Achizitie publica - SERVICII DIRIGINTE DE SANTIER AFERENTE PROIECTULUI ,,IMBUNATATIREA ACCESULUI INTRE MUNICIPIUL CONSTANTA SI PLATFORMA INDUSTRIALA NAVODARI PRIN LARGIREA SI MODERNIZAREA BULEVARDULUI MAMAIA ? NAVODARI?, COD SMIS 37600, PROIECT FINANTAT PRIN PROGRAMUL OPERAT
Detaliu pentru invitatia numarul 356660
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356660/20.12.2013
Denumire contract: SERVICII DIRIGINTE DE SANTIER AFERENTE PROIECTULUI , ,IMBUNATATIREA ACCESULUI INTRE MUNICIPIUL CONSTANTA SI PLATFORMA INDUSTRIALA NAVODARI PRIN LARGIREA SI MODERNIZAREA BULEVARDULUI MAMAIA ? NAVODARI?, COD SMIS 37600, PROIECT FINANTAT PRIN PROGRAMUL OPERATIONAL REGIONAL
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASULNAVODARICod fiscal: 4618382, Adresa: Str. Dobrogei nr. 1, Navodari, Telefon: 0241 - 760 353, Fax: 0241 - 761 606
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Dobrogei nr. 1, Navodari, Romania, cod postal: 905 700, telefon: +4 0241760353, fax: +4 0241761606, persoana de contact: Petrica Adrian Constantin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Primariei Ora?ului Navodari, str. Dobrogei nr. 1, jud. Constanta.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DIRIGINTE DE SANTIER AFERENTE PROIECTULUI , ,IMBUNATATIREA ACCESULUI INTRE MUNICIPIUL CONSTANTA SI PLATFORMA INDUSTRIALA NAVODARI PRIN LARGIREA SI MODERNIZAREA BULEVARDULUI MAMAIA ? NAVODARI?, COD SMIS 37600, PROIECT FINANTAT PRIN PROGRAMUL OPERATIONAL REGIONAL
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se achizitioneaza servicii de dirigentie de santier aferente proiectului ?IMBUNATATIREA ACCESULUI INTRE MUNICIPIUL CONSTANTA SI PLATFORMA INDUSTRIALA NAVODARI PRIN LARGIREA SI MODERNIZAREA BULEVARDULUI MAMAIA ? NAVODARI?, conform cerintelor Caietului de sarcini. Valoarea estimata a contractului este de 143.844, 19 lei fara TVA, suma in care este cuprinsa si contravalorea lucrarilor diverse si neprevazute estimate la valoarea de 6155, 17 lei fara TVA, care se vor calcula in procent de 4, 44 % din valoarea ofertelor prezentate.
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 143, 844.19 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este: 2500lei. Forma de constituire a garantiei: 1)instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari;sau 2)virament bancar in cont RO38TREZ2315006XXX020069 deschis la Trez. Constanta.Cod fiscal RO 4618382 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data limita de deschidere a ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea autoritatii.Perioada de valabiliatate a garantiei va fi cel putin egala cu perioada mininima de valabilitate a ofertei (120zile) raportata la data limita de depunere a ofertelor, cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autoritatii. Autoritatea are dreptul de a retine garantia, atunci cand ofertantul se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)Isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia;b)Oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei;c)Oferta safiind stabilita castigatoare, nu a constit garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei.d) Ofertantul a contestat un act al autoritatii la CNSC, Consiliul respinge contestatia sau isi retrage contestatia, retinerea se va calcula conform art. 278^1 alin(1), alin(2) OUG 34/2006.Nota: a)In cazul constituirii garantiei printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul 15 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular. Dovada constituirii garantiei de participare se va depune in original la adresa de la I.1), pana la data limita de deschidere a ofertelor.b)Autoritatea va elibera/restitui garantia de participareconform art 88 din HG 925/2006.c) Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului fara T.V.A.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conform. art.90 alin.(1), alin(2) din HG nr.925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, conform art.90 alin.(3) din HG nr.925/2006. In acestultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii va fi de 0.5% din pretul contractului.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie in conditiile de mai sus in maxim 5 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Autoritatea va elibera/restitui garantia de buna executie conform art. 91- 92 din HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
-nominalizarea liderului asociatiei;
-comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
-platile se vor face catre liderulasociatiei;
-partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinitede fiecare asociat in parte. In cazul asocierii unui grup de op economici, indeplinirea cerintelor privind situatia eco-fin, precum si capacitatea tehnicasi profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a res tuturormembrilor grupului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sadovedeasca respectarea tuturor crit de calificare si selectie prevazute lasect. III.2.1). Aut contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizareaasocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare, Subcontractantii. Prez Listei cuprinzand subcontractantii cu specializacestora. Se solicita datele de identificare ale subcontractatilor.In cazul incare ofertantul este decl castigator, se vor incheia subcontractelerespective, pana la semnarea contractului. Subcontractele vor fi inconcordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contract. Pe parcursulderularii contr, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontra nominalizin oferta fara acceptul aut contr.Res mat si umane ale subcontr declarati sevor lua in cons pentru partea lor de implicare in contr ce urmeaza sa fieindeplinit, daca sunt prez doc relev in acest sens de catre ofertantul careinvoca sustinerea din partea subcontractantilor., Cerinta nr. 2
Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, din care rezulta cifra de afaceri globala
(vizate si inregistrate de organele competente) sau, dupa caz, rapoarte
anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, ori scrisori de
bonitate din partea bancilor sau alte documente edificatoare, cu conditia ca
acestea sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza
capacitatea sa economico-financiara.
Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea
bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in
care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte
documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei
economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor
prezenta insotite de traducerea autorizata/ legalizata a acestora in limba
romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani; Formular7 - Lista principalelor contracte de servicii in ultimii 3 ani; Formular 7.1- Fisade informatii privind experienta similara, ce contine datele de identificare alecontractelor similare derulate.Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii trei ani calculati de la datalimita de depunere a ofertelor au prestat servicii similare celor solicitate prindocumentatia de atribuire (servicii de supraveghere lucrari) prin prezentareaunui contract de servicii similare cu obiectul contractului supusprocedurii de achizitie publica, avand o valoare egala sau mai mare cu 135000 lei, exclusiv TVA.In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitateaeconomica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate., Continuare Cerinta nr. 1Ca dovada a indeplinirii cerintei obligatorii ofertantul va prezentacertificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catreclientul privat beneficiar prin care sa confirme prestarea de servicii similarecelor solicitate prin docum de atribuire.In cazul in care documentele contin clauze de confidentialitate careimpiedica prezentarea acestora in integralitate, operatorul economic poateprezenta paginile care contin referinte privind partile contractului, obiectulcontractului, durata contractului, pretul/valoarea contractului, precum sisemnatura/stampila partilor. Copiile respective vor fi certificate prinsemnarea pe proprie raspundere a documentelor (numele, prenumele sisemnatura reprezentantului legal), cu mentiunea ?conform cu originalul? sistampila operatorului economic.Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta copiile respectiveinsotite de traducerea autorizata/ legalizata a acestora in limba romana., Cerinta nr. 2Declaratie privind efectivul mediu al personalului angajat si al cadrelor deconducere in ultimii 3 ani completare formular 8. Lista personalului propus, Formular 8.1, pentru indeplinirea contractului va contine minim urmatorulpersonal, conform Ordinul 277/2012: -Diriginte santier constructii civile: autorizare in domeniul constructiilor civilecel putin subdomeniul 2.2, cu valabilitate la data limita de depunere aofertelor.-Diriginte santier lucrari hidrotehnice: autorizare in domeniul lucrarihidrotehnice cel putin subdomeniul 5.2, cu valabilitate la data limita dedepunere a ofertelor.-Diriginte santier drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu: autorizare in domeniul drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pecablu cel putin subdomeniul 3.3, cu valabilitate la data limita de depunere aofertelor.-Diriginte santier constructii edilitare si de gospodarie comunala: autorizarein domeniul constructii edilitare si de gospodarie comunala domeniul 6, cuvalabilitate la data limita de depunere a ofertelor., Continuare cerinta 2-Diriginte santier instalatii electrice: autorizare in domeniul instalatii electricedomeniul 8.1, cu valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Pt personalul propus se vor prezenta: copii conf cu originalul aleatestatelor/certificatelor profesionale/autorizatii/orice alt documentechivalent valabile la data limita de depunere a ofertelor. Dirigintii de santiertrebuie sa detina atestate emise de Inspectoratul de Stat in Constructiipentru diriginte de santier, conform Ordinului 1496/13.05.2011.Prezentarea tuturor doc se va face in lb rom sau traducere autorizata. Oricemodificare in componenta echipei, ulterioara contractarii, va fi supusaaprobarii de catre beneficiar., Cerinta nr. 3 - Dotari tehnice: Prezentare Declaratie pe propria raspundere + Lista care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, etc. pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului. Prezentare documente care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a unor echipamente specifice pentru indeplinirea contractului. Se va prezenta contract/precontract de inchiriere sau orice alt document care sa justifice provenienta pentru- 2 autoturisme; aparat foto; 2 laptop-uri; 1 telemetru laser; 1 nivela optica cu citire digitala; Certificarea sistemului de management al mediului conform ISO 14001 sau echivalent - certificate echivalente emise de organisme abilitate - certificare in domeniul de activitate ce face obiectul prezentului contract - dirigentie de santier, valabil la data limita depunerii ofertelor, in copie conform cu originalul. Se vor accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din continutul acestuia reiese ca acestia vor primi certificarea.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus pentru partea decontract pe care o realizeaza, Certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001:2008 sau echivalent - certificate echivalente emise de organisme abilitate - certificare in domeniul de activitate ce face obiectul prezentului contract - dirigentie de santier, valabil la data limita depunerii ofertelor, in copie conform cu originalul. Se vor accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din continutul acestuia reiese ca acestia vor primi certificarea.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus pentru partea decontract pe care o realizeazaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.01.2014 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.01.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 19.12.2013 15:58