Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii depozitare si manipulare produse PEAD 2011 judetul Iasi


Detaliu pentru invitatia numarul 300766
Autoritate contractanta
JUDETUL IASI
Cod de identificare fiscala: 4540712
Adresa: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Iasi
Telefon: 0232/235.100
Fax: 0232/214.425, 210.336;
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii depozitare si manipulare produse PEAD 2011 judetul Iasi
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 63121100-4 - Servicii de depozitare (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Contract de achizitie publica de servicii de depozitare si manipulare a produselor alimentare destinate categoriilor de persoane cele mai defavorizate din judetul Iasi, in cadrul Planului anual European de distributie de ajutoare alimentare ? PEAD 2011
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 23.06.2011 09:57
Data limita de depunere a ofertelor: 04.07.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: CONSILIUL JUDETEAN IASI, Bd. Stefan cel Mare si Sfant, nr. 69 Iasi Cod postal: 700075
Data si ora deschiderii ofertelor: 04.07.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CONSILIUL JUDETEAN IASI, Bd. Stefan cel Mare si Sfant, nr. 69 Iasi Cod postal: 700075
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Altul (Planul anual European de Furnizare Ajutoare alimentare in beneficiul persoanelor cele mai Defavoriza)
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 148, 800 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl.privind eligibilitatea; Decl.neîncadr.în sit.prev.la art.181 din OUG34/2006; Certif.atest.fisc.BS; Certif.atest.fisc.BL;Certif.atest.fisc.CJ;Declar.priv.calit.de part.la proc.; Fisa entit.leg; Certif. constat. elib. de ORC;Certif. de înregist. emis de ORC;Inf. gener. cifra de afaceri pe ult.3ani; Decl.ef.medii anuale ale personalului angaj.in ult.3 ani;Decl.ref.echip.tehnice; Minim: 1 motostivuitor, 2 echip.transp.paleti, 3 pers. manipulare, 1 motostivuitorist autoriz., supraf de depoz. 1200-1500 mp;Lista serv.prestate in ult.3 ani;Decl.privind partea/partile din contract îndepl.de subcontractanti;Inf.priv.asoc.;Inf.priv.sustinat;Certif. de part. la licitatie cu of. independenta;
SEAP, anexata prezentei invitatii de participare. Garantie de participare-2900 lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer