Achizitie publica - ?Servicii DTP, editare, tiparire si distribuire material de promovare? (conform CPV 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe)? in cadrul proiectului Jilava, mai aproape de tine! Cod SMIS 19426
Detaliu pentru invitatia numarul 322886
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322886/28.03.2012
Denumire contract: ?Servicii DTP, editare, tiparire si distribuire material de promovare? (conform CPV 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe)? in cadrul proiectului Jilava, mai aproape de tine! Cod SMIS 19426
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA JILAVA (CONSILIUL LOCAL JILAVA)Cod fiscal: 4420791, Adresa: COM. JILAVA, SOS. GIURGIULUI, NR. 279, COD 077120, JUDETUL ILFOV, Jilava, Telefon: 457.01.15, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Servicii DTP, editare, tiparire si distribuire material de promovare? (conform CPV 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe)? in cadrul proiectului Jilava, mai aproape de tine! Cod SMIS 19426
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie ?Servicii DTP, editare, tiparire si distribuire material de promovare? in cadrulproiectului ?Jilava, mai aproape de tine!?Cod SMIS 19426Durata contractului ce urmeaza a fi atribuit: 6 luni, respectiv de la data semnarii contractului de prestari servicii de catre ambele parti, pana la data finalizarii proiectului, respectiv pana la data de 23.08.2012.
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 470, 205 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se constituie garantia de participare in valoare de 9.404 lei. Forma de constituire a garantiei de participare: Conform prevederilor din H.G. nr. 925/2006 garantia de participare se poate constitui prin: 1.instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari;2.virament bancar in contul RO52TREZ4215006XXX000277, deschis la Trezoreria Ilfov, cod fiscal 4420791 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea aut contr. In conf cu Lg 346/2004, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de partici prin prezentarea doc justificative corespunzatoare.In acest caz, garantia de participare va fi insotita de declaratia pe propria raspundere pv incadrarea in categoria IMM. Per de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (90 zile)de la data limita de depunere a ofertelor, cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea aut contr. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare in oricare din urmatoarele situatii: a)Isi retrage oferta, in perioada de valab a acesteia;b) Oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valab a ofertei;c) Oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valab a ofertei; d) Ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la CNSC, Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) O.U.G. nr. 34/2006) se va retine o suma de 4.250, 2. Dovada constit garantiei trebuie transmisa in S.E.A.P. (conf prev art.18 din H.G. nr. 1660/2006 daca e prin virament) sau se va depune in original la adresa mentionata la punctul I.1(scrisoare de garantie). Aut contr va elibera/restitui garantia de participare conf prev art. 88 din H.G. nr. 925/2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din val. contractului Garantia de buna ex. se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la Trezorerie la dispozitia autoritatii contractante va fi de 0, 5% din pretul contractului. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in termen de 7 zile lucratoare de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din HG nr. 925/2006. Ofertantul poate constitui garantia de buna executie in cuantum de 50% din val. solicitata de Beneficiar in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Prezentarea informatiilor privind situatia economico-financiaraOfertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o cifra de afaceri globala, in ultimii 3 ani, de minim 500.000 lei.Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii sumele mai sus mentionate se reduc cu 50%., Cerinta nr. 2Bilanturile contabile din ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara (copie certificata de ofertant pe propria raspundere)., Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1. Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani (calculati pana la data depunerii ofertei) au prestat servicii similare celor solicitate prin documentatia de atribuire a caror valoare, individual sau cumulat, sa fie minim 450.000 lei, exclusiv TVA.Ca dovada a indeplinirii cerintei obligatorii ofertantul va prezenta documente/ contracte/recomandari/procese verbale de receptie prin care sa confirme prestarea de servicii similare celor solicitate prin documentatia de atribuire si care individual sau cumulat sa nu fie mai mica decat 450.000 lei, exclusiv TVA. Copiile respective vor fi certificate prin semnarea pe proprie raspundere a documentelor (numele, prenumele si semnatura reprezentantului legal. In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate., Continuare Cerinta1. Recomandarile trebuie sa precizeze cel putin urm aspecte si/sau informatii echiv: - indeplinirea obligatiilor contractuale; - daca pe parcursul derularii au fost inregistrate: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale, cazuri privind nerespectarea legislatiei in vigoare de catre prestator (produse din vina exclusiva a contractantului), receptii amanate sau respinse din motive imputabile prestatorului, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii benefic acestuia ca urmare a neindepliniri sau indeplinirii in mod defectuos a obligatiilor contractuale asumate de catre prestator. Operatorii econ nerezidenti (straini) vor prezenta copiile respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in lb rom, Cerinta nr. 2.Declaratie referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune operatorul pentru indeplinirea acordului cadru. Operatorul va dispune de un numar minim de personal, format din 3 persoane, din care: 1 Manager de proiect, 1 Specialist copywriter, 1 Specialist grafica/ design.Manager de proiect: -studii sup economice/comunicare finalizate cu diploma de licenta sau echivalent, -min 5 ani experinta generala, -certificat manager proiect ? cnfpa, -Experienta in proiecte similare, dovedita prin implicarea in cel putin un contract/proiect intr-o pozitie similara.Specialist copywriter: -Studii superioare filologie/ comunicare/ jurnalism finalizate cu diploma de licenta sau echivalent, -Minim 5 ani experienta generala;, -Experienta in proiecte similare, dovedita prin implicarea in cel putin un contract/proiect intr-o pozitie similara, Continuare Cerinta 2. Specialist grafica/ design: -Studii superioare in domeniu, finalizate cu diploma de licenta sau echivalent, -Minim 5 ani experienta generala, , -Experienta in proiecte similare, dovedita prin implicarea in cel putin un contract/proiect intr-o pozitie similara.Pt cei de mai sus se vor prez: CV, copii cf cu orig ale diplomelor si certificatelor. CV vor fi completate conf modelului comun european. Prezentarea tuturor doc se va face in lb rom sau traducere autorizata. Ofertantii vor prez Decl de disponibilitate(Form 9) pe perioada ct din partea pers cheie propus pt indeplinire. Orice modif in comp echipei ulterioara contractarii, va fi supusa aprobarii de catre beneficiar., Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii, Subcontractantii.Prez Listei cuprinzand subcontractantii cu specializ acestora. Se solicita datele de identificare ale subcontractatilor.In cazul in care ofertantul este decl castigator, se vor incheia subcontractele respective, pana la semnarea contractului. Subcontractele vor fi in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contract.Pe parcursul derularii contr, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontra nominaliz in oferta fara acceptul aut contr.In cazul in care pentru indeplinirea contrac tului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus.Res mat si umane ale subcontr declarati se vor lua in cons pentru partea lor de implicare in contr ce urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prez doc relev in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor., Asocierea. Op econ au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie, se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta min urm: -faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
-nominalizarea liderului asociatiei;
-comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
-platile se vor face catre liderul asociatiei;
-partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte. In cazul asocierii unui grup de op economici, indeplinirea cerintelor privind situatia eco-fin, precum si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa dovedeasca respectarea tuturor criteriilor de calificare si selectie prevazute. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 27.03.2012 11:57