Achizitie publica - Servicii Evaluare bunuri
Detaliu pentru invitatia numarul 328643
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328643/01.06.2012
Denumire contract: Servicii Evaluare bunuri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala a Finantelor PubliceIasiCod fiscal: 4540186, Adresa: Str. Anastasie Panu nr. 26, mun. Iasi, Iasi, Telefon: 0232213332, int. 2500, Fax: 0232219899
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Procedura online-ofertele se transmit (incarca) in SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii Evaluare bunuri
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Efectuarea de rapoarte de evaluare (expertizare) de bunuri mobile si imobile.
II.1.6) CPV: 71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 66, 645 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 1.332 lei, se constituie conform prevederilor art. 86 aliniat (1) si (5) din HG 925/2006, din pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor (art. 86 alin. 6 din HG 925/2006), prin virament bancar in contul DGFPJ Iasi - RO97TREZ4065005XXX000447 deschis la Trezoreria Iasi, Cod Fiscal 4540186, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau prin depunere la casieria autoritatii contractante, fiind valabila 60 zile incepand cu data limita de depunere a ofertei. In cazul I.M.M.?urilor pentru obtinerea reducerii de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, art.7 (modificat prin O.G.R. nr. 27/2006), incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 din O.G.R nr. 27/2006. Aceste declaratii se anexeaza la dovada constituirii garantiei de participare. Din garantia de participare se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC suma calculata conform prevederilor articolului 278 indice 1 din OUG 34/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de atestare fiscala din care sa rezulte achitarea in luna anterioara celei in care se depun ofertele a obligatiilor de plata pentru bugetul consolidat al statului.2. Declaratie privind eligibilitatea - Formular 12A3. Declaratie Art. 181/OUG 34/2006 - Formular 12B4. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010 - Formular5. Declaratie pe propria raspundere privind neincalcarea art. 69.1 din OUG 34/2006.Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Durdureanu Corneliu - Directoe Executiv al DGFPJ Iasi, Ungureanu Viorel - director executiv adjunct, Dragan Felicia - sef serviciu financiar-contabilitate, Mihai Constantin - inspector serviciu financiar-contabilitate, Cozmei Gabriela - sef serviciu juridic, Bors Ovidiu - consilier juridic, Agafitei Lidia - sef serviciu TI, Olinici Valentin - sef birou EEC, Tabacaru Ioan - sef serviciu administrativ, Cucu Nicolae - inspector compartimentiul intern de prevenire si protectie, Suhan Cristian - consilier compartimentiul achizitii publice. 6. Certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte ca domeniul de activitate corespunde obiectului serviciului solicitat. In etapa de evaluare se va prezenta certificatul in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Informatii privind situatia economico-financiata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani., 2. Informatii privind subcontractantii., 3. Autorizatia (atestatul) de evaluare pe categorii de bunuri emis de ANEVAR sau echivalent., 4. Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii de evaluare efectuate in ultimii 3 ani.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcare din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.06.2012 11:33