Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii elaborare raport audit energetic pentru Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Craiova ? Corp C7 si partial corp C5


Detaliu pentru invitatia numarul 341990
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
Numar invitatie: 341990/23.01.2013
Denumire contract: Servicii elaborare raport audit energetic pentru Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Craiova ? Corp C7 si partial corp C5
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN DOLJCod fiscal: 4417150, Adresa: Str. UNIRII Nr. 19, Craiova, Telefon: 0251408200, int.361, 362, Fax: 0251408230
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. UNIRII Nr. 19, Craiova, Romania, cod postal: 200585, telefon: +40 251408200, fax: +40 251408230, persoana de contact: CRISTIAN UNGUREANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul C.J.Dolj, municipiul Craiova, Str. UNIRII Nr. 19
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii elaborare raport audit energetic pentru Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Craiova ? Corp C7 si partial corp C5
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea unui raport de audit energetic pentru Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Craiova ? Corp C7 si partial corp C5
II.1.6) CPV: 71335000-5 - Studii tehnice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 236, 118.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar pt partic conf art. 86 alin. (1) din HG 925/2006, cu modif si complet ult, pentru suma de 4.722, 37 lei.In cazul constit acesteia prin SGB se va util Form 18. Gar de partic treb sa fie irevocabila. Doc prin care se face dovada constit gar de partic se vor prez in orig.Doc de garantare trebuie sa contina mentiunea ca: ?In masura in care CNSC a respins contestatia formulata de ofertant in cadr proc de atrib mentionate, ne obligam fata de CJDolj sa platim suma de 2.361, 18lei, det conf art. 2781 din OUG 34/2006, cu modif si complet ulter?In cazul in care ofertantul este o asoc, pt a putea benef de red cer privind val gar de particip la 50 %, fiec asoc treb sa se incadreze in categ IMM, conf L nr.346/2004.Of individual sau of asociati, care solic red cer privind val gar de partic la 50 %, vor prezenta o decl pe proprie raspundere, conf Anexei 1 din L 346/2004 din care sa rezulte ca se incadr in categ IMM-urilor.Per de valab a garant de particip va fi de 90 zile de la data lim de dep a ofertelor.In cazul ext per de valab a ofertei, per de valab a gar pt partic va fi prelungita in mod coresp.Of care nu sunt insotite de dovada constit gar pentru partic vor fi respinse in sedinta de deschid, conf art. 33, alin.(3)din HG nr. 925/2006, cu modif si compl ult.In masura in care CNSC respinge contestatia formulata de of in cadrul prez proc de atrib, AC va retine contestatarului din gar de partic suma de 2.361, 18 lei calculatain raport cu val estim a contr, conf art. 2781 alin. (1) din OUG 34/2006, cu modif si complet ult.Disp art. 2781alin. (2) din OUG 34/2006 cu modif si complet ult se vor aplica in mod coresp.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie, exprimata procentual, este de 10% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui in oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1)-(3)din HG 925/2006, in termen de 10 zile de la semnarea contractului.Restituirea garantiei de buna executie se va face conform H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelora)Prezentarea declaratiilor privind eligibilitatea.Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 1 si Formularul 2.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006, tertul/tertii sustinatoritrebuie sa prezinte Formularul 1 si Formularul 2. In completarea Formularului 2 trebuie sa faca referire doar la lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006.b)Prezentarea declaratiei privind calitatea de participant.Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 3.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauzab) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.d) Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.c)rezentarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta.Se va prezenta CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul 4), conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.d)Prezentarea certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.Persoanele juridice/fizice autorizate romane vor prezenta certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale, care sa ateste ca firma ofertanta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, respectiv: ?certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale impozitului local, emis de serviciul public pentru finante publice locale;?certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat (bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor de sanatate, bugetul asigurarilor de somaj), emis de Ministerul Finantelor prin Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice.Acestea se vor prezenta in original sau copii certificate ?conform cu originalul?.Persoanele juridice/fizice autorizate straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, valabile la data depunerii ofertelor, in conformitate cu legisla?ia ?arii de origine.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Aceste documente vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Observatii: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetul de stat sau catre bugetul local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.e)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. (Formularul 5).Lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: ION PRIOTEASA, IOVAN CRISTINEL NICUSOR, IVANOVICI LAURENTIU, BARBARASA GHEORGHE, MITRICA ALIN SORIN, NICOLAE ANDA MIREI, PLUGARU ADRIAN, MIHALCEA LARISA MIHAELA, MAJINA ILEANA, TOMA ZOTY VERONICA, LEONTE ION, LAPADAT MARIN, GHITA ANISOARA, STOICA DAIANA, AVRAMOIU DANIELA, UNGUREANU CRISTIAN AUREL, BERBEC CHIRITOIU MIOARA, BACANU IULIAN, DARAC AURELIA, PAPPA DAN RADU ILIE, PANAIT LIANA, CAPATINA VALENTIN-IULIAN, SURUGIU OCTAVIAN VIOREL, VISAN VIOREL, NITA MARIANA, STANCUTA VERONICA, IONESCU LUPEANU SILVIA SPERANTA, PASCUT BOGDAN FLORIN, ROMANESCU LIDIA, COMBEI ANCA MIHAELA, PANDURU CRISTINA TEODORA.Formularul va fi prezentat si de catre subcontractant/tertul sustinator, dupacaz. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: a)Persoanele juridice romane: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, care sa cuprinda date reale/actuale la data limita de depunere a ofertelorDin certificatul constatator prezentat trebuie sa rezulte: -ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice-ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.Pentru persoanele fizice autorizate se va prezenta un documentin copie certificata ?conform cu originalul? care sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectulprezentei achizitii.Documentul va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizatab)Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Din datele cuprinse in certificate trebuie sa rezulte ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati in conformitate cu obiectul achizitiei. De asemenea, ofertantul trebuie sa dovedeasca, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident, ca nu se afla in procedura de insolventa.Ofertantii ? persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere (Formularul 19) prin care, incazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre urmatoarele optiuni, dupa caz: a) Ca inaintea incheierii contractului, se vor inregistra fiscal in Romania.b) Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, se va proceda la legalizarea asocierii si in cazul in care liderul asocierii este persoana juridica straina, acesta se va inregistra la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania.c) Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii dintre persoane juridice straine, se va proceda la legalizarea asocierii, se va desemna liderul asociatiei sa se inregistreze la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania.In cazul unei asocieri, liderul, persoana juridica straina, este obligat sa prezinte acest formular.Nota: Contractul de achizitie publica va fi incheiat numai dupa ce se va prezenta dovada legalizarii asocierii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Continuare cerinta 1In cazul in care ofertantul este o asociere, pentru a putea beneficia de reducerea cerintei privind valoarea minima a cifrei medii de afaceri globale la 50 %, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conform Legii nr. 346/2004.Ofertantul individual sau ofertantii asociati, care solicita reducerea cerintei privind valoarea minima a cifrei medii de afaceri globale la 50 %, vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere financiara din partea unui tert sustinator, conform art. 186 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, privind cifra de afaceri, si tertul sustinator financiar trebuie sa completeze Formularul 6 si Formularul 13., Cerinta nr.1Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani. Cerinta minima: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani trebuie sa fie minim 470.000 lei.Se va prezenta Formularul 6 - Informatii generale, in care se va declara cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ. Ofertantii vor prezenta documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a acestora si din care sa reiasa cifra globala de afaceri aferenta anilor 2010, 2011, 2012, in vederea indeplinirii cerin?ei minime de calificare.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si a altor documente in cazul in care cele prezentate nu sunt relevante.