Achizitie publica - Servicii furnizare licente sistem hardware si software, post-garantie
Detaliu pentru invitatia numarul 346302
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346302/08.05.2013
Denumire contract: Servicii furnizare licente sistem hardware si software, post-garantie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA "BABES-BOLYAI"Cod fiscal: 4305849, Adresa: Kogalniceanu nr.1, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264405300, Fax: +40 264450675
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se depun in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii furnizare licente sistem hardware si software, post-garantie
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii furnizare licente sistem hardware si software, post-garantie in cantitatile si configuratiile din caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 72268000-1 - Servicii de furnizare de software (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 74, 324 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in valoare de 1486.48 lei. Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza la constituirea garantiei de participare de o reducere de 50%, depunand in acest sens declaratia privind incadrarea ofertantului in aceasta categorie. Modul de constituire a garantiei de participare: 1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, in cuantumul si pentruperioada prevazuta in documentatia de atribuire. 2. Depunere in numerar la casieria Autoritatii Contractante, Str. I.I.C. Bratianu Nr.14, Cluj-Napoca 3. Virament bancar/ ordin de plata in contul Autoritatii Contractante RO86TREZ2165005XXX006896, Trezoreria Cluj-Napoca.Ofertantul are obligatia de a depune documentul de constituire a garantiei de participare in original la adresa Str. I.I.C. Bratianu Nr.14, Cluj-Napoca, Biroul de Achizitii, pana la cel mai tarziu data limita de primire a ofertelor.Conform art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge pe fond contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 743.24 lei. Documentul de constituire a garantiei de participare scanat va fi depus obligatoriu si in SEAP, semnat cu semnatura electronica. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei.Data de referinta la care se va face echivalenta leu/alta valuta la cursul comunicat de BNR, va fi data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA a contractului, rezultata: a) garantia de buna executie va fi in cuantum de 10% din valoarea contractului de servicii, fara TVA. b) modul de constituire a garantiei de buna executie: - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari sau alta modalitate dintre cele prevazute la art. 90 din H.G. nr. 925/2006, avandu-se in vedere prevederile H.G. nr.1045/2011, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire in favoarea Autoritatii Contractante pentru suma reprezentand 10% din valoarea contractului, fara TVA. Se accepta si constituirea garantiei prin retineri succesive pentru facturi partiale in conditiile alin. 3 al art. 90 din H.G. nr. 925/2006. - Restituirea garantiei de buna executie a contractului: Se face intermen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie cantitativa si calitativa.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Eligibilitatea ofertantului- Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu art, 180 din OUG nr. 34/2006- Formularul 5(12A)din Sectiunea Formulare;2. Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 6(12B) din Sectiunea Formulare;Se sustine cu Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si a impozitelor si taxelor locale precum si a contributiei privind asigurarile sociale - se solicita ca operatorii economici sa prezinte certificate care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;3. Participarea la licitatie cu oferta independenta- Se solicita prezentarea certificatului constituit ca anexa la Ordinul nr. 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P., completat in conformitate cu modelul de formular nr. 12;4. Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Se solicita completarea formularului 13 din sectiunea formulare; persoane cu functii de decizie in ceea ce priveste atribuirea contractului de achizitie publica, din cadrul autoritatii contractante: Rector Acad. Prof. Ioan Aurel Pop, Prorector Prof. dr. Dan Lazar, Prorector Prof. univ. dr. Ioan Bolovan, Director General Ad-tiv. Ec. Viorica Barsan, Director financiar contabil Istvan Pusok, Sef Birou Aprovizionare Sing. Traian Boc, Sef Birou Achizitii Responsabil achizitie Ec. Diana Monica Andrea, Consilier juridic Alexandru Brasoveanu, Consilier juridic Monica Laura Adi, Expert cooptat Ioan Ploscariu Atestarea formei de inregistrare profesionala a operatorului economic ofertant- a) pentru persoane juridice/fizice romane: 1) pentru persoane juridiceCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial care sa contina informatii reale si valabile la data limita de depunere a ofertelor.2) pentru persoane fiziceAutorizatie de functionare valabila la data limita de depunere a ofertelor.b) pentru persoane juridice /fizice straine: Prezentarea de Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse in limba romana- Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, documentul in original sau copie legalizata.Se solicita ca obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantii, specialitatea acestora si serviciilefurnizate. Se solicita completarea si prezentarea modelului de Formular nr.16 Informatii privind subcontractantii, specializarea acestora si serviciilefurnizate., Experienta similara- prezentarea listei privind principalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani, ce va contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii similare se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Cerintaminima: Se solicita prezentarea de documente, lasandu-se la latitudineaofertantilor natura documentelor prezentate, atata timp cat acestea cuprindinformatiile prevazute de art. 188 alin. (2) lit. a) din OUG nr. 34/2006, caresa confirme prestarea de servicii similare a caror valoare sau suma a valorilor estede minim 70, 000.00 lei. Pentru calculul echivalentei se va tine cont decursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR. Se va prezentaFormularul nr. 10(12D) - Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, Informatii privind personalul tehnic de specialitate de care dispune sau alcarui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in specialpentru asigurarea controlului calitatii. Se va prezenta lista personalului-Formularul nr. 9 care va fi implicat in indeplinirea contractului si atributiileacestuia., Se vor prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala sicalificarea personalului responsabil pentru indeplinirea ctr.de servicii. Atestarea faptului ca operatorul economic ofertant are implementat sistemulde asigurare a calitatii in domeniul de activitate corespunzator obiectului contractului, certificat conform standardului SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent. Se prezinta certificate sau documente emise de organisme acreditate in conformitate cu standarde europene sau nationale care saateste faptul ca operatorul economic ofertant are implementat un sistem de asigurare a calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.05.2013 09:40