Achizitie publica - SERVICII DIRIGENTIE SANTIER ?REABILITARE SI MODERNIZARE CENTRUL DE CAZARE TEMPORARA NR. 3?
Detaliu pentru invitatia numarul 316197
MUNICIPIUL ORADEA
Cod de identificare fiscala: 4230487
Adresa: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea
Telefon: 0259.437000, 0259.436276
Fax: 0259.437000, 0259.436276
Denumire invitatie: SERVICII DIRIGENTIE SANTIER ?REABILITARE SI MODERNIZARE CENTRUL DE CAZARE TEMPORARA NR. 3?
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71311100-2 - Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: SERVICIILE DE DIRIGENTIE DE SANTIER IN CADRUL PROIECTULUI FINANTAT PRIN INTERMEDIUL PROGRAMULUI OPERATIONAL REGIONAL SI INTITULAT ?REABILITARE SI MODERNIZARE CENTRUL DE CAZARE TEMPORARA NR. 3?
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 22.09.2011 11:37
Data limita de depunere a ofertelor: 11.10.2011 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: Municipiul Oradea, P-ta Unirii nr. 1, Sala Ghiseelor-parter (Servicul Relatii cu Publicul)
Data si ora deschiderii ofertelor: 11.10.2011 14:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala Mica a Primariei Municipiului Oradea, et. I
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Regionale
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 66, 394 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
CERTIFICAT PART. CU OFERTA INDEP; DECL.CALITATE PARTICIPANT PROCEDURA; DECL. SIT.PERSONALA; CERTIF.FISCAL PRIMARIA LOCALA; CERTIF. FISCAL ANAF; CUI; CERTIF.CONSTATATOR ORC; DECLARATIE SERVICII SIMILARE PRESTATE IN ULTIMII 3 ANI INSOTITA DE CONTRACTE DE 66394 LEI, PV RECEPTII SI RECOMANDARI; PERSONAL SPECIALITATE; AUTORIZATIE FUNCTIONARE PT PFA. GARANTIA DE PARTICIPARE ESTE DE 1300 LEI.
Anexata prezentei invitatii de participare, la rubrica ?documentatie si clarificari?.