Achizitie publica - servicii editare-tiparire materiale de constientizare, realizare si amplasare de panouri de informare, pentru activitatile: Activitatea E.1.1 - Seminarii de constientizare pentru scolile din zona de proiect, Activitatea E.1.2 - Seminarii de constientizare
Detaliu pentru invitatia numarul 344479
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344479/29.03.2013
Denumire contract: servicii editare-tiparire materiale de constientizare, realizare si amplasare de panouri de informare, pentru activitatile: Activitatea E.1.1 - Seminarii de constientizare pentru scolile din zona de proiect, Activitatea E.1.2 - Seminarii de constientizare si de consultare publica pentru comunitatile locale din zona de proiect , Activitatea E.1.3 - Conferinte de diseminare a informatiilor privind proiectul aferente proiectului ?Conservarea biodiversitatii in judetul Olt? ? COD SMIS-CSNR 37487
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN OLTCod fiscal: 4394706, Adresa: B.dul A.I. CUZA nr. 14, Slatina, Telefon: 0249431080, Fax: 0249431122
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B.dul A.I. CUZA nr. 14, Slatina, Romania, cod postal: 230025, telefon: +40 249431080, fax: +40 249431122, persoana de contact: SIMILICA BALDIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Consiliul Judetean Olt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii editare-tiparire materiale de constientizare, realizare si amplasare de panouri de informare, pentru activitatile: Activitatea E.1.1 - Seminarii de constientizare pentru scolile din zona de proiect, Activitatea E.1.2 - Seminarii de constientizare si de consultare publica pentru comunitatile locale din zona de proiect , Activitatea E.1.3 - Conferinte de diseminare a informatiilor privind proiectul aferente proiectului ?Conservarea biodiversitatii in judetul Olt? ? COD SMIS-CSNR 37487
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii editare-tiparire materiale de constientizare, realizare si amplasare de panouri de informare, pentru activitatile: Activitatea E.1.1 - Seminarii de constientizare pentru scolile din zona de proiect, Activitatea E.1.2 - Seminarii de constientizare si de consultare publica pentru comunitatile locale din zona de proiect , Activitatea E.1.3 - Conferinte de diseminare a informatiilor privind proiectul aferente proiectului ?Conservarea biodiversitatii in judetul Olt? ? COD SMIS-CSNR 37487
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 73, 634 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 740lei . Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile calendaristice de la data stabilita pentru depunerea ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: 1.instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau2.ordin de plata in contul RO95TREZ5065006XXX000247 deschis la Trezoreria Slatina, cod fiscal 4394706, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Ofertele care nu fac dovada constituirii garantiei de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate soclitate in documentatia de atirbuire, sunt respinse in cadrul sedintei de deschidere.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora limita stabilite pentru deschiderea ofertelor in original.In cazul in care ofertantul depune contesta?ie la CNSC, iar contestatia este respinsa ca nefondata, autoritatea contractanta va retine din cuantumul garantiei de participare o suma calculata conform prevederilor art. 2781 alin.(1) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Suma retinuta in situatia respingerii contestatiei de catre CNSCeste 736, 34lei.In cazul in care ofertantii depun garantia intr-o alta moneda, echivalenta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului.Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conform art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.IMM-urile beneficiaza de o reducere de 50% pe baza declaratiei intocmite conform prevederilor Legii nr. 346/2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006Ofertantii (inclusiv tertul sustinator daca este cazul) nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G.34/2006.Se va completa si prezenta declaratie privind eligibilitatea - Formularul nr. 1, semnat de catre reprezentantul autorizatSe va prezenta cazierul judiciar si cazierul fiscal pentru operatorul economic - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?- Neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Se va completa si prezenta Formularul nr. 2 semnat de catre reprezentantul autorizat al ofertantului? Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele catre stat, precum si a contributiile pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente), din care sa reiasa ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, in luna anterioara celei In care se depune oferta, in original, copie legalizata / autentificata sau copie lizibila cu men?iunea « conform cu originalul ».? Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente), din care sa reiasa ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, in luna anterioara celei In care se depune oferta, in original, copie legalizata / autentificata sau copie lizibila cu men?iunea « conform cu originalul »Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de aprezenta orice documente considerate edificatoare, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. Documentele emise in alta limba se vor prezenta Insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Se va completa si prezenta Formularul nr. 3. conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta)Se va completa si prezenta Formularul nr. 4 declaratie privind calitatea de participant la procedura.Se va completa si prezenta Formularul nr. 5 ? Declaratie privind neIncadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006(inclusiv subcontractorul si/sau tertul sustinator). Persoanecu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: PAUL STANESCU PresedinteMARIUS OPRESCU VicepresedinteIOAN CIUGULEA VicepresedinteNICOLAE GUGIU Director executivOVIDIU GERARD OANCA Sef Serviciu achizitii, licitatii, contractariANA VENERA STEFANESCU Sef serviciu juridic-contenciosCONSTANTA DUMITRU Director Buget-FinanteCORNELIU PARNUTA Director Directia Programe si Strategii de MediuANGELA SOLDUBAN Sef Serviciu Unitatea de Implementare a ProiectelorDANIELA LUNGU Sef Serviciu Dezvoltare RegionalaCORNEL MOTOI Director Directia Tehnica si InvestitiiADRIAN LACRARU Director Directia Administratie Publica si Relatii cu Consiliile LocaleCONSILIERI JUDETENIPAVEL BELINSKI, GHEORGHITA BRINARU, DUMITRU DUMITRASCU, CATALIN DANUT CODAN , IONEL CRISTIAN GHEORGHE, PETRE IDORAS, MARIN IONICA, SIMINICA MIREA, ION MOISESCU, PETRE SILVIU NEACSU, IOAN NEDELEA, FLOREA NICOLAE, LUCIAN NITU, IOAN POPA, DORIN TEODOR POSTELNICU, TOMA PRUNA, CATALIN STEFAN ROTEA, NICOLAE STANCU, GALINA STIRBU, MARIAN IONEL TAIFAS, CATALIN VICTOR TRIFU, NICOLAE VITAN, ION BADESCU, ILIE MARIAN CATANA, VALERIA GALAN, MARIANA GHEORGHE, VALERIU GUINEA, FLOREA MITROI.Tertul sustinator va prezenta documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)1 si d)din OUG nr.34/2006. Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in raza caruia este situat sediul ofertantului. Informatiile din acest certificat trebuie sa fie reale/actuale ladata limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte: -obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, -nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratoriOperatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de Inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte autorizarea persoanei juridice/fizice straine de a furniza produsele sau a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, In conformitate cu reglementarile din tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului castigator prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator in original sau copie legalizata inainte de data semnarii contractului.Documentele emise in alta limba se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Pentru evitarea aparitiei conflictului de interese, atat subcontractantii cat si tertii sustinatori (daca este cazul) vor prezenta certificatul constatator.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se vor prezenta informatii generale privind cifra de afaceri globala a ofertantului pentru anii 2010, 2011 si 2012Ofertantul va depune orice document considerat necesar pentru indeplinirea cerintei privind cifra de afaceri.Ofertantul trebuie sa fi realizat o cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani de cel putin echivalentul a 140.000 lei.Ofertantul va depune orice document considerat necesar pentru indeplinirea cerintei respectiveNota: Pentru calcul cifrei de afaceri exprimate in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii indicati.(www.bnr.ro)AnCurs mediuLeu-Euro20124, 456020114, 237920104, 2099Operatorii economici nerezidenti (straini): In masura in care pentru operatorii economici nerezidenti, publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii In care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii executate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca ofertantul a executat: cel putin un contract sau maxim 2 contracte avand ca obiect servicii similare celor solicitate prin documentatia de atribuire in valoare cumulata de cel putin 70.000 lei fara TVA.Aceasta lista poate fi insotita de cel putin un document sau maxim doua documente (contract(e)/proces(e) verbal(e) de receptie etc.) prin care sa se confirme prestarea de servicii similare de cel putin 70.000 lei fara TVA. Completare formular nr.8 si Anexa. Prezentare certificate/documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume: a) documente contrasemnate din partea beneficiarilor din care sa rezulte natura serviciilor prestate si valoarea acestora sau b) se vor prezenta certificate/documente emise de, beneficiar din care sa reiasa prestarea de servicii. In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentareainformatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinireacontractului ? Formularul nr. 9Ofertantul va face dovada ca dispune (in proprietate sau chirie) utilajele necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului ce face obiectul achizitiei, precum si pentru livrarea acestora(mijloace de transport).Se va permite si prezentarea unui angajament de punere la dispozitie pt. toate utilajele, echipamentele, mijloacele de transport, Informatii privind capacitatea profesionalaOfertantul va trebui sa prezinte urmatoarele: ?Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani, in original - Formular nr. 10;?Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului - Formularul nr. 11, insotit de CV-uri, copii ?conform cu originalul? ale diplomelor si certificatelor. CV-urile vor fi completateconform modelului comun european.Prezentarea tuturor documentelor se va face in limba romana sau traducere autorizata., Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele decalificare solicitate.Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succinct, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte Certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertant conform ISO 9001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertei (se vor accepta certificate emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 28.03.2013 10:10