Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii financiare de acordare a unui credit bancar privind finantarea partiala a proiectului ?Modernizare drumuri in comuna Letea Veche, jud. Bacau?


Detaliu pentru invitatia numarul 353828
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Letea Veche
Numar invitatie: 353828/17.09.2013
Denumire contract: Servicii financiare de acordare a unui credit bancar privind finantareapartiala a proiectului ?Modernizare drumuri in comuna Letea Veche, jud. Bacau?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Letea VecheCod fiscal: 4455021, Adresa: Comuna Letea Veche, Judet Bacau, Letea Veche, Telefon: +40 234213474, Fax: +40 234213474
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Letea Veche, Judet Bacau, Letea Veche, Romania, cod postal: 607270, telefon: +40 234213474, fax: +40 234213474, persoana de contact: VIOREL HOTEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Letea Veche, str. Al.I. Cuza, nr. 220, Comuna Letea Veche, Judet Bacau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii financiare de acordare a unui credit bancar privind finantareapartiala a proiectului ?Modernizare drumuri in comuna Letea Veche, jud. Bacau?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii financiare de acordare a unui credit bancarin valoare totala de 2.702.299.67 RON privind finantarea partiala a proiectului ?Modernizare drumuri in comuna Letea Veche, judetul Bacau?.
II.1.6) CPV: 66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 560, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 11.100 lei. Valabilitate: 120 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare; instrument de garantare emis in conditiile legii. Garantia de participare se va constituiprin virament bancar, transferul va fi efectuat in contul RO91TREZ0615006XXX007442 al autoritatii contractante, deschis la Trezoreria Bacau, cod fiscal 4455021. Dovada constituirii garantiei de participare: va trebui ca aceasta sa fie prezentata in afara plicului cu oferta depusa la sediul autoritatii contractante , in original, de catre toti ofertantii particianti. Autoritatea va restitui garantia de participare conform art. 88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare va fi retinuta in conformitate cu cu art 87 din HG 925/2006 si art. 278^1 din OUG 34/2006 este de4.340, 00 lei. Neprezentarea garantiei de participare la deschiderea ofertelor conduce la respingerea acestora. Pentru garantia de participare depusa in euro se va lua cursul de referinta al BNR cu 3zile inainte de data minima de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de5% din valoarea fara TVA a contractuluisi se constituie conform art. 90 din HG 925/2006.Modul de constituire a garantiei de buna executie: prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform art.90, alin(1) din HG 925/2006. Garantia de buna executie constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, devine anexa la contract si va fi irevocabila si trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa respectand prevederile art.86, alin(3), lit.?a?, ?b?, din HG.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modul de restituire a garantiei de buna executie conform prevederilor art.92 alin (2) din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Cerinta obligatorie: -se solicitaompletarea Formularului nr. 2, Declaratie privind calitatea de participant la procedura2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Cerinta obligatorie: - se solicita completarea Formularului nr. 3, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Cerinta obligatorie: - se solicita completarea Formularului nr. 4 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006Pentru persoanele juridice romane documentul se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentul se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.4.Declaratie pe proprie raspundere "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Cerinta obligatorie: - se solicita completarea Formularului nr. 6 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr.34/2006 -Cerinta obligatorie: se solicita completarea Formularului nr. 5 - privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr.34/2006. Prezentare indeplinirea obligatiilorCerinta obligatorie: - se solicita certificate de atestare fiscala, privind indeplinirea obligatiilor la bugetul de stat si la bugetul local, eliberate de autoritati competente din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte situatia obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor scadenta in luna anterioara termenului limita stabilit pentru depunderea ofertelor (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Persoanelor ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: DOCHIEI PETRU-Primar, IORGA DANIEL-Viceprimar si consilier local, BABUTA DANA CARMEN-Secretar interimar, SUSTAC FORIN-Contabil, MICU SANDU-Inspector Taxe si Impozite Locale, POCOVNICU DOINA-Urbanism, BORS ELENA-Cadastru si MUNTEANU ION?Sef SVSU, ANGHEL ELENA MARINA?Consilier Local, BABUTA ADRIAN VASILE-Consilier Local, BANU GEORGIANA-RAMONA- Consilier Local, BULIBASA CRISTIAN-Consilier Local, CHIRIBAU DORIN-Consilier Local, CRETU DAN-Consilier Local, CRETU VASILE-Consilier Local, DRAGHICI CONSTANTIN-Consilier Local, GHINDEA CONSTANTIN-Consilier Local, HALASANU MARIAN IRINEL-Consilier Local, LACATUSU VASILE-Consilier Local, MATA ION-Consilier Local, MONDAN SORINEL-Consilier Local, PANTEA DUMITRU-Consilier Local. Pentru persoanele juridice romane: 1.Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Informatiile cuprinse in acest document vor fi reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice straine: 2.Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs. 3.Autorizatie de functionare emisa de catre Banca Nationala a Romanieiin conformitate cu prevederile ORDONANTEI DE URGENTA nr. 99 din 6 decembrie 2006 privind institutiile de credit si adecvarea capitalului / autorizatia acordata de autoritatea competenta din statul membru de origine.Pentru persoanele juridice romane documentele solicitate se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente pentru partea de contract pe care o va realiza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1-Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani de minim 450 000, 00 lei (cifrade afaceri solicitata este globala, conform art. 185 din OUG nr. 34/2006, pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte). Se solicita situatii financiare anuale aferente anului 2010, 2011 si 2012 semnat si stampilat de reprezentantul legal operatorului economicPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii de acordare de credite in ultimii 3 ani, Indeplinirea a cel putin unui contract de prestari servicii de acordare de credite similara- se solicita depunerea a cel putin unui contract de prestari servicii de acordare imprumuturi similarasau certificat/ document emis de catre beneficiar din care sa reiasa prestarea de servicii (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.09.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.09.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.09.2013 15:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer