Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de verificari metrologice si reparatii contoare de energie termica


Detaliu pentru invitatia numarul 345890
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CET GOVORA S.A
Numar invitatie: 345890/25.04.2013
Denumire contract: Servicii de verificari metrologice si reparatii contoare de energie termica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCET GOVORA S.ACod fiscal: R10102377, Adresa: Strada Industriilor, Nr.1, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 250733601/ +40 250733602-365, Fax: +40 0250732890
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de verificari metrologice si reparatii contoare de energie termica
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contoarele de energie termica vorfiverificatemetrologic sireparate.
II.1.6) CPV: 50433000-9 - Servicii de calibrare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 124, 690 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare totala: 2.300 lei, astfel: Pentru Lotul 1= 1.900 lei;Lotul 2 = 400.Perioada de valabilitate: minim 2 luni de la data limita dedepunere a ofertelor.Se constituie prin virament bancar(RO45RNCB0263006180570001/RON, deschis la BCR Suc.Jud.Valcea) sau printruninstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, incuantumul precizat.NOTA : Potrivit prevederilor articolului 18 raportat la prevederile art. 17 alin.3 si 4 din HG 1660/2006, dovada constituirii garantiei de participare, se va transmite in SEAP in format electronic, cu semnatura electronica.Echivalenta leu/valuta se va raporta la cursul comunicat de BNR la data publicarii Invitatiei de Participare.Pentru lotul 1, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma calculata in conditiile prevazute de art.278 indice 1, din OUG 34/2006, in situatia in care CNSC va respinge contestatia ca fiind nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului atribuit (exclusiv TVA)Modul de constituire a garantiei de buna executie se realizeaza conform art. 90, alin.1-3 din HG 925/2006 si se va mentiona in oferta tehnica modalitatea, avand in vedere prevederile HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -Formular 12 A;
- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -Formular 12 B;
- Participarea la procedura in concordanta cu regulile de concurenta ? Formular 20- Evitarea conflictului de interese ? Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrulconsiliului de administratie/ organului de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul IV inclusiv, sau care se afla in relatii comerciale astfel cum sunt acestea prevazute la conf. Art. 69^1 din OUG 34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire - Formular CIn vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General ? dr.ing. Mihai BALANDirector Economic ? ec. Constantin LAPADATDirector Termoficare Urbana - ing.Ion COCLETSef Serviciu Achizitii Publice-ing.Livia COCLETSef Serviciu Tehnic - ing.Ion JITIASef Sector Termoficare-sing.Ion FRATILACompartiment Juridic ? cs. jr Radu TENEAServiciul Financiar - ec. Matei GherogheServ. Achizitii Publice ? ec. Codruta AVAN 1. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) de pe langa Tribunalul Teritorial, sau alte organisme abilitate , din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator eliberat de ORC in original/copie legalizata;2. AUTORIZATIE si ANEXA de fuctionarepentruLaborator Metrologie eliberata in baza Ordonantei de Guvern nr.20/1992 HG 193/2002 si HG 1660/2005;3. AVIZ si ANEXA B.R.M.L. pentruexercitarea activitatiidereperare mijloace demasura (in Anexa se vor regasi toate tipurile de contoare termice solicitate)liberata in baza Ordonantei de Guvern nr.20/1992 HG 193/2002 si HG 1660/2005.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, inclusiv media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara , respectivprestarea deserviciisimilare in ultimii 3 ani .Se va prezenta o lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani(cei 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor) care va contine valori, perioada si locul de prestare, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, beneficiari indiferent daca acestia sunt autoritati contractantesau clienti privati.Se va prezenta un document/contract/proces verbal de receptie de servicii similare a caruivaloare sa fie de: - pentru lotul 1 de minim 90.000 lei;
- pentru lotul 2 de minim 20.000 lei. Standarde privind managementul calitatii Existenta certificarii pentru managementul calitatii - Copie lizibila "conform cu originalul"dupa certificatele emise de organisme autorizate care sa ateste ca detin un sistem de managemental calitatii ce indeplineste cerintele ISO 9001 , sau echivalent., Standarde privind managementul de mediuExistenta certificarii pentru managementul de mediu ? copie lizibila "conform cu originalul" dupa certificatele emise de organisme autorizate care sa ateste ca detin un sistem de management de mediu ce indeplineste cerintele lui ISO 14001 , sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2013 12:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer