Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DEPOZITARE DESEURI VEGETALE , MENAJERE SI DIN CONSTRUCTII


Detaliu pentru invitatia numarul 325392
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA PARCURILOR SECTOR 3
Numar invitatie: 325392/27.04.2012
Denumire contract: SERVICII DEPOZITARE DESEURI VEGETALE , MENAJERE SI DIN CONSTRUCTII
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA PARCURILOR SECTOR 3Cod fiscal: 14260434, Adresa: INTRAREA ODOBESTI, NR 5-7, SECTOR 3, Bucuresti, Telefon: 021.348.58.80, Fax: 021.348.60.10
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: INTRAREA ODOBESTI, NR 5-7, SECTOR 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 032158, telefon: +40 213485880, fax: +40 213486010, persoana de contact: FLORIN VALERIAN MATICAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: INTRAREA ODOBESTI, NR 5-7, SECTOR 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 032158
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administrare parcuri)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DEPOZITARE DESEURI VEGETALE , MENAJERE SI DIN CONSTRUCTII
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DEPOZITARE DESEURI VEGETALE , MENAJERE SI DIN CONSTRUCTII
II.1.6) CPV: 90500000-2 - Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 170, 903 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare de participare: 2200 Lei.Per. de valab. a garantiei pentru participare-60 zile de la data limita de depunere oferte.Dovada constituirii garantiei de participare se depune la sediul autoritatii contractante in original inainte de data limita de depunere a oferteiIn cazul in care ofertantii intrunesc conditiile prevazute de Legea 346/2004: -valoarea garantiei de participare va fi 50% din valoarea stabilita ;
-operatorii economici vor prezenta documente justificative conform legii.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, daca el isi retrage oferta in perioada ei de valabilitate sau daca ofertantul castigator nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului, ori refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.In cazul unei contestatii conf art. 278 (1) in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 1% din aceasta suma.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratii privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie completata in conformitate cu formularul 1.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Formularul trebuieprezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr.2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 din 19/04/2006 Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 418 din 15/05/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, completata in conformitate cu formularul nr. 2.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Formularul trebuieprezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr.3Certificat de participare la licitatieModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta cfFormularuluinr. 3 ? certificate de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art 69 indice1 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- prezentarea Formularului nr. 4 cu Declaratia pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile prevazute inOUG 34/2006, Art. 69 indice 1 -Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Lista cu persoanele implicate in procedura de atribuire in spetain cadrul Directiei Parcurilor Sector 3: Director -Androne Ghe Danut, Sef Serviciu Buget Contabilitate - Mateescu Valeria, Sef Birou Achizitii Licitatii-Matican Florin Valerian; Sef Birou Juridic - Postaliu Constantin, Aprodu Daniela, Naie Ioana Radita, Sef Serviciu Spatii Verzi-Stancu Doru George, Sef SUT - Nedelcu Alexandru. Declaratia va fi semnata si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr.5Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local: Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa prezintesituatia obligatiilor scadente la plata in luna aterioara celei care se depune oferta.Se depune in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr.6Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat: Certificate de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, care sa prezintesituatia obligatiilor scadente la plata in luna aterioara celei care se depune oferta.Se depune in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Cerinta nr. 1- Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatatorModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator ? obiect de activitate (cod CAEN) ? eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, Autorizatie de functionare /altele echivalente, in termen de valabilitate la data depunerii ofertei(emis cu maxim 30 zile inainte de data depunerii). Se depune in original/ copie legalizata/copie lizibilacu mentiunea , ,conform cu originalul??.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 2Persoane juridice/fizice straineModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident, precum si un certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs.Se depune in original/ copie legalizata/copie lizibilacu mentiunea , ,conform cu originalul??
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Bilantul contabil la data de: 31/12/2010sau 31/12/2011, Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraLista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani Standarde de asigurare a calitatiiCERTIFICAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT DE CALITATE ISO 9001/2008, Standarde de protectia mediului- CERTIFICAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT DE MEDIU ISO 14001/2004
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP(www.e-licitatie.ro) anexata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.04.2012 15:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer