Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii dirigentie de santier pentru Retele de alimentare cu apa si retele de canalizare mun. Husi


Detaliu pentru invitatia numarul 284889
Autoritate contractanta
JUDETUL VASLUI
Cod de identificare fiscala: 3394171
Adresa: Stefan cel Mare nr 79, Vaslui
Telefon: 0235361088
Fax: 0235361090
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii dirigentie de santier pentru Retele de alimentare cu apa si retele de canalizare mun. Husi
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Urmarirea executiei lucrarilor pentru retele de alimentare cu apa, retele de canalizare si statii de pompare ape uzate din cadrul proiectului "Reabilitarea retelelor de alimentare cu apa, aretelelor de canalizare si a statiilor de epurare a apelor uzate din municipiile Vaslui, Birlad, Husi si orasul Negresti" - ETAPA II-a, Municipiul Husi, Obiect: Reabilitarea si extinderea retelelor de canalizare si a statiilor de pompare ape uzate, municipiul Husi.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 23.03.2011 10:59
Data limita de depunere a ofertelor: 05.04.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Sediul Consiliului Judetean Vaslui, str. Stefan cel Mare nr. 79, CP 730168, mun. Vaslui, jud. Vaslui
Data si ora deschiderii ofertelor: 05.04.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului Judetean Vaslui, str. Stefan cel Mare nr. 79, mun. Vaslui, jud. Vaslui.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 43, 632 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
a)situatia personala a ofertantului: declaratie de eligibilitate; declaratie privind neâncadrarea în prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006; certificate constatatoare privind îndeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor la asigurari socilae catre bugetul de stat si bugetul local; declarata privind calitatea de participant la proicedura;b)capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: certificar de înregistrare; dertificat constatator de la ORC;c)situatia economico-financiara: Informatii generale;d)capacitatea tehnica si/sau profesionala: lista contractelor de servicii prestate în ultimii 3 ani; cerinta minima: cel putin un contract de servicii similare îndeplinit si finalizat în ultimii 3 ani; personal responsabil cu îndeplinirea contratului minim: 1 diriginte de santier autorizat pentru domeniul 6 - Constructii edilitare si de gospodarie comunala;
Documentatiadisponibila în SEAP atasatainmvitatieiGarantia de participareeste în cuantum de 500 lei.Alegerea procedurii: conform prevederilor atr. 28, alin (3) din OUG nr. 34/2006.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer