Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii difuzare spot TV si inchiriere spatii TV in cadrul proiectului ?Manastirea Cetatuia Negru Voda - legenda si traditie?, cod SMIS 23177


Detaliu pentru invitatia numarul 331785
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Cetateni (Primaria comunei Cetateni)
Numar invitatie: 331785/17.07.2012
Denumire contract: Servicii difuzare spot TV si inchiriere spatii TV in cadrul proiectului ?Manastirea Cetatuia Negru Voda - legenda si traditie?, cod SMIS 23177
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Cetateni (Primaria comunei Cetateni)Cod fiscal: 4122434, Adresa: Sat Cetateni, str. Negru Voda, nr. 176, Judetul Arges, Cetateni, Telefon: 0248544005, Fax: 0248544090
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sat Cetateni, str. Negru Voda, nr. 176, Judetul Arges, Cetateni, Romania, cod postal: 117240, telefon: +40 248544005, fax: +40 248544090, persoana de contact: Laurentiu Anton Mercan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sat Cetateni, str. Negru Voda, nr. 176, Judetul Arges, Cetateni, Romania, cod postal: 117240, telefon: +40 248544005, fax: +40 248544090, persoana de contact: Laurentiu Anton Mercan
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii difuzare spot TV si inchiriere spatii TV in cadrul proiectului ?Manastirea Cetatuia Negru Voda - legenda si traditie?, cod SMIS 23177
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul ce urmeaza sa fie atribuit vizeaza achizitionarea serviciilor de promovare TV din cadrul proiectului ?Manastirea Cetatuia Negru Voda - legenda si traditie?, cod SMIS 23177: servicii de difuzare spot TV de promovare si inchiriere spatii TV pentru realizarea unui numar de 4 emisiuni cu specific turistic, cu participarea echipei de proiect ?i invita?ilor, in scopul promovarii evenimentului
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2000 lei Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (3 luni). Garantia de participare se constituie sub forma de: a) scrisoare de garantie, conform Formularului G.1 care se prezinta in original si va fi anexata / atasata la coletul cu oferta; b) ordin de plata, confirmat de banca emitenta, in contul Primariei Cetateni nr. RO68TREZ0475006XXX000091, deschis la Trezoreria Campulung. Ordinul de plata trebuie sa contina confirmarea transferului sumei catre Primaria Cetateni si procedura de achizitie publica pentru care s-a efectuat operatiunea.c) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul ofertantilor sau grupului de ofertanti din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare), valoarea garantiei de participare se reduce la 50% din cuantumul prezentat in documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se poate constituin conformitatecu prevederile art 90 (1) din H.G. 925/2006 dupa cum urmeaza: De regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formular A.1 ? Declaratie privind eligibilitatea operatorilor economici ? neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular semnat si stampilat;Formular A.2 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazute la art. 181 ? formular semnat si stampilat;Prezentare situatii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor privind plata obligatiilor catre Bugetul general consolidat de stat eliberate de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat ? original, copie legalizata sau copie lizibila certificata deofertant ?conform cu originalul? cu stampila si semnatura;Prezentare situatii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor privind plata obligatiilor catre bugetul local din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local (pentru punctul de lucru implicat in derularea contractului) ? original, copie legalizata sau copie lizibila certificata de ofertant?conform cu originalul? cu stampila si semnatura; Se vor prezenta, dupa caz, toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc. la plata si toate ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare a autenticitatii documentelor depuse.Pentru persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului precum si documente din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, traduse autorizat in limba romana.Formular A.3 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura, declaratie pe propria raspundere, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului ? formular semnat si stampilat;Formular A.4 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? formular semnat si stampilat;Formular A.5 ? Declaratie pe proprie raspundere din partea operatoruluieconomic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului deadministra?ie/organ de conducere sau de supervizare si nu are ac?ionari oriasocia?i persoane care sunt so?/so?ie, ruda sau afini pana la gradul al patruleainclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care de?in func?ii dedecizie in cadrul autorita?ii contractante, conform art. 691 din O.U.G. 34/2006cu modificarile ?i completarile ulterioare.Persoanele cu functii de decizie din cadrul Primariei Cetateni sunt urmatoarele: 1. Toader Ion ? Primarul comunei Cetateni2. Enache Antonella Ninela - viceprimar3. Ciurezu Sorinel ? Secretarul comunei Ceta?eniPersoanele implicate in derularea achizitiei: 1. Rizoiu Valeriu2. Paun Gheorghe3. Mercan Laurentiu AntonConsilieri locali1. Minciuna Florin2. Corneci Marius3. Stan Gheorghe4. Iordache Bogdan5. Dumitrescu Constantin Alin6. Nedelea Gabriel7. Ciobanu Claudius8. Popescu Nicolae Paul9. Ciurezu Mihai10. Tinca Bombonel Viorel11. Oncioiu Nicusor12 Iarca Florin Certificat constatator emis de ONRC emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului ? original, copie legalizata sau copie lizibila certificata de ofertant ?conform cu originalul? cu stampila si semnatura.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC.Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, similare celor cerute de autoritatile din Romania.Se vor prezenta documentele solicitate sau echivalente celor solicitate din tara unde sunt inregistrati respectivii ofertanti.Documentele vor fi traduse in limba romana de catre un traducator autorizat si legalizate, conform legii romane.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economicofinanciara.Media cifrei de afaceri globale in ultimii3 ani va fi egala sau mai mare de200.000 lei., Situatiile financiare din ultimii trei aniinregistrate la organele competenteBilanturi contabile aferente anilor 2009, 2010 si 2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii referitoare la principaleleprestari de servicii efectuate in ultimii 3aniDeclaratie privind lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani, inclusiv Anexa la Formularul C.1 continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Experienta similara relevanta in domeniu- Documente privind prestarea unorservicii similare in ultimii 3 ani, invaloare de minim 100.000 lei, in cadrulunui singur contract., Informatii privind subcontractantii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: Componenta financiara
Intervalul orar de difuzare
15
Descriere: Se acorda in functie de intervalele orare propuse pentru difuzarea spotului
Numarul de difuzari bonus
30
Descriere: Numarul de difuzari ale spotului TV propuse ca bonus la contract
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.07.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 16.07.2012 08:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer