Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii exploatare forestiera (fasonare ?i transport material lemnos din padurea Comunei Bistra),,


Detaliu pentru invitatia numarul 354876
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PRIMARIA COMUNEI BISTRA
Numar invitatie: 354876/17.10.2013
Denumire contract: Servicii exploatare forestiera (fasonare ?i transport material lemnos din padurea Comunei Bistra), ,
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA COMUNEI BISTRACod fiscal: 4562346, Adresa: STR. CALEA TURZII, NR. 100, Bistra, Telefon: 0258773105, Fax: 0258773105
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CALEA TURZII, NR. 100, Bistra, Romania, cod postal: 517115, telefon: +40 0258773105, fax: +40 0258773105, persoana de contact: MARIN BIRLA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA BISTRA, STR. CALEA TURZII, NR. 100, Bistra, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii exploatare forestiera (fasonare ?i transport material lemnos din padurea Comunei Bistra), ,
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii exploatare forestiera conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 77200000-2 - Servicii pentru silvicultura (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 186, 979 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2% din valoarea estimata, fara TVA: 3739, 58 (lot 1- 902, 36 lei , lot2-804, 5 lei , lot3- 268, 26 lei, lot4- 679, 54 lei , lot5- 742, 46 lei, lot6- 342, 46 lei), .VI.4 Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 de zile calendaristice de la depunerea ofertei.VI.5 Modul de constituire a garantiei pentru participare : Prin ordin de plata in contul Comunei Bistra nr.RO62TREZ0065006XXX000122 deschis la Trezoreria Campeni sau prin plata la casieria unitatii.Garantia de participare se restituie: - ofertantului castigator in cel mult trei zile lucratoare de la constituirea garantiei de buna executie- ofertantilor necastigatori: dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei
Garantie de buna executie
IX.3.1 Garantia de buna executie este 5% din valoarea contractului fara TVA).IX.3.2 Modul de constituire a garantiei de buna executie : numerar la casieria achizitorului sauImediat dupa semnarea contractului de executie, contractantul va deschide un cont de garantie de buna executie, la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria Campeni.Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie, autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizandu-i obligatiile care nu au fost respectate.IX.3.3 Modul de restituire a garantiei de buna executieAutoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie in termen de 14 zile de la data incheierii tuturor lucrarilor prevazute in contract (reprimirea partizii)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta potrivit Ordinului nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAP.Se va completa si depune Formularul F3 din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire .Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese). Persoane cu functii de decizie din cadrul Comunei Bistra: Primar Gligor Traian, viceprimar Birla Ioan, secretar Gligor Lucian, contabil Lazar Maria, responsabil achizitii publice Birla Marin, consilieri: Pasca Ioan, Bustan Constantin, Birla Constantin, Cretiu Emil, Risteiu Petru Dan, Birla Ioan, Balea Elena, Furdui Cornel, Goia Augustin, Birla Dorin, Berindei Constantin, Boncea Fanel Bucurel, Voda Constantin.Se va completa si depune Formularul F4 din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire .Incadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de lucrari.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Cerinta nr. 3Declaratie privind eligibilitateaSe va completa si depune Formularul 12 A din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Se va completa si depune Formularul 12 B din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Se va prezenta si depune - confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Cerinta nr. 5Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Se va completa si depune Formularul 12 C din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire. Cerinta nr. 1Cerinta minima obligatorie : a)Persoanefizice romane : Autorizatie de functionareb)Persoane juridice atestate sa execute lucrari in silvicultura si exploatari forestiere : Certificat constatator emis de Ministerul Justitiei-Oficiul Registrului Comertului, pentru anul curent, din care sa rezulte ca are in obiectul de activitate codul CAEN 0220-Exploatarea forestiera.c). Persoane fizice/juridice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare, ori apartenenta din dunct de vedere profesional cu obiectul de acivitate exploatari forestiere.Cerinta nr. 2Atestatul de exploatare valabil la data licitatieiCerinta minima : prezentarea in copie a atestatului de exploatare impreuna cu anexa, completata la zi.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra medie de afaceri din domeniul contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor servicii similare executate in ultimii 3 ani (calculati pana la data depunerii ofertei) continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau client privati.Cerinta minima obligatorie: Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani (calculati pana la data depunerii ofertei) au executat servicii similare celor solicitate prin documentatia de atribuire.Ofertantii trebuie sa faca dovada executarii de lucrari similare, in valoareMinim egala cu valoarea estimata a lotului/loturilor pentru care oferteaza, Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice etc de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Cerinta minima obligatorie: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de utilajele , instalatiile, echipamentele tehnice necesare, Cerinta nr. 3Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Cerinta minima obligatorie: Ofertantul trebuie sa dispuna de personal calificat in vederea indeplinirii contractului: Asigurarea cu personal de specilitate ? minim fasonator mecanic, tafist, angajat silvic cu contract de munca sau contract prestari servicii, REVISAL la zi pentru personalul minim solicitat, insotit de o copie a contractului de munca/angajament participare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.10.2013 15:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer