Achizitie publica - Servicii de vidanjare a foselor septice din statia Alba Iulia
Detaliu pentru invitatia numarul 327348
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327348/18.05.2012
Denumire contract: Servicii de vidanjare a foselor septice din statia Alba Iulia
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021 3035617, Fax: 021 3035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SUCURSALA SIBIU, B-dul Corneliu Coposu nr. 3, Sibiu, Romania, cod postal: 550245, telefon: +40 269207125, fax: +40 269207101, persoana de contact: Serviciul Comercial
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul CNTEE TRANSELECTRICA SA - Sucursala de Transport Sibiu, B-dul Corneliu Coposu nr. 3, loc. Sibiu, Jud. Sibiu;
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de vidanjare a foselor septice din statia Alba Iulia
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de servicii de vidanjare a foselor septice din ST Sibiu - statia Alba Iulia, conform cerintelor din Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 90460000-9 - Servicii de golire a puturilor de decantare sau a foselor septice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 060 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 60 Lei. Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Mod de constituire: - instrument de garantareemis in conditiile legii, infavoarea autoritatii contractante, emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in Documentatia de atribuire, in original;
-ordin de plata, in contulRO32RNCB0227016318360001 deschis la BCR Sibiu, beneficiar TRANSELECTRICA SA Sucursala Sibiu, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, depus in copie;
-numerar depus la casieria de la sediul Transelectrica - Sucursala de Transport Sibiu.In cazul in care operatorul economic se incadreaza ca IMM, pentru a putea beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004, art. 16, alin. 2, cu modificarile si completarile ulterioare, acestaare obligatia de a depune atasat dovezii de constituire a garantiei de participare documente emise de autoritati competente sau declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei nr. 1 din Legea nr. 346/2004, care sa ateste incadrarea ca IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.)Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art. 180 din OG 34/2006, Formularul A. Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.2.)Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art. 181 din OG 34/2006, Formularul B. Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.3.)Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, Formularul K. Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.Nota: Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce piveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (semneaza/aproba documente emise in legatura cu procedura) sunt : - Director Sucursala Sibiu : Vasile METIU- Director Tehnic Suc. Sibiu : Valentin ZAHARESCU( in calitate de inlocuitor al directorului de sucursala )- Director Economic : Livia ORZA- Cons. Jr. : Paul CARAUS- Sef Serv. Comercial : Ilie DIRLEA- Resp. cu atribuirea contractului: Mioara STANCU- Sef SEM : Lucian MIRON- Sef SCMSSM : Dan Teodor FOFIU- Ing. SCMSSM : Corina GRIGORESCU4.)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP 314/12.10.2010, Formularul L5.)Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (original, sau copie legalizata, sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );6.)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (original, sau copie legalizata, sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );Nota: -Certificatele de la pct. 5 si 6 trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se deschid ofertele. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 5) si 6), ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.7.)Prezentarea generala a ofertantului: fisa de informatii generale, Formularul J.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana. 1)Documente care dovedesc inregistrarea si obiectul de activitate: Certificat constatator emis de ONRC sau alte documente care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Operatorul economic trebuie sa aiba in obiectul de activitate din certificatul constatator emis de ONRC un cod CAEN corespondent cu obiectul contractului.Ofertantul clasat pe primul loc, la solicitarea autoritatii contractante inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta certificatul constatator in original / copie legalizata pentru conformitate, in situatia incareaprezentatacestdocument in copie;Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.2) Autorizari specifice contractului: Autorizatie de mediu, pentru activitatea de colectaresi epurare a apelor uzate ( Cod CAEN , Rev.2:3700), in conformitate cu prevederile OrdinuluiMMDD nr. 1798/2007, pentruAprobarea Procedurii de autorizare a activitatilor cu impact semnificativ asupra mediului , in termen de valabilitate la data limita petru depunereaofertelor ( in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Experienta similara - Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., 2. Resurse tehnice - Informatii referitoare la instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii., 3. Informatii subcontractanti/asociati: a) - Declaratia si lista cuprinzand subcontractantii(daca este cazul); b) - Acordul de asociere (in cazul ofertei depuse in comun), incheiat in vederea participarii la procedura de incheiere a contractului(daca este cazul).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Accesare SEAP;
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.05.2012 12:29