Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii elaborare planuri de management ale siturilor Natura 2000 Prigoria-Bengesti si Raul Gilort


Detaliu pentru invitatia numarul 355054
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Agentia Pentru Protectia Mediului Gorj
Numar invitatie: 355054/24.10.2013
Denumire contract: Servicii elaborare planuri de management ale siturilor Natura 2000 Prigoria-Bengesti si Raul Gilort
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia Pentru Protectia Mediului GorjCod fiscal: 4448180, Adresa: Gorj, Str. Unirii Nr.76, Targu Jiu, Telefon: +40 0746248645, Fax: +40 0253212892
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Gorj, Str. Unirii Nr.76, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210143, telefon: +40 0746248645, fax: +40 0253212892, persoana de contact: Ionut Mocircioiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul autoritatii contractante, Str. Unirii nr. 76, Tg-Jiu, Jud. GORJ, in salanr.27
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii elaborare planuri de management ale siturilor Natura 2000 Prigoria-Bengesti si Raul Gilort
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Elaborare planuri de management ale siturilor Natura 2000 Prigoria-Bengesti si Raul Gilort si organizarea si desfasurarea de activitati de consultare publica, aferente procedurii de elaborare si aprobare
II.1.6) CPV: 90710000-7 - Management de mediu (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 408, 483 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1, 9585% din valoarea fara TVA a contractului adica 8.000, 00 lei - si se constituie conform prevederilor articolelor 84, 85, 86 alin (1) , 87 si 88 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Avind in vedere valoarea garantiei de participare, aceasta nu se constituie prin casieria unitatii. Dovada constituirii garantiei de participare se va atasa in exteriorul plicului care contine oferta operatorului economic. Pentru operatorii economici care se incadreaza incategoria IMM in conformitate cu Legea 346/2004 vor constitui garantia de participare cu reducerea de 50%, se va atasa in exteriorul plicului care contine oferta, declaratia privind incadrarea in categoria IMM, formular 14. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul oficial al Bancii Nationale a Romaniei valabil in data de 01.11.2013. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Conforn articolelor 89, 90, 91, 92 din HG 925/2006 actualizata cu modificarile si completarile ulterioare. Cuantumul garantiei este de 10% din pretul contractului, fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: cerinte: Se va atasa de catre toti ofertantii participanti la procedura Formularul 3 Declaratie privind eligibilitatea, Formularul4 Declaratie data de ofertant privind situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr. 34/2006 si Formularul5 Declaratie data de ofertant/ofertant asociat/tert sustinator/subcontractant privind neincadrarea in situatiile prevazute art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, completate. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 180 si/sau 181 si/sau art. 69 din O.U.G. nr. 34/2006 (tertul sustinator nu se afla in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, cf. preved. Art. 69, 180 si ale art.181 lit.a), c1) si d)/OUG34), acesta va fi exclus de la procedura. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul APM GORJ: - Dr.ing Giorgi Nicolae -Director Executiv; ing. Albieru Gheorghe - Manager Proiect ;Calma Nicolae - expert tehnic; Mocircioiu Ionut-responsabil achizitii publice si comunicare; Andronie Corina-responsabil financiar-contabil. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale (sanatate, pensii, somaj), din luna anterioara celei in care se depun ofertele, original sau copie conform cu originalul, formular tip eliberat de autoritatile competente. Certificatul de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor catre Bugetul Local, din luna anterioara celei in care se depun ofertele, original sau copie?conform cu originalul?. Din certificatele prezentate trebuie sa reiasa faptul ca operatorul economic nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare CELEI IN CARE ESTE PREVAZUT TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR, se vor avea in vedere si prevederile art. 9(1) din ordinul 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP.Persoanele juridice straine vor depune Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxele catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare -tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident), dupa cum am exemplificat pentru persoanele juridice din Romania. Documentele din oferta vor fi traduse in limba romana si legalizate. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicarea certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul 1b (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta), completat. Certificat Constatator eliberat de Of.Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. Operatorul economic trebuie sa aiba in obiectul de activitate serviciile supuse procedurii de achizitie. Ofertantului clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor depuse la procedura, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata. Pentru persoane juridice/fizice straine documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este resident - (traduse in limba romana). In cazul ofertei comune se accepta indeplinirea conditiei individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. Pentru Persoane juridice /fizice straine - Dovada formei de inregistrare, atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit. Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitarea activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic, ca persoana fizica sau juridica. Pentru documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pentru persoanele fizice/juridice romane se va permite depunerea acestora in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, iar pentru persoanele fizice/juridice straine documentele se prezinta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?si vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. Mentiune: Vor fi excluse ofertele participantilorcare nu au activitati corespunzatoare obiectului achizitiei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinte. Cifra de afaceri medie pe anii 2010, 2011, 2012 in domeniul de activitate aferent obiectului contractului sa fie de cel putin 500000 lei.Pentru conversia valutara se va utiliza cursul mediu anual al Bancii Nationale a Romaniei, dupa cum urmeaza: 2010:4, 2099:2011:4, 2379:2012:4, 4560. Se va atasa de catre toti participantii la procedura Formularul 6 (Informatii generale), completat. Prezentarea rezultatului ultimelor 3 exercitii financiare - copii conforme -Bilanturile contabile la 31.12.2010, 31.12.2011, 31.12.2012, vizate si inregistrate de organele fiscale competente In cazul unei asocieri, pentru indeplinirea cerintei - cifra de afaceri se vor avea in vedere precizarile art. 186 al.3 din O.U.G. 34/2006: ?Atunci cand un grup deoperatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.?Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa fi prestat in ultimii 3 animinim 1 contract/proiectsimilar, a carui/caror valoare cumulata sa fie minimum 400000 lei fara TVA. Prestarile de servicii se confirma conform prevederilor art. 188 alin.(2) litera a) din OUG 34/2006 privind prestarea serviciilor deServicii elaborare planuri de management, la care se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte prestarea de servicii (in original).Se va atasa de catre ofertantii participanti la procedura. Formularul 7-LISTA PRINCIPALELOR SERVICIISIMILARE PRESTATE IN ULTIMII 3 ANI, pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/ALTA VALUTA comunicat de BNR (2013, 2012, 2011). Ofertantul trebuie sa prezinte copii dupa informatii relevante (raportul de finalizare a elaborarii planului de management sau documente similare) pentru fiecare contract/recomandare/certificate constatatoare sau procese verbale de receptie in parte ce are ca obiectservicii elaborare planuri de management, la care se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte prestarea de servicii(in original)., In cazul asocierii, unul dintre asoc. va fi nominalizat lider al asocierii Prin acordul de asociere, conform model - Formular 11 in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asocierii este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv si ca liderul asocierii este responsabil pentru indeplinirea contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asocierea/Consortiu sunt obligati sa ramana in Asocierea/Consortiu pe intreaga durata a contractului ofertantul-lider va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Achizitorului, inainte de data semnarii contractului, aceasta fiind o conditie necesara si obligatorie pentru semnarea si indeplinirea viitorului contract. In cazul subcontractarii vor fi nominalizati toti subcontractantii precizanduse in procente valoarea din contract pe care urmeaza a o indeplini fiecare si obligatia de a precizapartea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze.In cazul asocierii, unul dintre asoc. va fi nominalizat lider al asoc. Prin acordul de asociere, conform model - Formular 11 in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asocierii este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv si ca liderul asocierii este responsabil pentru indeplinirea contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asocierea/Consortiu sunt obligati sa ramana in Asocierea/Consortiu pe intreaga durata a contractului ofertantul-lider va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Achizitorului, inainte de data semnarii contractului, aceasta fiind o conditie necesara si obligatorie pentru semnarea si indeplinirea viitorului contract. In cazul subcontractarii vor fi nominalizati toti subcontractantii prin completarea Formularului 13-model acord de subcontractare precizanduse in procente valoarea din contract pe care urmeaza a o indeplini fiecare si obligatia de a precizapartea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze conform model declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora Formularul 12., Dotari minime solicitate necesare implementarii: autovehicul teren(4x4);GPS ?minim 3 buc.;software specializat GIS;software baze de date georelationale;server de date;aparat de pescuit stiintific cu electro-narcoza;laptop;echipament de teren;echipamente de birou - computer de birou, imprimanta. Prezentarea copiilor certificate conform cu originalul dupa documente de provenien?a sau alte documente care sa certifice detinerea de catre ofertant a dotarilor solicitate., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are la dispozitie 1 expert GIS si baze de date cu studii superioare siexperienta dovedita prin contract/contracte de colaborare sau prestari servicii in domeniul GIS;
Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu cu:
-copie diploma studii superioare;
-recomandari eliberate de catre beneficiarul contractului/proiectului sau de prestatorul respectivelor servicii in domeniu la care acestia au participat la studii similare ;
-contract de munca/ colaborare/ prestari servicii in domeniu;
-CV anexat;
-declaratie de disponibilitate;
-declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere FORMULAR 9
-declaratie privind personalul specializatFORMULAR 10, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are la dispozitie minim 1 expert fitocenolog cu studii superioare (biologie/ecologie/ silvicultura) si experienta dovedita privind studii referitoare la distributia speciilor si/sau habitatelor de interes comunitar/national, prin lucrari publicate in acest domeniu (daca este cazul) sau contracte de colaborare sau prestari servicii in domeniul fitocenologiei;
Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu cu:
-copie diploma studii superioare;
-recomandari eliberate de catre beneficiarul contractului/proiectului sau de prestatorul respectivelor servicii in domeniu la care acestia au participat la studii similare ;
-contract de munca/ colaborare/ prestari servicii in domeniu;
-CV anexat;
-declaratie de disponibilitate;
-declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere FORMULAR 9
-declaratie privind personalul specializatFORMULAR 10, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are la dispozitie minim 1 expert mamifere cu studii superioare (biologie/ecologie/cinegetica) siexperienta dovedita in inventarierea, cartarea si monitorizarea speciilor de mamifere prin lucrari publicate in acest domeniu (daca este cazul) sau contracte de colaborare sau prestari servicii in domeniul mamiferelor;
Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu cu:
-copie diploma studii superioare;
-recomandari eliberate de catre beneficiarul contractului/proiectului sau de prestatorul respectivelor servicii in domeniu la care acestia au participat la studii similare ;
-contract de munca/ colaborare/ prestari servicii in domeniu;
-CV anexat;
-declaratie de disponibilitate;
-declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere FORMULAR 9
-declaratie privind personalul specializatFORMULAR 10, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are la dispozitie minim 1 expert amfibieni si reptile cu studii superioare (biologie/ ecologie) si experienta dovedita in inventarierea, cartarea si monitorizarea speciilor de amfibieni si reptile prin lucrari publicate in acest domeniu (daca este cazul) saucontracte de colaborare sau prestari servicii in domeniul amfibienilor;
Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu cu:
-copie diploma studii superioare;
-recomandari eliberate de catre beneficiarul contractului/proiectului sau de prestatorul respectivelor servicii in domeniu la care acestia au participat la studii similare ;
-contract de munca/ colaborare/ prestari servicii in domeniu;
-CV anexat;
-declaratie de disponibilitate;
-declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere FORMULAR 9
-declaratie privind personalul specializatFORMULAR 10, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are la dispozitie minim 1 expert ihtiofauna cu studii superioare (biologie/ecologie) si experienta dovedita in inventarierea, cartarea si monitorizarea ihtiofaunei prin lucrari publicate in acest domeniu (daca este cazul) sau contracte de colaborare sau prestari servicii in domeniul ihtiofaunei;
Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu cu:
-copie diploma studii superioare;
-recomandari eliberate de catre beneficiarul contractului/proiectului sau de prestatorul respectivelor servicii in domeniu la care acestia au participat la studii similare ;
-contract de munca/ colaborare/ prestari servicii in domeniu;
-CV anexat;
-declaratie de disponibilitate;
-declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere FORMULAR 9
-declaratie privind personalul specializatFORMULAR 10, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are la dispozitie minim 2 experti in nevertebratecu studii superioare (biologie/ecologie) si experienta dovedita in inventarierea, cartarea si monitorizarea nevertebratelor prin lucrari publicate in acest domeniu (daca este cazul) sau contracte de colaborare sau prestari servicii in domeniul nevertebratelor;
Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu cu:
-copie diploma studii superioare;
-recomandari eliberate de catre beneficiarul contractului/proiectului sau de prestatorul respectivelor servicii in domeniu la care acestia au participat la studii similare ;
-contract de munca/ colaborare/ prestari servicii in domeniu;
-CV anexat;
-declaratie de disponibilitate;
-declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere FORMULAR 9
-declaratie privind personalul specializatFORMULAR 10, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are la dispozitie 1 expert in conservarea biodiversitatii cu studii superioare(biologie/ecologie/protectia mediului) si elaborarea cel putin a unui plan de management.
Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu cu:
-copie diploma studii superioare;
-recomandari eliberate de catre beneficiarul contractului/proiectului sau de prestatorul respectivelor servicii in domeniu la care acestia au participat la studii similare ;
-contract de munca/ colaborare/ prestari servicii in domeniu;
-CV anexat;
-declaratie de disponibilitate;
-declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere FORMULAR 9
-declaratie privind personalul specializatFORMULAR 10, 1elaborator cu studii superioare atestat EA, RM si RIM conform ordinului 1026/2009 si inscris in Registrul National al elaboratorilor de studii pentru protectia mediului.
Prezentare copieconform cu originalul dupa certificat de inregistrare emis conformordinului 1026/2009 si un extras dinRegistrul National al elaboratorilor de studii pentru protectia mediului in care sa se revada elaboratorul si declaratie de disponibilitate.
-declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere FORMULAR 9
-declaratie privind personalul specializatFORMULAR 10 CERTIFICATISO 9001:2008Se va prezenta o copie lizibila a acestuia, semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?., CERTIFICATISO 14001:2004Se va prezenta o copie lizibila a acestuia, semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. sau de la sediul APM GORJ conform unei cereri scrise
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.11.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 24.10.2013 13:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer