Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de voiaj-cu asigurarea transportului aerian a participantilor la Festivalului International de Teatru Sibiu 2012


Detaliu pentru invitatia numarul 325703
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: TEATRUL NATIONAL RADU STANCA - SIBIU
Numar invitatie: 325703/04.05.2012
Denumire contract: Servicii de voiaj-cu asigurarea transportului aerian a participantilor la Festivalului International de Teatru Sibiu 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTEATRUL NATIONAL RADU STANCA - SIBIUCod fiscal: 4556190, Adresa: B-DUL CORNELIU COPOSU, NR. 2, Sibiu, Telefon: 0269210092, Fax: 0269210532
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL CORNELIU COPOSU, NR. 2, Sibiu, Romania, cod postal: 550245, telefon: +40 269210092, fax: +40 269210532, persoana de contact: Florin Ticu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-DUL CORNELIU COPOSU, NR. 2, Sibiu, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de voiaj-cu asigurarea transportului aerian a participantilor la Festivalului International de Teatru Sibiu 2012
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de voiaj-ticketing-cu procurare bilete de avion necesare transportului de pasagerila Festivalul International de Teatru Sibiu 2012
II.1.6) CPV: 63512000-1 - Vanzare de bilete de calatorie si servicii de voiaj cu servicii complete (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 542, 252 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
7000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei=perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de particip se prezinta in original, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate prevazuta.Modalitate de constituire: I.instrument de garantare irevocabil(ORIGINAL), cu stipularea ne/conditionarii platii, cf.art. 86 al(3) din HG 925/2005, actualizata.II.OP in contRO56TREZ5765006XXX004175 III.numerar la caseria autoritatii.Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondatata de catreCNSC, suma calculata conform prevederilor art. 278^1 din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
G.B.E.este: 9% din valoarea contractului, exclusiv TVA.G.B.E. se constituie prin: a) un instrument de garantare emis in cond. legii de o societ. bancara sau de o societ. de asig. care devine anexa la contr. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a benef., pe baza decl. autoritatii contractante cu privire la culpa operatorului economic sau b) retineri succesive din sumele datorate pentru fact. partiale, intr-un cont de disponibil distinct deschis la Trezoreria Statului si pus la dispozitia autorit. contrac. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Autorit. contract. elibereaza/restituie G.B.E in cel mult 3 zile de la data receptiei finala si/sau de la plata facturii finale emisa la incheierea acordului cadru , in temeiul unei notificari exprese a ofertantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind eligibilitatea2)Declaratie privind calitatea de participant la procedura3)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta4)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006;persoanele care detin functii de decizie in ceea ce priveste initierea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Constantin CHIRIAC, Ioana PASTIU, VASIU Irina, Dan BARTHA5)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 (180)6)Certificat de cazier fiscal al societatii valabil la data deschiderii ofertei, eliberat de DGFP .7)Certificate constatatoare de atestare fiscala, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si cele locale, (formulare-tip eliberate in termenul de valabilitate de autoritatile competente din tara: AdministratiaFinantelor publice si directia fiscala locala a Primariei) care confirma ca nu se afla in situatia neindeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 1)Certificat de inregistrare sau certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, doar pentru cazul in care obiectul principal de activitate nu corespunde cu obiectul contractului sicare exprimaobiectul de activitate(cu codul CAEN) in stricta conformitate cu obiectul contractului (dupa caz).Operatorii economici nerezidenti (straini): Traduceri autorizate dupa documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident sau are domiciliul si autorizatiile conforme. Document care sa ateste deschiderea unui cont bancar operational in lei.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta / candidatura comuna, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale se demonstreaza de catre fiecare membru al grupului.2)Document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenen?ei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului solicitat: Acreditare ca membru I.A.T.A.-International Air Transport Association conform HG751/26oct1998, sau ca membru A.N.A.T.-Asociatia Nationala a Agentiilor de Turism din Romania conform HG 1195/27noi.2001Nota: ofertantului clasat pe primul loc va transmite la solicitarea autoritatii contractante, inaintea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a tuturor documentelor emise de terti, in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale (Formularul B2)cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 anipentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, obligatii de realizare , receptionate-prin prezentareacel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie, Lista cuprinzand subcontractantii si specializarea acestora, dupa caz. Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere si acordul acestora subcontractantilor propusi. In cazul in care, parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa fie realizate de unul sau mai multi subcontractanti , autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, laincheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si vor constitui anexe la contractul de achizitie publica. Pe durata acordului cadru , contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurareacalitatiiprin care ofertantul trebuie sa prezinte dovada ca are disponibil pentruprestarea serviciului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: on line din S.E.A.P, fisiere atasate, tip.pdf
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.05.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.05.2012 16:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer