Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de vidanjare a foselor septice la Centrul de Exploatare Bradu, Statia 400/220/110kv Bradu si Statia 220/110kv Pitesti Sud


Detaliu pentru invitatia numarul 334149
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Numar invitatie: 334149/23.08.2012
Denumire contract: Servicii de vidanjare a foselor septice la Centrul de Exploatare Bradu, Statia 400/220/110kv Bradu si Statia 220/110kv Pitesti Sud
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021 3035617, Fax: 021 3035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Fratii Golesti, nr. 25B, Pitesti, Romania, cod postal: 110174, telefon: +40 248607285, fax: +40 248607209
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Fratii Golesti, nr. 25B, Pitesti, Romania, cod postal: 110174, telefon: +40 248607285, fax: +40 248607209
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de vidanjare a foselor septice la Centrul de Exploatare Bradu, Statia 400/220/110kv Bradu si Statia 220/110kv Pitesti Sud
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asigurarea vidanjarii bazinelor etanse pe baza de proces verbal pentru punctele de lucru prezentate
II.1.6) CPV: 90460000-9 - Servicii de golire a puturilor de decantare sau a foselor septice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 75, 852 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 1150 lei. Se poate retine o parte a garantiei de participare conform prevederilor art. 278^1 din OUG 34/2006;Garantia de participare are o valabilitate cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei;Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art.86 alin.1 din HGR 925/2006. Dovada constituirii acesteia trebuie facuta cel mai tarziu pana la data si ora deschiderii ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea ; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta; Fisa de informatii generale;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prev art.69^1 din OUG 34/2006;Persoane care aproba/semneaza documente emise in legatura cu/sau procedura de atribuire: Budan Mihai, Bilca Ion , Patru Constanta, Adrian George Dulama, Georgescu Eduard, Neacsu Gabriel, Stancea Florin, Paraschiv Constantin, Visan Aurelia, Popescu Maria Autorizare pentru prestarea serviciului de vidanjareAutorizatie de mediu pentru activitatea de vidanjare valabila data limita a depunerii oferteiCertificat emis de ORNC de pe langa Tribunalul din raza teritoriala unde candidatul isi are sediul.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul emis de ORNCContract/acord scris al autoritatilor locale privind predarea apelor uzate colectate la statiile de epurare; Este obligatoriu ca firma prestatoare a serviciului de vidanjare sa prezinte Contractul de prelucrare ape uzate (produse) vidanjate, incheiat intre aceasta si operatorul sistemului tehnologic de canal-epurare sau declaratie pe proprie raspundere in acest sens
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau in mod gratuit de la sediul autoritatii contractante, ori prin e-mail
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.09.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.09.2012 13:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.08.2012 08:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer