Achizitie publica - Servicii fotocopiere documente
Detaliu pentru invitatia numarul 326690
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326690/15.05.2012
Denumire contract: Servicii fotocopiere documente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala a Finantelor PubliceIasiCod fiscal: 4540186, Adresa: Str. Anastasie Panu nr. 26, mun. Iasi, Iasi, Telefon: 0232213332, int. 2500, Fax: 0232219899
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Procedura online-ofertele se transmit in SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii fotocopiere documente
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de servicii de copiere/imprimare
II.1.6) CPV: 79521000-2 - Servicii de fotocopiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 67, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 1.350 lei se constituie pana la data limita de depunere a ofertei prin virament bancar (cont RO97TREZ4065005XXX000447) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, fiind valabila 60 zile incepand cu data limita de depunere a ofertei. In cazul I.M.M.?urilor pentru obtinerea reducerii de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, art.7 (modificat prin O.G.R. nr. 27/2006), incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 din O.G.R nr. 27/2006. Aceste declaratii se anexeaza la dovada constituirii garantiei de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de atestare fiscala din care sa rezulte achitarea in luna anterioara celei in care se depun ofertele a obligatiilor de plata pentru bugetul consolidat al statului.2. Declaratie privind eligibilitatea - Formular 12A3. Declaratie Art. 181/OUG 34/2006 - Formular 12B4. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010 - Formular5. Declaratie pe propria raspundere privind neincalcarea art. 69.1 din OUG 34/2006.Persoanele cu functie de decizie privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Durdureanu Corneliu, Ungureanu Viorel, Mihai Constantin, Cozmei Gabriela, Bors Ovidiu, Tabacaru Ioan, Barnza Anca, Agafitei Lidia, Olinici Valentin, Cucu Nicolae, Suhan Cristian.6. Declaratie pe propria raspundere privind neincalcarea art. 180 din OUG 34/2006 7. Certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte ca domeniul de activitate corespunde obiectului serviciului solicitat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa informatii generale - Formular
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani., 2. Dovedire de competente de instalare si intretinere a echipamentelor ofertate 1. Ofertantul trebuie sa prezinte dovada ca are implementate proceduri de protectie a mediului, 2. Ofertantul trebuie sa prezinte dovada ca are implementate proceduri de protectie a datelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcare din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2012 10:47