta orice act edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente), insotita de traducerea legalizata in limba romana, respectandu-se prevederile art. 182 din OUG 34/2006. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. Documentele vor fi depuse in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conforma cu originalul.Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM (anexa 1 din Ordonanta nr. 27);Autorizatie pentru verificare/reglare/reparare dispositive de siguranta de catre ISCIR INSPECT conf prescriptiei tehnice ISCIR PT CR 4, pentru o presiune mai mare de 420 bariAutorizatia se vor depune in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?- semnat si stampilat de ofertant.Persoanele juridice / fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit. Documentele vor fi obligatoriu prezentate in limba romana, traduse de catre un traducator autorizat.Pentru situatia in care persoana juridica straina are reprezentanta (filiala, sucursala sau punct de lucru) in Romania, aceasta va prezenta documentele la care face referire prezenta nota, emise de autoritatile competente din Romania.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Media cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani: cel putin egala cu 340.000 lei., Cerinta nr. 2: Bilantul contabil pe anul 2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Lista a principalelor servicii prestate in ultimii trei ani, insotita de urmatoarele documente: -procese verbale de receptie aferente contractelor prezentate; -certificari de buna executie (recomandari/ certificate constatatoare). Experienta similara se va referi la servicii similare cu cele din caietul de sarcini a caror valoare sa fie cel putin egala cu: 170.000 lei fara TVA., Cerinta 2: Declaratie in legatura cu dotarile de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului (utilaje, echipament tehnic, mijloace de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe).Ofertantultrebuie sa dispuna de stand mobil, pentru verificarea/reglarea in statii a supapelor .Ofertantultrebuie sa dispuna de mijloace de transport necesare deplasarii in statiile corespunzatoare Centrelor Operationale 110 KV, pentru verificarea/reglarea supapelor sau pentru ridicarea supapelor de siguranta ce trebuie verificate/reglate., Cerinta 3: Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, insotita de CV-urile persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului si ale altor specialisti cu sarcini cheie in indeplinirea contractului;Ofertantultrebuie sa detina personal tehnic de specialitate autorizat ISCIR conform prescriptiei tehnice ISCIR PT CR-8 si anume RSL ? responsabil cu supravegherea lucrarilor ? prezentare autorizatie., Cerinta 4: Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze(daca este cazul), Cerinta 5: Informatii privind asociatii- Acord de asociere ( daca este cazul) Cerinta 1: Certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001/2008 emis de organisme acreditate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire este disponibila pe site-ul www.e-licitatie.ro, atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2012 12:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.09.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.09.2012 14:52