Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de vidanjare a foselor septice la Statia 220/110 kv Arefu si bloc de locuinte Arefu


Detaliu pentru invitatia numarul 336964
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Numar invitatie: 336964/10.10.2012
Denumire contract: Servicii de vidanjare a foselor septice la Statia 220/110 kv Arefu si bloc de locuinte Arefu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021 3035617, Fax: 021 3035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Fratii Golesti, nr. 25B, Pitesti, Romania, cod postal: 110174, telefon: +40 248607285, fax: +40 248607209, persoana de contact: Secretariat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Fratii Golesti, nr. 25B, Pitesti, Romania, cod postal: 110174, telefon: +40 248607285, fax: +40 248607209, persoana de contact: Secretariat
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de vidanjare a foselor septice la Statia 220/110 kv Arefu si bloc de locuinte Arefu
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asigurarea vidanjarii bazinelor etanse pe baza de proces verbal de incarcare pentru punctele de lucru: Statia 220/110 kv ArefuBloc de locuinte Arefu
II.1.6) CPV: 90460000-9 - Servicii de golire a puturilor de decantare sau a foselor septice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 25, 080 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 250 lei se va constitui conf. prevederilor art. 86 alin 1 din HG 925/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Dovada constituirii acesteia trebuie facuta cel mai tarziu pana la data si ora deschiderii ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/206, persoanele nominalizate in cadrul acestei sectiuni fiind: Budan Mihai, Bilca Ion, Patru Constanta, Adrian George Dulama, Georgescu Eduard, Neacsu Gabriel, Stancea Florin, Paraschiv Constantin, Visan Aurelia, Popescu Maria - Autorizare pentru prestarea serviciului de vidanjare valabila la data depunerii ofertei- Autorzatie de mediu pentru activitatea de vidanjare valabila la data depunerii ofertei- Contract/acord scris al autoritatilor locale privind predarea apelor uzate colectate la statiile de epurare sau declaratie pe proprie raspunderein acest sens; Este obligatoriu ca firma prestatoare a serviciului de vidanjare sa prezinte: - Contractul de prelucrare ape uzate (produse) vidanjate, incheiat intre aceasta si operatorul sistemului tehnologic de canal-epurare sau declaratie pe proprie raspundere in acest sens;
- Certificat emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Tribunalul din raza teritoriala unde candidatul isi are sediul cu corespondenta in codul CAEN
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau gratuit de la sediul autoritatii contractante, ori prin e-mail
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.10.2012 09:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer