Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de verificari metrologice periodice si reparatii contoare de energie termica si apa calda de consum


Detaliu pentru invitatia numarul 348337
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SC CENTRALA ELECTRICA DE TERMOFICARE HIDROCARBURI SA
Numar invitatie: 348337/11.06.2013
Denumire contract: Servicii de verificari metrologice periodice si reparatii contoare de energie termica si apa calda de consum
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC CENTRALA ELECTRICA DE TERMOFICARE HIDROCARBURI SACod fiscal: RO 26176052, Adresa: Arad Bd-ul Iuliu Maniu nr 65-71, Arad, Telefon: 0257-307765, Fax: 0257-270407
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Arad Bd-ul Iuliu Maniu nr 65-71, Arad, Romania, cod postal: 310169, telefon: +40 257307765, fax: +40 257270407, persoana de contact: Corina Cap
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC CET HIDROCARBURI SA Arad Bd-ul Iuliu Maniu nr 65-71, Arad, Romania, cod postal: 310169
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de verificari metrologice periodice si reparatii contoare de energie termica si apa calda de consum
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectivul contractului consta in verificarea metrologica periodica la termenele impuse de legislatia in vigoare precum si repararea contoarelor de apa calda de consum, ce fac obiectul caietului de sarcini.Aceste verificari si posibile reparatii se vor realiza respectand: -normele de metrologie legala/normele tehnice de metrologie-Ordonanta Guvernului nr.20/1992 privind activitatea de metrologie aprobata prin Legea nr.11/1994, cu modificarile si completarile ulterioare: -LO-2012, aprobata prin Ordinul 148/2012 al Directorului General al BRML, publicat in MO 361/29.05.2012-Hotarirea 712/2009 privind actualizarea listei de tarife pentru lucrari efectuate de BRML, LT-2009-HG nr.1660/2005, pentru aprobarea unor instructiuni de metrologie legala publicata in MO 46/18.01.2006;
- Anexa 3-IML 3-03 ?Trasabilitatea rezultatelor masuratorilor efectuate cu mijloace de masurare supuse controlului metrologic legal?- Anexa 4-IML 4-05 ?Marcaje metrologice?- Anexa 5-IML 5-05 ?Autorizarea persoanelor fizice si juridice care efectueaza verificari metrologice?-Anexa 6-IML 6-05 ?Avize?-Regulamentul de organizare si functionare al serviciului public de alimentare cu energie termica in municipiului Arad, aprobat prin HCLM nr.59/2008Posibilele piese de schimb care se vor utiliza cand este cazul sunt cele prevazute in caietul de sarcini si in sectiunea II.2 1 (Cantitatea sau domeniul global) din prezenta invitatie
II.1.6) CPV: 50410000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare, de testare si de control (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 188, 809 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este: 3.700 RON. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul autoritatii contractante, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari . Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile. Durata de valabilitate a garantiei de participare incepe de la data limita de primire a ofertelor. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este: RO 56 INGB 0016 000037468911. Dovada constituirii garantiei de participare, se va prezenta cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, o suma calculata in conformitate cu art.278^1 alin.(1) lit.b) din OUG nr.34/2006 actualizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea - in original, semnata si stampilata, in conformitate cu Formularul nr. 1- Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Administratia Finantelor Publice privind obligatiile de plata la bugetul de stat, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele-in original / copie legalizata sau in copie lizibila, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, cu mentiunea conform cu originalul- Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, eliberat de primarie.-in original / copie legalizata sau in copie lizibila, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, cu mentiunea conform cu originalul- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, potrivit Ordinului nr. 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P - in original, semnata si stampilata, in conformitate cu Formularul nr. 2- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta - in original, semnata si stampilata, in conformitate cu Formularul nr. 3- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art 691 din OUG 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare - in original, semnata si stampilata, in conformitate cu Formularul nr. 7Persoanele cu functii dedecizie din cadrul autoritatii contractante implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Bobancu Alicescu CornelUivarasanu MartaCiulean VictorBulzan GheorgheCap CorinaSilaghi NicolaePersoanele cu functii de decizie care au aprobat bugetul autoritatii contractante sunt: Manta Florin VirgilSima GheorgheCostin IonelPero TamasTitiriga IonMetes OlimpiuOlareanu Florentinofertantul clasat pe primul loc inainte de data comunicarii rezultatului procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate toate documentele in original/copie legalizata in situatia in care au fost prezentate in forma de copie , ,conform cu originalul, , Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului- original/copie legalizata/ copie lizibila, cu mentiunea , , conform cu originalul ? semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator- Autorizatie de laborator valabila la data limita a depunerii ofertei, emisa de BRML pentru activitatea de verificare metrologica contoare de energie termica si apa calda, conform IML 5-05 aprobat prin HG 1660/2005;
- in original / copie legalizata sau in copie lizibila, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, cu mentiunea conform cu originalul- Avizul pentru exercitarea activitatii de fabricare sau reparare valabil, emis de BRML, conform IML 6-05, aprobat prin HG 1660/2005, pentru tipurile de contoare prevazute in tabelul nr.1; - in original / copie legalizata sau in copie lizibila, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, cu mentiunea conform cu originalul.Ofertantul clasat pe primul loc inainte de data comunicarii rezultatului procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate toate documentele in original/copie legalizata in situatia in care au fost prezentate in forma de copie , ,conform cu originalul, ,
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz rapoarte anuale, scrisori de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara, Fisa de informatii generale- Cifra de afaceri globalain ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: .Lista principalelor servicii in ultimii 3 ani care va fi insotita de certificate/documente care sa indice beneficiari, valoare, perioada si locul executiei serviciului si daca au fost duse la bun sfarsit.Prin aceste certificate/documente ofertantul va face dovada executiei de servicii de natura si complexitate similare obiectului contractului prin cel putin un contract . Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de calitate, conform ISO 9001:2008 sau certificateechivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene;orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, caz in care se vaprezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.06.2013 14:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer