Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de vidanjare a foselor septice din statiile Brasov si Darste


Detaliu pentru invitatia numarul 243500
Autoritate contractanta
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Cod de identificare fiscala: RO 13328043
Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti
Telefon: 021 3035617
Fax: 021 3035670
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de vidanjare a foselor septice din statiile Brasov si Darste
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 90460000-9 - Servicii de golire a puturilor de decantare sau a foselor septice (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Prestare: - servicii de vidanjare a foselor septice din statiile Brasov si Darste: - servicii de spalare cu presiune retea canalizare din statiile Brasov, Darste si sediul CE Brasov;conform Caietului de sarcini.
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 01.04.2010 11:13)
Data publicarii: 10.03.2010 14:58
Data limita de depunere a ofertelor: 23.03.2010 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: C.N.T.E.E. TRANSELECTRICA S.A.- Sucursala de Transport Sibiu - Registratura, B-dul C. Coposu nr. 3, Sibiu, cod 550245
Data si ora deschiderii ofertelor: 23.03.2010 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul C.N.T.E.E. TRANSELECTRICA S.A. Sucursala de Transport SIBIUB-dul C. Coposu nr. 3, Sibiu
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 13, 200 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie pe proprie raspundere a op. ec. ca nu se incadreaza in prevederile art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006;Certificat de inmatriculare la ORC sau doc. edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare, din care sa rezulte ca op. ec. are dreptul de a desfasura activit. coresp. cu obiectul achizitiei;Certificate constatatoare privind indeplinirea oblig. la plata impozitelor, taxelor si contrib. de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, inclusiv taxele si impozitele locale, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertei;Informatii generale;Obligatii contractuale in curs de desfasurare;Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani;Informatii privind dotarile op. ec. pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;Autorizatia de mediu pentru desfasurarea activitatii care face obiectul contractului;Declaratie pe propria raspundere privind calit. de participant la procedura si subcontractantii.
a) In format electronic atasata la invitatia de participare.b) La solicitarea scrisa a operatorului economic interesat, numai de la sediul autoritatii contractante.
Motive anulare:
Nu a fost depusa nicio oferta sau au fost depuse oferte care, desi pot fi luate in considerare, nu pot fi comparate datorita modului neuniform de abordare a solutiilor tehnice si/sau financiare
Observatii: Procedura anulata in conformitate cu prevederile art. 209, alin.1, litera c), din OG 34/2006, deoarece nu a fost depusa nicio oferta.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer