Achizitie publica - servicii de vulcanizare si spalatorie auto
Detaliu pentru invitatia numarul 341092
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341092/17.12.2012
Denumire contract: servicii de vulcanizare si spalatorie auto
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BDUL 1 MAI NR.6, SUCEAVA, Romania, cod postal: 720224, telefon: +40 230217685, fax: +40 230521783, persoana de contact: ing.Stasiuc Iulian-BIROUMECANIZARE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BDUL 1 MAI NR.6, SUCEAVA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura si exploatari forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de vulcanizare si spalatorie auto
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de vulcanizare si spalatorie auto
II.1.6) CPV: 50116500-6 - Servicii de reparare a pneurilor, inclusiv montare si echilibrare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 40, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie, conform art. 86 alin. (1) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin virament bancar , printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, sau cu numerar la casieria unitatii.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Aceasta reprezinta 2%, din valoarea maxima alocata .Cuantumul total al garantiei de participare la cererea de oferte este de: 800, 00 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de servicii: 5% din valoarea de atribuire a contractului (fara TVA) . Garantia de buna executie se constituie de ofertantul castigator pentru intreaga perioada de derulare a contractului ( conf. art. 89 din HG925/2006);Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de servicii (conf. art. 90 alin1, 3 din HG 925/2006 ): retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale ;Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.In acest cont se va depune de catre contractant 0.5 % din pretul contractului (fara TVA).*Contractul se va semna dupa ce furnizorul va face dovada deschiderii contului si a virarii sumei de 0, 5% din valoarea totala a contractului(fara TVA)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta potrivit Ordinului nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAP-Se va completa si depune Formularul F3 din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuireCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese-Se va completa si depune Formularul F4 din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire .Incadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de furnizare.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Persoane cu functii de decizie din cadrul RNP ? Romsilva (dir. Gen. ing. Adam Craciunescu, dir. Ec. Ec. Gatu Gabriela, dir. Impaduriri dezvoltare ing. Liviu Pavel, dir. FF Mohanu Gheorghe, dir. Commercial ing. Sabin Bratu, dir. Cai de rasa ing. Barta Robert) si DS Suceava( ing. Sorin Ciobanu ? director, ing. Valerian Solovastru ? director tehnic, ec. Vasile Rusu ? dir. Ecomonic, jr. Aftanasie Tironeac ? jurist DS Suceava, ing.Stasiuc Iulian ? responsabil mecanizare. DS Suceava, ing. Constantin lazar ? resp. achizitii DS Suceava)Cerinta nr. 3Declaratie privind eligibilitatea-Se va completa si depune Formularul 12 A din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va completa si depune Formularul 12 B din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Se va prezenta si depune - confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta. Certificat de cazier fiscal ? eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, din care sa rezulte ca ofertantul nu a savarsit fapte sanctionate de legile financiare, vamale, precum si cele care privesc disciplina financiara.Certificat de cazier judiciarpentru administratorul societatii.Pentru persoane juridice/fizice straine: declaratie pe proprie raspundere, daca in tara de resedinta nu se elibereaza certificatul de atestare fiscala solicitat.Certificatele vor fi eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economic. Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nuvizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este rezident.Cerinta nr. 5Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Se va completa si depune Formularul 12 C din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire.Informatii privind asocierea Cerinta nr. 1Ofertantul sa fie legal inregistrat iar din certificatul constatator sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC;Se va prezenta si depune Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competent.Informatiile cuprinse in certificatul in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.? in oricare din formele: in original, copie legalizata, copie lizibila si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind cifra medie de afaceri globala, Cerinta minima obligatorie: Cifra medie anuala de afaceriglobala, din cel mult ultimii trei ani, trebuie sa fie egala sau maimare decat 80000 lei.Se va completa si depune: Formularul B din sectiuneaFORMULARE - in originalSe va lua in calcul cursul BNR valabil pentru data de 31decembrie al fiecarui an.Acelasi curs se va lua in calcul si pentru conversia altor valute.Se va prezenta si depune: Ultimul bilant contabil, vizat siinregistrat de organele competente sau dupa caz, (copiecertificata de ofertant pe propria raspundere) sau orice altedocumente doveditoare a indeplinirii cerintei de calificare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind dotarile specificeCerinta minima obligatorie: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotare sau dipune de urmatoarele: -UTILAJE VULCANIZAREdispozitive de dejantare (13toli-20 toli)-2 bucatidispozitive de echilibrat roti(jante Fe, Al-13toli-20 toli)-1 bucataperna cu aer pentru suspendare autovevehicole (minim 2 tone)-2 bucaticric crocodil (minim 2 tone)-2 bucatipistol pneumatic pentru desfacut piulite sau prezoane-1bucatacompresor aer-1 bucata-SPALATORIE AUTOcuratitor cu apa calda sub presiune-2 bucatiaspirator cu apa pentru spalat tapiterii auto-1 bucataaspirator pentru praf-1 bucatadispozitiv pentru spumare -1 bucata, Se va completa si depune: Formularul 12 H din sectiunea FORMULARESe vor prezenta si depune : Formularul 12 H din sectiunea FormulareFormularul 12 H va fi insotit de documente doveditoare asupra formei de detinere a utilajelor., Cerinta nr.2Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Declaratie privind personalulimplicat in derularea contractului .Cerinta minima obligatorie: Ofertantul trebuie sa dispuna de personal: 6 angajati, Se vor completa si depune urmatoarele documente: a) Formularul 12 I ?Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani?.b) Formularul ?Declaratie privind personalulimplicat in derularea contractului ?
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din Seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.01.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.12.2012 13:49