Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de verificari metrologice a contoarelor de energie termica


Detaliu pentru invitatia numarul 352844
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Regia Autonoma de Termoficare Cluj Napoca
Numar invitatie: 352844/20.08.2013
Denumire contract: Servicii de verificari metrologice a contoarelor de energie termica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma de Termoficare Cluj NapocaCod fiscal: RO 201330, Adresa: Bdul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Telefon: +40 0264503703, Fax: +40 0264503722
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bdul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400604, telefon: +40 0264503703, fax: +40 0264503722, persoana de contact: Milena Puscas
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Regia Autonoma de Termoficare Cluj-Napoca, B-dul 21 Decembrie 1989, nr. 79, cod postal 400604
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de verificari metrologice a contoarelor de energie termica
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de verificari metrologice pentru contoare de energie termica aflate la scaden?a ?i reparare a contoarelor defecte (care nu corespund la verificarea metrologica)
II.1.6) CPV: 71632000-7 - Servicii de testare tehnica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 401, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garan?iei de participare: 5.000 RON sau echivalentul in alta valuta (la cursul leu/valuta stabilit de catre BNR la data publicarii invita?iei de participare).Perioada de valabilitate a garan?iei: cel putin egala cu cea a ofertei;Modul de constituire a garan?iei de participare: - scrisoare de garantie in favoarea autorita?ii contractante; aceasta trebuie sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a re?ine din garan?ia de participare o suma calculate conform preved. art.278"1 alin.1 din OUG 34/2006 actualizata, in situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare.- scrisoare de garan?ie emisa de o societate de asigurari, in acelea?i condi?ii ca ?i scrisoarea de garan?ie bancara;
- Ordin de plata in cont nr. RO71 RNCB 0106 0007 6755 0001 deschis la BCR Cluj cu condi?ia confirmarii acestuia de catre banca emitenta.- numerar, la casieria unita?iiNota: Scrisoarea de garan?ie sau dupa caz, Ordinul de plata sau chitan?a emisa de R.A. Termoficare Cluj-Napoca vor fi prezentate separat, nefiind incluse in coletul sigilat ce con?ine oferta ?i documentele de calificare
Garantie de buna executie
Modul de constituire a garan?iei de buna execu?ie: conform prevederilor art. 90 din H.G. 925/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare.Cunatumul garan?iei de buna execu?ie: 10% din valoarea fara TVA a contractului.Plata se face in lei sau in alta valuta, la cursul de schimb calculat de BNR in data pla?ii.Perioada de valabilitate a garan?iei de buna execu?ie: 12 luniEliberarea garan?iei de buna execu?iese va executa in conformitate cu prevederile legale art.92 din HG.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 (Se va face dovada privind plata taxelor si impozitelor prin prezentarea certificatelor aferente (Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, precum si Certificatul de atestare fiscala, ambele in original, copie legalizata sau copie lizibila cu inscriptia ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertel), Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare la licitatie cu oferta independent, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006, Pers.cu drept de decizie: Emil Miron, Ioan Moldovan, Dan Emil Cup?a, Catalin Tataru, Marius Ciomo?, Dorin Raco?i, Victoria Maran, Lucia A?tilean, Pop Mihai, Tiberius Astilean. Persoanele juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului / autorizatie de functionare, altele echivalente, in original, copie legalizata sau sau copie lizibila cu inscrip?ia ?conform cu originalul?.In etapa evaluarii ofertelor, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original / copie legalizata.Persoanele juridice/fizice straine: : Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere professional.Prezentarea avizului pentru exercitare activitatii de reparare contoare de energie termica pentru tipurile de contoare care fac obiectul prezentei documentatii, respectiv a lotului/loturilor ofertate, in copielizibila cu inscrip?ia ?conform cu originalul?, in termen de valabilitate, in conformitate cu solicitarile prezenatate in Ordonanta 20 / 1992 (actualizata cu completarile si modificarile ulterioare).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale - completatacu media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de toate utilajele necesare realizarii serviciilor (proprietate personala / inchiriate / angajament de punere la dispozitie), in conformitate cu solicitarile caietului de sarcini.Sunt considerate utilaje necesare cel pu?in urmatoarele: - standul/standurile de verificari metrologice., O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii;, Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;, Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare (Autorizatialaboratorului de metrologie al ofertantului cu anexa referitoare la tipurile de contoare pe care le poate verifica metrologic, in copie lizibila cu inscrip?ia ?conform cu originalul?, in conformitate cu prevedrile legale Ordonanta 20 / 1992 (actualizata cu completarile si modificarile ulterioare)., Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.09.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.08.2013 16:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer