Achizitie publica - Servicii de vidanjare a foselor septice din statiile electrice ale CE Constanta, CE Tulcea si la Statia electrica Lacu Sarat
Detaliu pentru invitatia numarul 322807
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322807/26.03.2012
Denumire contract: Servicii de vidanjare a foselor septice din statiile electrice ale CE Constanta, CE Tulcea si la Statia electrica Lacu Sarat
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021 3035617, Fax: 021 3035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL AL. LAPUSNEANU, NR. 195A, BL. LAV1, PARTER, CONSTANTA, Romania, cod postal: 900472, telefon: +40 241607579, fax: +40 241607552, persoana de contact: Serviciul Comercial
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-DUL AL. LAPUSNEANU, NR. 195A, BL. LAV1, PARTER, CONSTANTA, Romania, cod postal: 900472,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de vidanjare a foselor septice din statiile electrice ale CE Constanta, CE Tulcea si la Statia electrica Lacu Sarat
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de vidanjare a foselor septice din statiile electrice ale CE Constanta, CE Tulcea si la Statia electrica Lacu Sarat
II.1.6) CPV: 90460000-9 - Servicii de golire a puturilor de decantare sau a foselor septice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 68, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: (lot 1 ? 1.200, 00lei)+(lotII ? 55, 00 lei)+(lot III ? 111, 00lei)=1.366, 00 lei (50% pt. IMM)a) Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile (de la termenul limita de depunere a ofertelor)b) Modul de constituire: - prin OP sau fila CEC (Cod IBAN: RO54 BUCU 4115 9277 2511 RO01 Alpha Bank Constanta), prin orice instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau numerar la casierie.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada obligatoriu daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat. (Formular F4)Ofertele depuse fara constituirea garantiei de participare, sau a caror garantie nu indeplineste cuantumul, forma si valabilitatea solicitata, sau ofertele care nu sunt insotite de dovada, in original, a constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate ofertantului daca este prezent la sedinta de deschidere sau prin posta, daca ofertantul nu este prezent la sedinta de deschidere.c) Conditii de retinere a garantiei de participare: Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010 - In sensul prevederilor OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertanii vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura de achizitie este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Se va completa (Formular F 5)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 conform OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Neincadrarea operatorului economic in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa (Formular F 6) - Nota: persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, sunt Director Teodor Stoenescu si Director tehnic Marian Vaju, in calitate de inlocuitor al Directorului.Declaratie privind eligibilitatea - Neincadrarea operatorului economic in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa(Formular F 7)Declaratie privind situatia personala a ofertantului privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Neincadrarea operatorului economic in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa (Formular F 8)a)Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local;b)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului; - Certificatele privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele se vor prezentain original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de operatorul economic pentru ?conformitate?cu originalul. Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. - Inregistrare laOficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalele teritoriale Formular tip - eliberat cu max. 30 de zile inaintea deschiderii ofertelor, prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conforma cu originalul?. - (In cazul in care acest document se prezinta in copie, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru conformitate.)Autorizatia de mediu pentru colectarea si epurarea apelor uzate - Operatorul economic va prezenta autorizatia de mediu pentru colectarea si epurarea apelor uzate cod CAEN 3700, revizia 2, conform Ordinului 337/2007 privind actualizarea Clasificarii activitatilor din economia nationala - CAEN
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie cu lista principalelor servicii similare - operatorul economic va prezenta lista principalelor servicii similare prestatein ultimii3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Declaratie privind partea/partile din contract care eventual, se intentioneaza sa se subcontracteze, Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati; Certificat de atestare ISO-9001 sau echivalent, Certificat de atestare ISO-14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de Atribuire este anexata prezentei si postata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.04.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.03.2012 11:05