Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de vidanjare a fosei septice din statia Ungheni


Detaliu pentru invitatia numarul 248138
Autoritate contractanta
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Cod de identificare fiscala: RO 13328043
Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti
Telefon: 021 3035617
Fax: 021 3035670
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de vidanjare a fosei septice din statia Ungheni
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 90460000-9 - Servicii de golire a puturilor de decantare sau a foselor septice (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Prestare - servicii de vidanjare a fosei septice din statia Ungheni, conform Caietului de sarcini.
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 05.05.2010 15:08)
Data publicarii: 20.04.2010 08:53
Data limita de depunere a ofertelor: 04.05.2010 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: C.N.T.E.E. TRANSELECTRICA S.A. Sucursala de Transport Sibiu - RegistraturaB-dul C. Coposu nr. 3cod 550245Sibiu
Data si ora deschiderii ofertelor: 04.05.2010 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul C.N.T.E.E. TRANSELECTRICA S.A. Sucursala de Transport SibiuB-dul C. Coposu nr. 3, Sibiu
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 15, 000 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie pe proprie raspundere a op. ec. ca nu se incadreaza in prevederile art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006;Certif.de inmatriculare la ORC sau doc. edificatoare care sa dovedeasca forma de inreg., din care sa rezulte ca op. ec. are dr.de a desfasura activit. coresp.cu ob.achizitiei;Certif. constatatoare privind indeplinirea oblig. la plata impoz., taxelor si contrib. de asig. sociale catre bugetele componente ale bug. general consolidat, inclusiv taxele si impoz. locale, in termen de valab. la data deschiderii ofertei;Informatii generale;Oblig.contractuale in curs de desfasurare fata de alti beneficiari;Lista princip. servicii similare prestate in ultimii 3 ani;Inform. privind utilajele, echipamentele tehnice de care dispune op. ec. pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;Autoriz.de mediu pentru desf. activit. care face obiectul contractului;Declaratie pe propria raspundere privind calit. de participant la procedura si subcontractantii (dupa caz);
a)In format electronic atasata la invitatia de participare.b)La solicitarea scrisa a operatorului economic, numai de la sediul autoritatii contractante.
Motive anulare:
Nu a fost depusa nicio oferta sau au fost depuse oferte care, desi pot fi luate in considerare, nu pot fi comparate datorita modului neuniform de abordare a solutiilor tehnice si/sau financiare
Observatii: Procedura anulata in conformitate cu prevederile art.209, alin.1, litera c), din OG 34/2006, deoarece nu a fost depusa nicio oferta.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer