Achizitie publica - Servicii difuzare spot TV si inchiriere spatiu TV in cadrul proiectului ?Negrasi, poiana cu narcise ? Sarbatoarea verde?, cod SMIS 23516
Detaliu pentru invitatia numarul 327035
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327035/16.05.2012
Denumire contract: Servicii difuzare spot TV si inchiriere spatiu TV in cadrul proiectului ?Negrasi, poiana cu narcise ? Sarbatoarea verde?, cod SMIS 23516
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA NEGRASI (PRIMARIA COMUNEI NEGRASI)Cod fiscal: 5103457, Adresa: comuna Negrasi, judetul Arges, Negrasi, Telefon: 0248/687.522, Fax: 0248/687.520
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Negrasi, judetul Arges, Negrasi, Romania, cod postal: 117535, telefon: +40 248687522, fax: +40 248687520, persoana de contact: RADU NICOLAE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Negrasi, judetul Arges, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii difuzare spot TV si inchiriere spatiu TV in cadrul proiectului ?Negrasi, poiana cu narcise ? Sarbatoarea verde?, cod SMIS 23516
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare servicii de difuzare spot TV de promovare si inchiriere spatiu TV pentru realizare emisiune cu specific turistic, cu participarea echipei de proiect, in scopul promovarii evenimentului.
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 85, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1700 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie de cel putin 60 de zile de la data depunerii ofertelor.Garantia de participare se constituie sub forma de: a) scrisoare de garantie, conform Formularului G.1 care se prezinta in original si va fi anexata / atasata la coletul cu oferta;b) ordin de plata, confirmat de banca emitenta, in contul Primariei Negrasi nr. RO17 TREZ 0505 0022 0X00 1017, deschis la Trezoreria Costesti. Ordinul de plata trebuie sa contina confirmarea transferului sumei catre Primaria Negrasi si procedura de achizitie publica pentru care s-a efectuat operatiunea. Documentul justificativ va fidepus la sediul primariei cu cel putin 3 zile lucratoare inainte de data deschiderii pentru a putea fi verificata tranzactia.c) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In acest caz se impune ca la data si ora de deschidere a ofertelor documentul sa fie semnata de asigurat, asigurator si beneficiar (autoritatea contractanta).Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul ofertantilor sau grupului de ofertanti din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare), valoarea garantiei de participarese reduce la 50% din cuantumul prezentat in documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se poate constitui: *prin scrisoare de garantie bancara de buna executie sau*prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante (H.G. 1045 / 19.10.2011). Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in Documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formular A.1 ? Declaratie privind eligibilitatea operatorilor economici ? neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular semnat si stampilat;Formularul va fi prezentat si de sustinatorul financiar sau tehnic (daca e cazul).Formular A.2 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazute la art. 181 ? formular semnat si stampilat;Prezentare situatii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor privind plata obligatiilor catre Bugetul general consolidat de stat eliberate de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat? original, copie legalizata sau copie lizibila certificata de ofertant ?conform cu originalul?.Prezentare situatii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor privind plata obligatiilor catre bugetul local din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local (pentru fiecare punct de lucru) ? original, copie legalizata sau copie lizibila certificata de ofertant ?conform cu originalul?.Se vor prezenta, dupa caz, toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc. la plata si toate ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare a autenticitatii documentelor depuse.Pentru persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului precum si documente din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, traduse autorizat in limba romana.Formular A.3 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura, declaratie pe propria raspundere, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului? formular semnat si stampilat;Formular A.4 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? formular semnat si stampilat;Formular A.5 ? Declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functii de decizie din cadrul Primariei Negrasi sunt urmatoarele: 1. Radu Nicolae ? Primarul comunei Negrasi2. Constantin Alexandru ? Viceprimarul comunei Negrasi3. Steliana Croitoru ? Secretarul comunei NegrasiPersoanele implicate in derularea achizitiei: 1. Gu?a Ion2. Croitoru Steliana3. Dicu Ilinca4. Simescu Georgeta5. Scarlatescu VictorFormularul A.5 se va prezenta de catre toti ofertantii, ofertantii asociati si subcontractantii ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului cat si de eventualii sustinatori. Certificat constatator emis de ONRC emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului ? original, copie legalizata sau copie lizibila certificata de ofertant ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC.Persoane juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, echivalente celor emise de autoritatile din Romania.Documentele vor fi traduse in limba romana de catre un traducator autorizat si legalizate, conform legii romane.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in cazul in care nu a fost prezentat in aceasta forma.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara.Media cifrei de afaceri globale in ultimii 3 ani in care au fost incheiate situatiile financiare anuale va fi egala sau mai mare de 170.000 lei., Documente care sa prezinte situatia economico-financiara din ultimii trei ani in care au fost incheiate situatiile financiare anuale.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii referitoare la principalele prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani, Experienta similara relevanta in domeniu - Documente privind prestarea unor servicii similare in ultimii 3 ani, in valoare de minim 85.000 lei, in cadrul unui singur contract., Informatii privind subcontractantii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: Componenta financiara
Intervalul orar de difuzare
15
Descriere: Intervalele orare propuse pentru difuzarea spotului
Numarul de difuzari bonus
15
Descriere: Difuzari ale spotului TV propuse ca bonus la contract
Audienta posturilor propuse
15
Descriere: In functie de locul ocupat in topul audientelor posturilor TV
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2012 10:51