Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii financiare de acordare credit bancar in valoare de 4.696.699,53 RON fara TVA.


Detaliu pentru invitatia numarul 350445
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA TAMASEU
Numar invitatie: 350445/12.07.2013
Denumire contract: Servicii financiare de acordare credit bancar in valoare de4.696.699, 53 RON fara TVA.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TAMASEUCod fiscal: 15297903, Adresa: TAMASEU NR. 149, Tamaseu, Telefon: 0259- 458553, Fax: 0259 458580
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Localitatea Tamaseu, Comuna Tamaseu, nr. 149, judetul Bihor, Tamaseu, Romania, cod postal: 417056, telefon: +40 259458553, fax: +40 259458580, persoana de contact: MATYIMIKLOS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Localitatea Tamaseu, Comuna Tamaseu, nr. 149, judetul Bihor, Tamaseu, Romania, cod postal: 417056, telefon: +40 259458553, fax: +40 259458580
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii financiare de acordare credit bancar in valoare de4.696.699, 53 RON fara TVA.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii financiare de acordare credit bancar in valoare de4.696.699, 53 RON fara TVA pentru asigurarea resurselor in vederea implementarii proiectului?Modernizare si asfaltare strada principala in localitatea Tamaseu;Modernizare si asfaltare strazi in comuna Rosiori; Infiintarea si dotarea centrului social pentru ingrijirea de batrani din localitatea Rosiori; Canalizare si statie de epurare in localitatile Parhida, Niuved, comuna Tamaseu; Alimentare cu apa in localitatile Niuved, Parhida in comuna Tamaseu; Reabilitarea caminului cultural in Comuna Tamaseu; Renovarea cladirii Primariei in comuna Rosiori.?, finantat in cadrul Programul National de Dezvoltare Rurala? Romania 2007-2013, prin Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala (FEADR), Masura 322, in calitate de asociat in cadrul ASOCIATIEI DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA TAMASEU-ROSIORI.
II.1.6) CPV: 66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 234, 834.96 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 4.600 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. Perioada de valabilitate ? cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor care va fi precizata in invitatia de participare);Garantia de participare poate fi constituitasi in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii invitatiei/anuntului de participare.Daca garantia se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contul RO35TREZ0765006XXX010721 al autoritatii contractante, deschis la Trezoreria Oradea.Mod de prezentare ? dovada constituirii garantiei / instrumentul de garantare se prezinta in original.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Intreprinderile mici si mijlocii pot beneficia de o reducere cu 50% a garantiei de participare in conformitate cu art. 16 din legea 346/2004.Note: - in cazul in care vor fi incidente prevederile art.278 indice 1 din OUG 34/2006, ofertantului i se va retine 1% din valoarea garantiei de participare.(se va completa Formularul nr.1 )
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractuluisi se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 in termen de maximum 3 (trei) zile lucratoare de la semnarea contractului.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de servicii: - Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ? (se va completa Formularul nr.2 )- Prin oricare dintre formele de la art.90 alin 1)-3)din HG 925/2006. Totodata se vor avea in vedere prevederile HG nr. 1045/2011.Intreprinderile mici si mijlocii pot beneficia de o reducere cu 50% a garantiei de participare in conformitate cu art. 16 din legea 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr.4) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii scadente la plata in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, la bugetul consolidat de stat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora);Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal(Completare Formular nr.5 )Pentru persoanele juridice romane documentul se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentul se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr.6)4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr.7)Pentru aceasta declara?ie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: 1. MATYI MIKLOS- primarul comunei2. NEMETI IULIU.? viceprimarul comunei3.CHELEMEN IOANA? secretarul comunei4. CIUCIOIU ONITA CARMEN? contabil sef5. BARNA IOAN? consilier local6. BARTAN IOAN? consilier local7. GHITEA-SZABO IULIA? consilier local8. HODOROG PETRU ? consilier local9. GONDOS VASILE? consilier local10. OLAH IOSIF ? consilier local11. TOTH ISTVAN? consilier local12.TOTH GYULA? consilier local13. SZUCS FERENC .? consilier local14. DANDE LAJOS- consilier local5. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraConditie de calificare : Ofertantul nu are dreptul: - sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Modalitatea de indeplinire: Ofertantul (operator economic, lider, asociat) trebuie sa completeze Formular nr. 8. Pentru persoanele juridice romane1. Modalitatea de indeplinire: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Informa?iile cuprinse in acest document vor fi reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice straine2.Modalitatea de indeplinire: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declara?ie, valabile pentru anul calendaristic in curs.3.Autoriza?ie de func?ionare emisa de catre Banca Nationala a Romanieiin conformitate cu prevederile ORDONANTEI DE URGENTA nr. 99 din 6 decembrie 2006 privind institutiile de credit si adecvarea capitalului / autorizatia acordata de autoritatea competenta din statul membru de origine.ATENTIE: Toate certificatele/ documentele/ formularele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul, iar cele de la punctele 2 si 3 vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.A nu se folosi prescurtari.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Se solicita prezentarea/ completarea cifrei de afaceri globale/in domeniul care constituie obiectul contractului pe ultimii 3 ani, in sustinerea acesteia se va completa Formularul 9 si se vor prezenta bilanturile contabile aferente anilor 2010, 2011 si 2012.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) vor completa o lista a principalelor contracte de prestari de servicii finalizate in ultimii 3 ani (calculati de la termenul limita pentru depunerea ofertelor) din care cel putin un contract are ca obiect prestarea de servicii similare duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani., Cerinta nr. 2Document/proces verbalSe solicita prezentarea cel putin a unui document/proces verba/etc din partea unui beneficiar la care s-au prestat servicii similare (original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul)., Cerinta nr. 3Declaratii privind personalul propus pentru indeplinirea contractului. (Formularul nr. 11 si Formularul nr.12)O declaratie privind personalul de care ofertantul dispune pt. indeplinirea contractului, angajamentul de participare si C.V.-ul fiecarei persoane implicate in indeplinirea contractului (Formularul nr. 13), Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantii si asociatii (dupa caz)1) Declaratie privind partea/partile din contract indeplinite de subcontractantii. (Formularul nr. 14)2) Acord de asociere (daca e cazul) - Oferta trebuie sa cuprinda un acord de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. (Formularul nr. 15)Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obliga?i sa i?i legalizeze din punct de vedere formal asocierea.In cazul in care oferta comuna este declarata ca?tigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile articolului 44 din O.U.G. nr. 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.07.2013 14:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer