Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Servicii DTP, editare, tiparire si distribuire material de promovare? (conform CPV 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe)? in cadrul proiectului Jilava, mai aproape de tine! Cod SMIS 19426


Detaliu pentru invitatia numarul 322886
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA JILAVA (CONSILIUL LOCAL JILAVA)
Numar invitatie: 322886/28.03.2012
Denumire contract: ?Servicii DTP, editare, tiparire si distribuire material de promovare? (conform CPV 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe)? in cadrul proiectului Jilava, mai aproape de tine! Cod SMIS 19426
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA JILAVA (CONSILIUL LOCAL JILAVA)Cod fiscal: 4420791, Adresa: COM. JILAVA, SOS. GIURGIULUI, NR. 279, COD 077120, JUDETUL ILFOV, Jilava, Telefon: 457.01.15, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Servicii DTP, editare, tiparire si distribuire material de promovare? (conform CPV 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe)? in cadrul proiectului Jilava, mai aproape de tine! Cod SMIS 19426
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie ?Servicii DTP, editare, tiparire si distribuire material de promovare? in cadrulproiectului ?Jilava, mai aproape de tine!?Cod SMIS 19426Durata contractului ce urmeaza a fi atribuit: 6 luni, respectiv de la data semnarii contractului de prestari servicii de catre ambele parti, pana la data finalizarii proiectului, respectiv pana la data de 23.08.2012.
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 470, 205 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se constituie garantia de participare in valoare de 9.404 lei. Forma de constituire a garantiei de participare: Conform prevederilor din H.G. nr. 925/2006 garantia de participare se poate constitui prin: 1.instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari;2.virament bancar in contul RO52TREZ4215006XXX000277, deschis la Trezoreria Ilfov, cod fiscal 4420791 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea aut contr. In conf cu Lg 346/2004, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de partici prin prezentarea doc justificative corespunzatoare.In acest caz, garantia de participare va fi insotita de declaratia pe propria raspundere pv incadrarea in categoria IMM. Per de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (90 zile)de la data limita de depunere a ofertelor, cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea aut contr. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare in oricare din urmatoarele situatii: a)Isi retrage oferta, in perioada de valab a acesteia;b) Oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valab a ofertei;c) Oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valab a ofertei; d) Ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la CNSC, Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) O.U.G. nr. 34/2006) se va retine o suma de 4.250, 2. Dovada constit garantiei trebuie transmisa in S.E.A.P. (conf prev art.18 din H.G. nr. 1660/2006 daca e prin virament) sau se va depune in original la adresa mentionata la punctul I.1(scrisoare de garantie). Aut contr va elibera/restitui garantia de participare conf prev art. 88 din H.G. nr. 925/2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din val. contractului Garantia de buna ex. se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la Trezorerie la dispozitia autoritatii contractante va fi de 0, 5% din pretul contractului. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in termen de 7 zile lucratoare de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din HG nr. 925/2006. Ofertantul poate constitui garantia de buna executie in cuantum de 50% din val. solicitata de Beneficiar in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - 1. Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii - completare formular 1 din Sectiunea IIICerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 - completare formular 2 din Sectiunea III.2. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat consolidat, din care sa reiasa situatia obligatiile exigibileaferente lunii anterioare celei in care se depune oferta, in original/copie conforma cu originalul semnata si stampilata;3. Certificat de atestare fiscala emis in conditiile art 113 din Codul de procedura fiscala al Romaniei, din care sa reiasa situatia obligatiile exigibile aferente lunii anterioare celei in care se depune oferta in original/copie conforma cu originalul;In cazul existentei punctelor de lucru, operatorii economici au obligatia de a prezenta certifcate eliberate de autoritatile publice locale pe teritoriul carora isi desfasoara activitatea (sediul principal, sedii secundare, punctele de lucru), numai pentru sediile/punctele de lucru care vor fi implicate in derularea contractului. Pentru persoane juridice/fizice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta/inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie pe care se va mentiona, pe fiecare pagina, ?conform cu originalul?, semnata si stampilata, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana.Nota: Certificatele sau documentele echivalente trebuie sa fie in termenul de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru a demonstra ca si-auindeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cucerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2011 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. In cazul O.N.G. ? urilor / Persoane juridice non-profit, pe langa Declaratiile prevazute, se vor depune si urmatoarele documente: a) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat, sau echivalent. Din datele inscrise in certificatul de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale (datorii la bugetele locale) trebuie sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. b) Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, sau echivalent. Din datele inscrise in certificatul de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale (datorii la bugetele locale) trebuie sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 3 Declaratii privind calitatea de participant.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - Declaratie privindcalitatea de participant la procedura ? completare formular 3 din Sectiunea IIICerinta nr. 4 Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - Certificat de participare cu oferta independenta Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 ? completare formular 4 din Sectiunea III, conform Ordinului 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Cerinta nr. 5 Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 69^1. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii -Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ?completare formular 5 din Sectiunea III. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: ? MLADIN Adrian, ? MIREA Florin Lucian, ? COSUG Stefan Constantin, ? RADU Robert.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 va fi prezentata de fiecare membru al asocierii, de subcontractant si de tertul sustinator. Cerinta nr. 1Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economicModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator emisde Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte existenta codurilor autorizate pentru serviciile care fac obiectul achizitiei: Nota: a. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.b. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.c. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.d. Ofertantul clasat pe primul loc va avea obligatia de a prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator ONRC in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Prezentarea informatiilor privind situatia economico-financiaraOfertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o cifra de afaceri globala, in ultimii 3 ani, de minim 500.000 lei.Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii sumele mai sus mentionate se reduc cu 50%., Cerinta nr. 2Bilanturile contabile din ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara (copie certificata de ofertant pe propria raspundere)., Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1. Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani (calculati pana la data depunerii ofertei) au prestat servicii similare celor solicitate prin documentatia de atribuire a caror valoare, individual sau cumulat, sa fie minim 450.000 lei, exclusiv TVA.Ca dovada a indeplinirii cerintei obligatorii ofertantul va prezenta documente/ contracte/recomandari/procese verbale de receptie prin care sa confirme prestarea de servicii similare celor solicitate prin documentatia de atribuire si care individual sau cumulat sa nu fie mai mica decat 450.000 lei, exclusiv TVA. Copiile respective vor fi certificate prin semnarea pe proprie raspundere a documentelor (numele, prenumele si semnatura reprezentantului legal. In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate., Continuare Cerinta1. Recomandarile trebuie sa precizeze cel putin urm aspecte si/sau informatii echiv: - indeplinirea obligatiilor contractuale; - daca pe parcursul derularii au fost inregistrate: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale, cazuri privind nerespectarea legislatiei in vigoare de catre prestator (produse din vina exclusiva a contractantului), receptii amanate sau respinse din motive imputabile prestatorului, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii benefic acestuia ca urmare a neindepliniri sau indeplinirii in mod defectuos a obligatiilor contractuale asumate de catre prestator. Operatorii econ nerezidenti (straini) vor prezenta copiile respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in lb rom, Cerinta nr. 2.Declaratie referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune operatorul pentru indeplinirea acordului cadru. Operatorul va dispune de un numar minim de personal, format din 3 persoane, din care: 1 Manager de proiect, 1 Specialist copywriter, 1 Specialist grafica/ design.Manager de proiect: -studii sup economice/comunicare finalizate cu diploma de licenta sau echivalent, -min 5 ani experinta generala, -certificat manager proiect ? cnfpa, -Experienta in proiecte similare, dovedita prin implicarea in cel putin un contract/proiect intr-o pozitie similara.Specialist copywriter: -Studii superioare filologie/ comunicare/ jurnalism finalizate cu diploma de licenta sau echivalent, -Minim 5 ani experienta generala;, -Experienta in proiecte similare, dovedita prin implicarea in cel putin un contract/proiect intr-o pozitie similara, Continuare Cerinta 2. Specialist grafica/ design: -Studii superioare in domeniu, finalizate cu diploma de licenta sau echivalent, -Minim 5 ani experienta generala, , -Experienta in proiecte similare, dovedita prin implicarea in cel putin un contract/proiect intr-o pozitie similara.Pt cei de mai sus se vor prez: CV, copii cf cu orig ale diplomelor si certificatelor. CV vor fi completate conf modelului comun european. Prezentarea tuturor doc se va face in lb rom sau traducere autorizata. Ofertantii vor prez Decl de disponibilitate(Form 9) pe perioada ct din partea pers cheie propus pt indeplinire. Orice modif in comp echipei ulterioara contractarii, va fi supusa aprobarii de catre beneficiar., Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii, Subcontractantii.Prez Listei cuprinzand subcontractantii cu specializ acestora. Se solicita datele de identificare ale subcontractatilor.In cazul in care ofertantul este decl castigator, se vor incheia subcontractele respective, pana la semnarea contractului. Subcontractele vor fi in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contract.Pe parcursul derularii contr, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontra nominaliz in oferta fara acceptul aut contr.In cazul in care pentru indeplinirea contrac tului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus.Res mat si umane ale subcontr declarati se vor lua in cons pentru partea lor de implicare in contr ce urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prez doc relev in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor., Asocierea. Op econ au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie, se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta min urm: -faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
-nominalizarea liderului asociatiei;
-comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
-platile se vor face catre liderul asociatiei;
-partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte. In cazul asocierii unui grup de op economici, indeplinirea cerintelor privind situatia eco-fin, precum si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa dovedeasca respectarea tuturor criteriilor de calificare si selectie prevazute. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 27.03.2012 11:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer