Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DEPOZITARE DESEURI VEGETALE , MENAJERE SI DIN CONSTRUCTII


Detaliu pentru invitatia numarul 346566
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA PARCURILOR SECTOR 3
Numar invitatie: 346566/13.05.2013
Denumire contract: SERVICII DEPOZITARE DESEURI VEGETALE , MENAJERE SI DIN CONSTRUCTII
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA PARCURILOR SECTOR 3Cod fiscal: 14260434, Adresa: INTRAREA ODOBESTI, NR 5-7, SECTOR 3, Bucuresti, Telefon: 021.348.58.80, Fax: 021.348.60.10
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: INTRAREA ODOBESTI, NR 5-7, SECTOR 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 032158, telefon: +40 318054511, fax: +40 318054510, persoana de contact: FLORIN VALERIAN MATICAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: INTRAREA ODOBESTI, NR 5-7, SECTOR 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 032158
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DEPOZITARE DESEURI VEGETALE , MENAJERE SI DIN CONSTRUCTII
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DEPOZITARE DESEURI VEGETALE , MENAJERE SI DIN CONSTRUCTII-valoarea minima a intervalului prezentat la sect. II.2.1) reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.Cf. art.6, alin.(3). lit.b) din HG nr.925/2006 -suplimentarea cantitatilor este conditionata de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie.Optiuni: Aplicarea prevederilor HG 925/2006 art.6 alin(3).
II.1.6) CPV: 90500000-2 - Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 134, 600 - 203, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Val. garantie de participare: 2600 Lei. Per. de valab. a garantiei pentru participare-60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Garantia se const. prin virament bancar sau orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari.Dovada constituirii se prezinta pana cel tarziu la data si ora stabilita ptr. deschiderea ofertelor la sediul autoritatii contractante in original . In cazul in care ofertantii intrunesc conditiile prevazute de Legea 346/2004: -val garantiei de participare va fi 50% din valoarea stabilita ; - operatorii ec. vor prezenta documente justificative conform legii. Ofertantii care nu fac dovada constituirii garantiei de participare in forma solicitata pana cel tarziu la data si ora limita stabilite pentru depunere a ofertelor vor fi respinsi. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, daca el isi retrage oferta in perioada ei de valabilitate. Garantia de participare constituita de ofertantii necastigatori se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. Curs valutar pentru situatiile in care ofertantii doresc sa constituie garantia de participare in valuta: Echivalenta leu/euro se determina utilizand cursul de referinta publicat de BNR cu 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1(obligatorie)Declaratii privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie completata in conformitate cu formularul 1.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Formularul trebuie prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr.2(obligatorie)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 din 19/04/2006 Publicat in MonitorulOficial, Partea I nr. 418 din 15/05/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, completata in conformitate cu formularul nr. 2.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Formularul trebuie prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, pentru situatiile de la lit.a), c1) si d) de la art.181l.Cerinta nr.3(obligatorie)Certificat de participare la licitatieModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta cf Formularului nr. 3 ? certificate de participare la licitatie cu oferta independenta.Cerinta nr. 4(obligatorie)Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art 69 indice1 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii prezentarea Formularului nr. 4 cu Declaratia pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile prevazute in OUG 34/2006, Art. 69 indice 1 -Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Lista cu persoanele implicate in procedura de atribuire in spetain cadrul Directiei Parcurilor Sector 3Avizare documentatie procedura de atribuire: Director -Popa Silviu; Director Adjunct -Soare Alexandru;Sef Serviciu Buget Contabilitate -Leca Sticlaru Alexandra; Sef Birou Achizitii Licitatii-Matican Florin ; Sef Birou Juridic - Postaliu Constantin; Pungan Doru; Tache Camelia; Dragomir Emil;Aprodu Daniela; Naie Ioana Radita; Dan Stefan Laurentiu.Declaratia va fi semnata si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr.5 (obligatorie)Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local: Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente la plata in luna aterioara celei care se depune oferta.Se depune in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr.6(obligatorie)Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat: Certificate de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente la plata in luna aterioara celei care se depune oferta.Se depune in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Cerinta nr. 1 (obligatorie)- Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatatorModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator ? obiect de activitate (cod CAEN) ? eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, Autorizatie de functionare /altele echivalente.Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acestdocument trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Se depune in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??.In cazul unei asocieri prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, de a prezenta, pentru conformitate, certificatul constatator in original/copie legalizata, in situatia in care acesta a prezentat inscrisul in copie lizibila.NOTA : In cazul intreprinderilor mici si mijlocii, declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/ reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi completata conform modelului prevazut in anexa 1 din Legea 346/14.07.2004, cu modificarile si completarile ulterioare, si va fi prezentata in original. Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia de participare si de garantia de buna executie.Cerinta nr. 2(obligatorie)Persoane juridice/fizice straineModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident, precum si un certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs.Se depune in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 : Fisa de informatii generale Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani se va calcula prin impartirea valorii cifrei de afaceri exprimata in lei la cursul euro mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2010 :1 euro = 4, 2099 lei Anul 2011 :1 euro = 4, 2379 lei Anul 2012 :1 euro = 4, 4560 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1. o lista a principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarii serviciilor realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic; CERTIFICAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT DE CALITATE ISO 9001/2008 Se vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma sistemul de management al calitatii firmelor ofertante. Se vor prezenta certificate privind sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde Europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde Europene privind certificarea.Se accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate, se vor accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii., Standarde de protectia mediului- CERTIFICAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT DE MEDIU ISO 14001/2004.-Ofertantul trebuie sa prezinte documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate. -Autoritatea contractanta se raporteaza la : standarde de gestiune ecologica bazate pe seriile de standarde Europene sau internationale in domeniu, certificate de organisme conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele Europene sau internationale privind certificarea. -Se accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene, dar care sa asigure conditiile impuse de standardele mentionate mai sus. In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de mediu astfel cum este solicitat, se vor accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest certificatPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2013 16:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer