Achizitie publica - servicii formare profesionala
Detaliu pentru invitatia numarul 323743
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323743/09.04.2012
Denumire contract: servicii formare profesionala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FOTEI DE MUNCA VASLUICod fiscal: 11495517, Adresa: STR SPIRU HARET NR 5, Vaslui, Telefon: 0235/318184, Fax: 0235/321222
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR SPIRU HARET NR 5, Vaslui, Romania, cod postal: 730148, telefon: +40 0235318184, fax: +40 0235/321222, persoana de contact: Scobai Monica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR SPIRU HARET NR 5, Vaslui
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii formare profesionala
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii formare profesionalalot 1 ? servicii formare profesionala pentru meseria/ocupatia ?PATISER? cod nomenclator 7412.1.3 - 56 persoane -un curs in municipiul Vaslui pentru 28 persoane si un curs in municipiul Barladpentru 28 persoanelot 2 ? servicii formare profesionala pentru meseria/ocupatia ?BUCATAR? cod nomenclator 5122.2.1 - 54 persoane - in municipiul Vaslui (un program pentru 26 persoane) si municipiul Barlad (un program pentru 28 persoane)lot 3 ? servicii formare profesionala pentru meseria/ocupatia ?AGENT PAZA SI ORDINE? cod nomenclator 5169.1.1 - 84 persoane - Vaslui - un program pentru 28 persoane, Barlad - un program pentru 28 persoane, Husi -un program pentru 28 persoane.
II.1.6) CPV: 80530000-8 - Servicii de formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 115, 370 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este: 530 lei pt lot 1 respectiv, 1000 lei pt lot 2 si 650 lei pt lot 3.Se depune la casieria AJOFM Vaslui sau se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru o perioada de 90 de zile de la data stabilita pentru primirea ofertelor.Cf. art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 modificata, in cazul in care operatorul economic formuleaza contestatie, iar CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare precizata mai sus suma de: 282.80 lei pt lot 1 respectiv, 526.50 lei pt lot 2 si 344, 40 lei pt lot 3.n cazul ofertantilor din categoria IMM, care fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in L 346/2004, cu completarile si modificarile ulterioare, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantum. In cazul depunerii unei oferte de catre mai multi operatori economici in asociere, reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare este valabila in conditiile in care fiecare operator economic face dovada incadrarii in categoria IMM .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006, completata in conformitate cu Formular 4 - Sectiunea FORMULARE;Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006- Se va completa Formular 5 ? Sectiunea FORMULAREAutoritatea contractanta va exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica ofertantul care se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006.3.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a ultimei luni anterioare depunerii ofertei;4.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a ultimei luni anterioare depunerii ofertei;Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii si nu se incadreaza in prevederile paragrafului precedent, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus5.Certificat de participare la licitatii-Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.1 din Ordinul ANRMAP nr.314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta completata in conformitate cu Formular 8 - Sectiunea FORMULARE6.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. 34/2006 Se va completa Formular 11 ? Sectiunea FORMULAREIncadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Lista persoanelor implicate in atribuirea contractului/contractelor de prestari servicii formare profesionala din cadrul Autoritatii contractante: Ioan Adrian CIRLAN ? director executiv AJOFM VASLUISilviu Catalin CALANCIA ? director executiv adjunct AJOFM VASLUIMia LEANCA -consilier ? control financiar preventivLaura TOPORASCU ? consilier EURES, presedinte comisie evaluareAura AGAFITEI ? consilier juridic, membru Comisia de evaluareMonica SCOBAI ? consilier Achizitii Publice, membru Comisie de evaluare oferte 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiPersoane juridice /fizice romane - Cerinta obligatorieEliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte: -obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;
-ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre judecatorul sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.-inoriginal sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.-acest document va fi solicitat, ofertantului declarat castigator inainte de comunicarea privind rezultatul procedurii de atribuire, in original/copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine Cerinta obligatorie.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata, in limba romana.2.Autorizatia eliberata de Comisia de autorizare, conform careia pot organiza cursuri de formare profesionala in meseria/ocupatia pentru care se organizeaza procedura ? copie (cu mentiunea conform cu originalul)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, cont IBAN Trezorerie
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratia privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, Spatii si dotari, Formatori, Curricula, Declaratie privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora, parteneriate incheiate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: Componenta financiara
tehnic
60
Descriere: componenta tehnica
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, AJOFM VASLUI
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.04.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.04.2012 15:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.04.2012 09:37