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 4Informatii privind asocia?ii/subcontractantii, Continuare Cerinta 3Cerinta minima: Personalul propus pentru indeplinirea contractului trebuie sa cuprinda cel putin: -1 auditor energetic pentru cladiri ? gradul I ? specialitatea constructii si instalatii (AE I c.i), atestat conform Regulamentului privind atestarea auditorilor energetici pentru cladiri, aprobat prin Ordinul MDRT nr. 2237/2010Pentru auditorul energetic pentru cladiri se vor prezenta : - copie certificata ?conform cu originalul? a certificatului de atestare auditor energetic pentru cladiri, emis de MDRT in temeiul Legii 372/2005- copie certificata ?conform cu originalul? a legitimatiei de auditor energetic pentru cladiri, emisa de MDRT in temeiul Legii 372/2005, avizata conform prevederilor legale in vigoare, Continuare Cerinta 3Pentru personalul responsabil, care va fi angajat in cadrul contractului, se vor atasa urmatoarele documente suport: a) C.V. ?uri (Formularul 11)b) Copii certificate ?conform cu originalul? ale diplomelor, atestatelor, autorizatiilor si certificatelor profesionale obtinute(mentionate in CV);c) o declaratie de disponibilitate (Formularul 20), prin care isi declara disponibilitatea pentru contract, pe toata durata acestuia.d)copii certificate ?conform cu originalul? ale contractelor de munca sau de colaborare aferente., Cerinta nr. 2Experienta similara si recomandari din partea altor beneficiariCerinta minima: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca, in ultimii 3 ani, a realizat 1, 2 sau maxim 3 contracte care au avut ca obiect prestarea de servicii similare cu serviciile care fac obiectul prezentului contract de achizitie publicaa carui/caror valoare (cumulata) sa fie de minim 200.000 lei, fara TVA.Ultimii 3 ani se vor calcula pana la data stabilita pentru depunerea ofertelor.Ofertantul va prezenta copii dupa partile relevante ale contractului/contractelor propuse ca experienta similara, certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar privind prestarea serviciilor respective sau orice alte documente considerate relevante.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si a altor documente in cazul in care cele prezentate nu sunt relevante pentru indeplinirea cerin?ei minime., Cerinta nr. 1Prezentarea listei principalelor servicii prestatein ultimii 3 ani.Ofertantul va trebui sa prezinte lista contractelor de natura similara executate in ultimii 3 ani.In cazul unei asocieri, acest formular va fi completat de fiecare asociat in parte.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere tehnica si profesionala din partea unui tert sustinator, conform art. 190 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, privind capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului, si tertul sustinator trebuie sa completeze Formularul 7 si Formularul 14., Cerinta nr. 3Prezentarea de informatii privind resursele umaneOfertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personal, astfel: a)Efectivele medii anuale ale personalului angajat si personalului de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani (Formularul 9).In cazul unei asocieri, fiecare asociat va completa Formularul 9.b)Lista personalului responsabil ? ?cheie? care va fi angajat in cadrul contractului, descrierea pe scurt a pregatirii profesionale si experientei (Formularul 10)., continuare cerinta 2In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere tehnica si profesionala din partea unui tert sustinator, conform art. 190 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, privind capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului, si tertul sustinator trebuie sa completeze Formularul 8 si Formularul 14.Pentru contractele exprimate in alte monede se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana (www.ecb.int) pentru anul in care contractulrespectiv a fost semnat.In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.Experienta similara a subcontractantilor nu va fi luata in considerare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara: Punctajul se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda 60 de puncte; - b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: P(ofertei n) = (pret minim/pret (n)) x 60
Termenul de prestare a serviciilor
40
Descriere: Termenul maxim de prestare al serviciilor este de 45 de zile calendaristice.Oferta care va prezenta un termen de prestare mai mare de 45 de zile calendaristice va fi considerata neconforma.Termenul minim realist de prestare a serviciilor, sub care o oferta nu va fi punctata suplimentar, este de 35 zile.Punctajul se acorda astfel: a) Pentru cel mai mic termen de prestare se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv (40 puncte);b) Pentru celelalte termene de prestare, ofertate, punctajul se acorda proportional, astfel: Ptr(n) = trminim / tr(n) x 40 puncte. Nota! In cazul in care cel mai mic termen ofertat este sub termenul minim realist, in aplicarea formulei de punctaj de la lit. b) de mai sus, trminim se va considera termenul minim realist, anume 35 zile.Ofertele care au un termen de prestare mai mic sau egal cu termenul minim realist de prestare vor primi punctajul de la lit. a)Termenul de prestare al serviciilor se exprima in zile calendaristice si este ferm.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.02.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.01.2013 15:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer