Achizitie publica - Servicii de vizibilitate (servicii de informare si publicitate)-comunicate de presa in presa locala
Detaliu pentru invitatia numarul 281751
CONSILIUL JUDETEAN GORJ
Cod de identificare fiscala: 4956057
Adresa: STRADA VICTORIEI, NR.2-4, Targu Jiu
Telefon: 0253214006
Fax: 0253212023
Denumire invitatie: Servicii de vizibilitate (servicii de informare si publicitate)-comunicate de presa in presa locala
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de vizibilitate (servicii de informare si publicitate)- Comunicate de presa in presa locala pentru proiectul ?EURO-STRATEGIE, EURO-ADMINISTRATIE, EURO-CETATENI?, cod SMIS 12714
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 04.03.2011 11:06
Data limita de depunere a ofertelor: 17.03.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: La Consiliul Judetean Gorj, Tg.Jiu, str.Victoriei, nr.2-4, et.2, Registratura.
Data si ora deschiderii ofertelor: 17.03.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul Consiliului Judetean Gorj, Tg.Jiu, str.Victoriei, nr.2-4, et.2, sala D.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 500 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- Declaratie privind situatia personala- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Certificate constatatoare privind plata a impozitelor catre stat si locale- Certificatul de înregistrare emis de ORC.- Certificat constatator eliberat de ORC cu30 zile înainte de data limita- Bilant contabil LA 30.12.2009, înregistrat- FiSa de informaTii generale cu cifra de afaceri pe perioada ultimilor 3 ani-.Lista cu principale servicii prestate înultimii 3 ani- Experienta similara si recomandarile beneficiarilor- Declaratie cu efectivele medii ale personalului, CV- si responsabilul de contractGarantia de participare 10 leiGarantia de buna executie 10% din valoarea contractului, fara T.V.A.
Din SEAP.Justificare: În PAAP 2011, valoarea cumulata ?CPV 79341000-6? depaseste pragul de la art.19, OUG 34/2006Aceasta achizitie este un lot neatribuit anterior prin ?cerere de oferte?