Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii editare, tiparire lucrari de specialitate medicala : "Manual de practica standardizat" , "Ghid de evaluare a elevilor din scolile sanitare"


Detaliu pentru invitatia numarul 346773
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Scoala Postliceala Sanitara Fundeni
Numar invitatie: 346773/15.05.2013
Denumire contract: Servicii editare, tiparire lucrari de specialitate medicala : "Manual de practica standardizat" , "Ghid de evaluare a elevilor din scolile sanitare"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialScoala Postliceala Sanitara FundeniCod fiscal: 4340196, Adresa: Sos. Fundeni, nr. 254, sector 2, Bucuresti, Telefon: 0212405135, Fax: 0212413297
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Fundeni, nr. 254, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 022328, telefon: +40 212405135, fax: +40 212413297, persoana de contact: Crin Marcean
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sos. Fundeni, nr. 254, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 022328, telefon: +40 212405135, fax: +40 212413297, Birou implementare Proiect POSDRU/90/2.1/S/61327
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii editare, tiparire lucrari de specialitate medicala : "Manual de practica standardizat" , "Ghid de evaluare a elevilor din scolile sanitare"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii editare, tiparire lucrari de specialitate medicala :1) Manual de practica standardizat continand tehnici pentru stagiu clinic in domeniul "Asistent medical generalist"2) Ghid de evaluare a elevilor din scolile sanitare.Serviciile solicitate constau in : corectura; introducere diacritice; redactare de specialitate; realizare de index; realizare cuprins; conceptie layout specific carte academica; paginare; tehnoredactare; obtinere ISBN; tiparire;ambalare;livrare;transport franco depozit achizitor.Prestatorul va realiza grafica pentru coperta originala care va fi inscriptionata conform prevederilor Manualului de identitate vizuala AMPOSDRU pe care ofertantul are obligatia de a-l consulta pe site-ul www.fseromania.roPentru lucrarea "Manual de practica standardizat" prestatorul va asigura conceptia si realizarea de planse, ilustratii si grafica - minimum 54 de ilustratii de specialitate (anatomie, medicina, farmacie).Prestatorul este responsabil cu realizarea originala sau achizitia drepturilor de publicare pentru toate materialele utilizate in executarea manualului precum si cu stabilireaspatiului de tipar pentru continutul planselor, fotografiilor, ilustratiilor in raport cu continutul lucrarii si in concordanta cu relevanta textului. Prestatorul va fi deplin si unic responsabil de respectarea reglementarilor legale in vigoare privind drepturile de autor si drepturile de publicare pentru continutul realizat, cu exceptia celui primit de la beneficiar. Beneficiarul va preda ofertantului declarat castigator textul lucrarilor.
II.1.6) CPV: 79970000-4 - Servicii de editare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 196, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare(GP)este de 3920 lei.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR leu/alta valuta, publicat cu 3 zile inainte de termenul limita de depunere ofertelor. Perioada de valabilitate: 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor, conf art.85 lit.b din HG 925/2006.Se const conf art86 al.1 din HG925/2006 prin virament bancar, in contul RO42TREZ7025006XXX015142 deschis la Trezoreria Sect.2 sau printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o soc bancara ori soc de asigurari.GP se prezinta in original, la vedere, cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in documentatie, conf model Formular 13 din Sect III.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, ac beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. 2 din Legea 346/2004, in baza Declaratiei pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM prezentata in original, la vedere, conf Formular 12.In cazul asocierii fiecare dintre asociati trebuie sa prezinte declaratia pt a beneficia de reducerea de 50%.Aut contractanta are dreptul de a retine GP, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei sau nu const garantia de buna executie in per de valab a of;c)ofertantul a contestat un act al aut contractante la CNSC iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conf art.278^1 alin.1 din OUG 34/2006, in raport cu val estimata a contractului pentru care a depus oferta.Aut contr va restitui GP conf preved art.88 din HG925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului, conf art.90 alin.1 din HG 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si devine anexa la contract. Model Formular 14 din Sectiunea III.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de Legea 346/2004, in baza Declaratiei pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM prezentata in original, conf Formular 12 din Sectiunea III.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in termen de maximum 3 zile de la semnarea contractului.Perioada de valabilitatea a garantiei de buna executie va trebui sa fie mai mare cu 14 zile decat perioada de derulare a contractului. Autoritatea contractanta va restitui garantia de buna executie conform prev.art.91-92 din HG nr. 925/2006, in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 : Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - se va completa Formularul nr.1 din Sectiunea III, Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006.In cazul unei asocieri sau sustinere de catre tert, fiecare asociat sau tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular. Se prezinta in original.Nota : In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Incadrarea ofertantului in conditiile prevazute de catre art. 180 din O.U.G. 34/2006 atrage excluderea acestuia de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta nr.2 : Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - se va completa Formularul nr.2 din Sectiunea III, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Documentul solicitat pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 va fidepus si de tertul sustinator, daca este cazul. Se prezinta in original.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 181, autoritatea contractanta accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unuinotar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Incadrarea ofertantului in conditiile prevazute de catre art. 181 din O.U.G. 34/2006 atrage excluderea acestuia de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta nr. 3 : Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatea Administrativ Teritoriala in raza careia societatea are sediul social care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (conform Legii 571/2003 privind Codul fiscal).In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente echivalente din tara de origine.Documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentatntul legal al operatorului economic.Cerinta nr. 4 : Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(conform Legii 571/2003 privind Codul fiscal).In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente echivalente din tara de origine. Documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentatntul legal al operatorului economic.Pentru persoane juridice/fizice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta /inregistrarea la organele din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie pe care se va mentiona, pe fiecare pagina, ?conform cu originalul?, semnata si stampilata, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 5 : Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr.3 din Sectiunea III. Se prezinta in original.Cerinta nr. 6 : Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 69 indice 1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr.34/2006. Se va completa Formularul nr. 4 din Sectiunea III. Se prezinta in in original.Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34/2006 va fi completata si de subcontractant(i) si de tertul sustinator/tertii sustinatori, daca acestia exista.Interdictiile se refera la relatiile ofertantului cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in legatura cu prezenta procedura de achizitie publica, sunt :1. Prof dr. Crin Marcean - Director General2. Prof Isabela Florina BARBU - Director Adjunct3. Prof instr Eleonora TOMA - Coordonator materiale suport pentru stagii de practica4. Alexandra BALALIA - Manager Proiect POSDRU/90/2.1/S/613275. Nicoleta TANASE ? Expert cu Studii Juridice Proiect POSDRU/90/2.1/S/613276. Marilena ICOCIU - Contabil Sef7. Marcela Rozalida ENE - Resp Financiar Proiect POSDRU/90/2.1/S/613278. Dana-Madalina TUDOR PRIBAC - Expert achizitii publice Proiect POSDRU/90/2.1/S/613279. Prof instr Eugenia CRISTESCU ? Expert Monitorizare Proiect POSDRU/90/2.1/S/6132710.Prof instr Iosefina ILICA ? Resposabil implementare Proiect POSDRU/90/2.1/S/61327Cerinta nr. 7 : Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va completa Formularul nr 5.Se prezinta in original.Nota : In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Cerinta nr.1 : Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Daca exista asociati documentul solicitat va fi depus si de catre acestia pentru partea din contract pe care o realizeaza.Se prezinta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnat si stampilat.Pentru persoane fizice: Autorizatia de functionare, precum si orice alt document relevant considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Nota : in cazul in care prestarea serviciilor solicitate, nu este activitatea principala, operatorul economic are obligatia de a sublinia si indica codul activitatii in baza caruia poate desfasura in mod legal activitateaPentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit. Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederilelegale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate. Daca exista asociati documentul solicitat va fi depus si de catre acestia.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr 1 : Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani.Se impune un nivel minim : cifra medie de afaceri globala, pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), fara a fi luat in considerare anul in curs, sa fie egala sau mai mare cu 392.000 lei.Nu se impune pentru dovedirea acestui indicator prezentarea bilantului contabil inregistrat.Ofertantul are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara prin prezentarea oricaror documente considerate edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare.Cursul mediu de referinta aferent fiecarui an in parte din cei pentru care se cere cifra de afaceri se raporteaza la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR (www.bnr.ro).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr 1 : lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, pana la data limita a depunerii ofertei ? Formular 7.Se va prezenta lista principalelor prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani, pana la data limita a depunerii ofertei, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Pentru serviciile declarate in lista, se va prezenta, in mod obligatoriu, Formularul nr 8 - Experienta similara.Se impune un nivel minim al serviciilorprestate : prezentarea cel putin a unui document/contract/proces verbal receptie sau a unui numar maximum de 2 documente/contracte/procese verbale receptie, emise sau contrasemnate de o autoritate oride catre clientul privat beneficiar, avand ca obiect prestarea de servicii efectuate in ultimii 3 ani, pana la data limita a depunerii ofertei, care sa confirme prestarea de servicii similare in valoare cumulata de cel putin 196.000 lei.In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitateaeconomica de mai putin de 3 ani, cerinta se va demonstra prin prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective deactivitate.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR., Cerinta nr 2 : informatii privind personalul de specialitate de care dispune ofertantul pentru prestarea serviciilor aferente obiectului contractului.Se va completa Formularul nr 15.Formularul nr.15 va fi insotit de CV-urile personalului responsabil pentru indeplinirea contractului.Cerinta minima : personalul de specialitate responsabil de indeplinirea contractului trebuie sa includa cel putin un redactor de specialitate medicala, licentiat in medicina, care trebuie sa prezinte portofoliul de lucrari de specialitate medicala realizate in calitate de redactor. Portofoliul de lucrari prezentat va contine cel putin denumirea lucrarilor, codul ISBN, anul aparitiei si editura. Vor fi anexate copii dupa caseta tehnica a lucrarii in care sunt evidentiate informatiile mai sus solicitate.Copii ale certificatelor de calificare sau orice alte documente din care sa reiasa calificarea se vor solicita operatorului economic castigator.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.05.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.05.2013 18:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2013 23:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer