Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DIRIGENTIE SANTIER ?REABILITARE SI MODERNIZARE CENTRUL DE CAZARE TEMPORARA NR. 2?


Detaliu pentru invitatia numarul 316193
Autoritate contractanta
MUNICIPIUL ORADEA
Cod de identificare fiscala: 4230487
Adresa: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea
Telefon: 0259.437000, 0259.436276
Fax: 0259.437000, 0259.436276
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: SERVICII DIRIGENTIE SANTIER ?REABILITARE SI MODERNIZARE CENTRUL DE CAZARE TEMPORARA NR. 2?
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71311100-2 - Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: DIRIGENTIE DE SANTIER IN CADRUL PROIECTULUI FINANTAT PRIN INTERMEDIUL PROGRAMULUI OPERATIONAL REGIONAL SI INTITULAT ?REABILITARE SI MODERNIZARE CENTRUL DE CAZARE TEMPORARA NR. 2?
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 22.09.2011 10:35
Data limita de depunere a ofertelor: 11.10.2011 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: Municipiul Oradea, P-ta Unirii nr. 1, Sala Ghiseelor-parter (Servicul Relatii cu Publicul)
Data si ora deschiderii ofertelor: 11.10.2011 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala Mica a Primariei Municipiului Oradea, et. I
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Regionale
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 64, 294 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
CERTIFICAT PART. CU OFERTA INDEP; DECL.CALITATE PARTICIPANT PROCEDURA; DECL. SIT.PERSONALA; CERTIF.FISCAL PRIMARIA LOCALA; CERTIF. FISCAL ANAF; CUI; CERTIF.CONSTATATOR ORC;DECLARATIE SERVICII SIMILARE PRESTATE IN ULTIMII 3 ANI INSOTITA DE CONTRACTE DE 64294 LEI, PV RECEPTII SI RECOMANDARI; PERSONAL SPECIALITATE; AUTORIZATIE FUNCTIONARE PT PFA. GARANTIA DE PARTICIPARE ESTE DE 1200 LEI.
Anexata prezentei invitatii de participare, la rubrica ?documentatie si clarificari?.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer