Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii financiare de acordare linie de finantare in cuantum de 3.000.000 lei pentru proiecte de investitii


Detaliu pentru invitatia numarul 327218
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Horatu Crasnei (Primaria Comunei Horoatu Crasnei)
Numar invitatie: 327218/18.05.2012
Denumire contract: Servicii financiare de acordarelinie de finantarein cuantum de 3.000.000 lei pentru proiecte de investitii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Horatu Crasnei (Primaria Comunei Horoatu Crasnei)Cod fiscal: 4495085, Adresa: HORATU CRASNEI nr. 83 SALAJ, Horoatu Crasnei, Telefon: 0260-637378, Fax: 0260-637460
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: HORATU CRASNEI nr. 83 SALAJ, Horoatu Crasnei, Romania, cod postal: 457185, telefon: +40 260637378, fax: +40 260637460, persoana de contact: Balajel Viorela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: HORATU CRASNEI nr. 83 SALAJ, Horoatu Crasnei, Romania, cod postal: 457185
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii financiare de acordarelinie de finantarein cuantum de 3.000.000 lei pentru proiecte de investitii
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractarea unui imprumut pentru sustinerea derulariitranselor de plata la obiectivele de investitii finantare din fonduri europene: - ?Imbunatatirea infrastructurii educationale- Scoala gimnaziala Stirciu, judetul Salaj- extinderea cladirii scolii cu o sala de sport , lucrari de reabilitare termica, instalatii de incalzire centrala , lucrari de reparatii interioare, etajare partiala?, ?Imbunatatirea infrastructurii educationale- Scoala gimnaziala Horoatu Crasnei, comuna Horoatu Crasnei, judetul Salaj- extinderea cladirii scolii cu o sala de sport , lucrari de reabilitare termica, instalatii de incalzire centrala , lucrari de reparatii interioare?, Proiecte finantate prin Fondul European de Dezvoltare Regionala (FEDR), implementat prin Programul Operational Regional (POR), Axa prioritara 3: Imbunatatirea infrastructurii sociale, DMI 3.4 ?Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare, universitare si a infrastructurii pentru formare profesionala continua?- ?Imbunatatirea infrastructurii de baza si a activitatilor cultural in comuna Horoatu Crasnei, judetul Salaj?, ?Construirea unui centru de informare si marketing turistic in comuna Horoatu Crasnei? si Drum de acces la exploatatii agricole?, Proiecte finantate prin Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala (FEADR), implementat prin Programul National de Dezvoltare Rurala (PNDR) Masura 322 ?Renovarea, dezvoltarea satelor, vizeaza imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale?, Masura313 ?Incurajarea activitatilor turistice?, si Masura 125S "Imbunatatirea si dezvoltarea infrastructurii legate de dezvoltarea si adaptarea agriculturii?
II.1.6) CPV: 66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 395, 580 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 7.800 lei. - Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: 1. Scrisoare de garantie de participare la licitatie, eliberata de catre o banca sau agentie de asigurari, care se va prezenta in original? conform Formular nr. 3, din Sectiunea Formulare 2. Dovada cu Ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta ca a fost virata garantia de participare la licitatie in contul Autoritatii contractante RO05TREZ5615006XXX003598, deschis la Trezoreria Zalau, cod fiscal 4495085 Ofertantul pierde suma constituita ca si garantie, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: (a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; (b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 10 zile de la semnarea contractului de catre ambele parti; (c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. (d) in cazul in care ofertantul depune contestatie la CNSC, iar contestatia este respinsa, societatea bancara sau cea de asigurari va plati neconditionat autoritatii contractante, la solicitarea acesteia, suma calculata conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se va constitui in cuantum de 5%.Modul de constituire a garantiei de buna executie: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Restituirea garantiei de buna executie se va face in cel mult 14 zile de la data emiterii ultimei trageri.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantul va prezenta: 1.Declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatia prevazuta de art.180 din OUG 34/2006, pentru a fi exclus de la procedura, conform Formular 4 din Sectiunea Formulare - Declaratie privind eligibilitatea.2. Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 - Formular nr. 5 din Sectiunea Formulare;3. Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original sau copie conform cu originalul: a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si a impozitelor si taxelor locale(certificate- tip emise de organismele competente din tara in care ofertantul este rezident);4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formular nr.6;5. Acord de asociere Formular nr.7;6. Acord de subcontractare Formular nr.8;7. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, Formlular nr. 9;8. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 10, din Sectiunea Formulare.9.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 - Formular nr. 11 din Sectiunea Formulare; (Ofertantul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator nu trebuie sa aiba membri in cadrul consiliului de administratie/ organ de conducere sau de supervizare si/sau actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autroritatii contractante, respectiv cu domnul Simon Iosifavand functia de Primar al Comunei Horoatu Crasnei, domnul Hurezan Nicolae avand functia de Viceprimar al Comunei Horoatu Crasnei, Chirila Elisabeta avand functia de Secretar al Comunei Horoatu Crasnei, Sur Florianavand functia de Responsabil achizitii publice in cadrul Primariei Comunei Horoatu Crasnei, Milas Andrei avand functia de Contabil in cadrul Primariei Comunei Horoatu Crasnei);Note: 1.In cazul prezentarii unor oferte comune prin asociere fiecare asociat indiferent de ponderea din contract ce va fi indeplinita de acesta, va prezenta documentele solicitate mai sus cu privire la Situatia personala a ofertantului.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 va fi prezentata in mod obligatoriu si de catre fiecare subcontractant si/sau tert sustinator declarat, precum si de catre fiecare asociat in cazul in care oferta este prezentata in asosciare.3. In situatia in care ofertantul are declarat Tert sustinator acesta va prezenta Declaratia pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatia prevazuta de art.180 din OUG 34/2006 si Declaratia privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 , lit. a, c^1 si d din OUG nr. 34/2006modificata prin Legii nr. 279/2011 1. Certificat constatator- original sau copie conforma cu originalul- emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor pentru ofertantii din tara, sau document similar emis de organisme similare din tara in care ofertantul este stabilit, pentru ofertantii straini, din care sa rezulte: - obiectul de activitate al ofertantului include activitatea si este autorizat pentru prestarea serviciului ce face obiectul achizitiei pentru ofertantii din tara sau echivalent pentru ofertantii straini;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata, mentiuni referitoare la hotarari de condamnare a agentului economic pentru fapte penale, fals, concurenta neloiala, coruptie.2. Autorizatie de functionare eliberata de catre Banca Nationala a Romaniei in copie conforma cu originalul sau copie legalizataNote: 1. Autoritatea contractanta va solicita, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.2. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta Certificatul constator si Autorizatia de functionare eliberata de catre Banca Nationala a Romaniei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - 1 (unu) contract de servicii financiare de acordare credit in valoare de cel putin 3.000.000, indiferent daca beneficiarii creditului au fost autoritati contractante sau clienti privati. Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Termenul de acordare a creditului de la data obtineriiavizului favorabil al Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale
30
Descriere: 1. P.oferta financiara (costul creditului) se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda70 de puncte;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: P costul creditului n = (costul minim/costul n) x 70 ;2. P. pentru Termenul de acordare a creditului de la data obtineriiavizului favorabil al CAIL : a) Pentru oferta cu numarul cel mai mic de zile pentru acordarea creditului, de la data obtineriiavizului favorabil al CAIL, se acorda punctajul maxim respectiv 30 de puncte;b) pentru alt punctajdecat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: P termen de acordare a creditului n =(cel mai mic numar de zile pentru acordarea creditului x 30)/numarul de zile pentru acordarea creditului n.Nu va fi acceptat un termen de acordare a creditului mai mare de 30 de zile.Ofertantele cu termene de acordare a creditului de la data obtineriiavizului favorabil al CAIL mai mare de 30 de zile vor fi respinse ca neconforme.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2012 13:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer