Achizitie publica - Servicii de voiaj- 2013
Detaliu pentru invitatia numarul 342472
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342472/07.02.2013
Denumire contract: Servicii de voiaj- 2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTEATRUL NATIONAL RADU STANCA - SIBIUCod fiscal: 4556190, Adresa: B-DUL CORNELIU COPOSU, NR. 2, Sibiu, Telefon: 0269210092, Fax: 0269210532
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de voiaj- 2013
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Da
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 11
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de voiaj-ticketing-cu procurare bilete de avion necesare transportului de pasageri, a participantilor la festivaluri si turnee pe durata anului calendaristic 2013
II.1.6) CPV: 60420000-8 - Servicii de transport aerian ocazional (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 268, 572 - 402, 858 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
5000 lei.(echivalentul in lei a 1134, 14 Euro, la curs BNR=4, 4086 lei/E, din data de 09 ian 2013).Perioada minima de valabilitate a garantiei=perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se prezinta in original, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate prevazuta.Modalitate de constituire: I.instrument de garantare irevocabil(ORIGINAL), cu stipularea neconditionarii ori a conditionarii platii, cf.art. 86 al(3) din HG 925/2005, actualizata.instrument de garantare se va posta scanata in SEAP, iar originalul se va prezenta la sediul autoritatii , pana la data limita de depunere a ofertei".- sau-II.OP in contRO56TREZ5765006XXX004175-sau- III.numerar la caseria autoritatii.Garantia de participare se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondatata de catre CNSC, suma calculata conform prevederilor art. 278^1 din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
G.B.E.: 7% din din pretul contractului subsecvent fara TVA si se constituie prin: a) un instrument de garantare emis in cond. legii de o societ. bancara sau de o societ. de asig. care devine anexacontractuala.Garantia trebuie sa fie irevocabila.saub) prin depunerea la casierie a sumei in numerar.A.C.elibereaza/restituie G.B.Ein conditiile prevazute la art. 92, din HG 925 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in temeiul unei notificari exprese a ofertantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind eligibilitatea2)Declaratie privind calitatea de participant la procedura3)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta4)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006;persoanele care detin functii de decizie in ceea ce priveste initierea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Constantin CHIRIAC, Ioana PASTIU, VASIU Irina, Florin TICU, Simona ROSCA5)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 1816)Certificat de cazier fiscal al societatii valabil la data limita de depunere a ofertei, eliberat de DGFP .7)Certificate constatatoare de atestare fiscala, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si cele locale, (formulare-tip eliberate in termenul de valabilitate de autoritatile competente din tara: AdministratiaFinantelor publice si directiafiscala locala a Primariei) care confirma ca nu se afla in situatia neindeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 1)Certificat de inregistrare sau certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, doar pentru cazul in care obiectul principal de activitate nu corespunde cu obiectul contractului , dar care exprimaobiectul de activitate a ofertantului(cu codul CAEN) in stricta conformitate cu obiectul contractului (dupa caz). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN precizat incertificatul emis de ONRC.-conf.ordin 509/2011.Operatorii economici nerezidenti (straini): Traduceri autorizate dupa documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident sau are domiciliul si autorizatiile conforme.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta / candidatura comuna, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale se demonstreaza de catre fiecare membru al grupului.2)Document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului solicitat: Acreditare ca membru I.A.T.A.-International Air Transport Association conform HG751/26oct1998, sau ca membru A.N.A.T.-Asociatia Nationala a Agentiilor de Turism din Romania conform HG 1195/27noi.2001Nota: ofertantul clasat pe primele 3 locuri(conform pct.II.1.4), va transmite la solicitarea autoritatii contractante, inaintea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a tuturor documentelor emise de terti, in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale (Formularul B2)cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anuallei/valuta comunicat de BNR/BCEPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cuprinzand subcontractantii si specializarea acestora, dupa caz.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere si acordul subcontractantilor propusi. In cazul in care, parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa fie realizate de unul sau mai multi subcontractanti , autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si vor constitui anexe la contractul de achizitie publica. Pe durata acordului cadru, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice saufinanciare initiale., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, Declaratie privind personalul responsabil cu indeplinirea contractului(Lista nominala cu personalul executiv ce va fi responsabil de prestarea serviciului), O lista a principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, obligatii de realizare , receptionate-prin prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptiePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.02.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.02.2013 13:48