Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii ET si DALI reabilitare instalatii si finisaje interioare ?Pavilion chirurgie? UMSRaducaneni


Detaliu pentru invitatia numarul 258825
Autoritate contractanta
JUDETUL IASI
Cod de identificare fiscala: 4540712
Adresa: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Iasi
Telefon: 0232/235.100
Fax: 0232/214.425, 210.336;
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii ET si DALI reabilitare instalatii si finisaje interioare ?Pavilion chirurgie? UMSRaducaneni
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71000000-8 - Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Contract de achizitie publica de servicii de elaborare expertiza tehnica si intocmire documentatie de avizare a lucrarilor de interventii pentru reabilitarea instalatiilor electrice, termice, sanitare si finisaje interioare la cladirea ?Pavilion chirurgie? de laUnitatea de Asistenta Medico-sociala Raducaneni?.Finantat din bugetul local
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 29.06.2010 14:58
Data limita de depunere a ofertelor: 15.07.2010 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: CONSILIUL JUDETEAN IASI, cod fiscal 4540712Bd. Stefan cel Mare si Sfant, nr. 69Iasi Cod postal: 700075
Data si ora deschiderii ofertelor: 15.07.2010 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CONSILIUL JUDETEAN IASI, cod fiscal 4540712Bd. Stefan cel Mare si Sfant, nr. 69Iasi Cod postal: 700075
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Valoare estimata: 18, 487 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- Neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 si 181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006;
- Certificat de inregistrare (CUI);
- Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
- Lista personalului responsabil ? ?cheie? care va fi angajat in cadrul contractului, descrierea pe scurt a pregatirii profesionale si a experientei profesionale;
- Ofertantul va avea obligatia sa asigure minim urmatoarele categorii de personal, conform cerintelor Caietului de sarcini: Expert tehnic autorizat (atestatde MINISTERUL DEZVOLTARII REGIONALE SI TURISMULUI), Arhitect, Inginer proiectant structuri, Inginer proiectant instalatii electrice, termice, sanitare, apa-canal;
- Demonstrarea capacitatii printr-un contract al carui obiect a fost prestarea de servicii similare, incheiat si finalizat in ultimii trei ani;
- Prezentarea unei recomandari / document constatator / proces verbal de receptie din partea beneficiarului.
SEAP sau sediul autoritatii contractante
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer