Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Servicii generale de consultanta in management? in vederea realizarii investitiei din cadrul proiectului "Reabilitarea, modernizarea si dezvoltarea activitatiilor de ambulatoriu in specialitatea radiologie- imagistica medicala si TBC din Spitalul Municip


Detaliu pentru invitatia numarul 356977
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Consiliul Local al Municipiului Caransebes
Numar invitatie: 356977/16.01.2014
Denumire contract: ?Servicii generale de consultanta in management? in vederea realizarii investitiei din cadrul proiectului "Reabilitarea, modernizarea si dezvoltarea activitatiilor de ambulatoriu in specialitatea radiologie- imagistica medicala si TBC din Spitalul Municipalde Urgenta Caransebes, jud. Caras-Severin", cod SMIS 24294
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Local al Municipiului CaransebesCod fiscal: 3227947, Adresa: Piata Revolutiei nr. 1, Caransebes, Telefon: +40 0255514885, Fax: +40 0255515139
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Revolutiei nr. 1, Caransebes, Romania, cod postal: 325400, telefon: +40 0255514885, fax: +40 0255515139, persoana de contact: Compartiment Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Caransebes, Piata Revolutiei nr. 1, Caransebes, Romania, cod postal: 325400, telefon: +40 0255514885, fax: +40 0255515139, persoana de contact: Compartiment Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Servicii generale de consultanta in management? in vederea realizarii investitiei din cadrul proiectului "Reabilitarea, modernizarea si dezvoltarea activitatiilor de ambulatoriu in specialitatea radiologie- imagistica medicala si TBC din Spitalul Municipalde Urgenta Caransebes, jud. Caras-Severin", cod SMIS 24294
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestatorul va asigura, conform cerintelor caietului de sarcini si prevederile contractului de finantare consultanta si asistenta de specialitate autoritatii contractante pe tot parcursul desfasurarii activitatilor in vederea realizarii investitiei de baza, activitati ce constau in principal in: -organizarea spatio-functionala care in prezent e deficitara, inclusiv cu reasezarea functiunilor pentru a se asigura o functionare mai buna a ambulatoriului de specialitate radiologie- imagistica si TBC, conditionarea si filtrarea aerului in sectorul destinat investigatiilor TBC; In alegerea modului de organizare a sectiei de radiologie-imagistica si TBC se va urmari crearea unor circuite functionale conform normelor sanitare in vigoare si care sunt diferentiate pentru urmatoarele fluxuri: bolnavi;personal medical si auxiliar;decedati;personal tehnic si administrativ;materiale sterile;materiale infectate si reziduuri;materiale curate.-configurare a spatiilor dar mai ales a circuitelor functionale pentru fiecare echipament in parte impuse atat de producator cat si de DSP si CNCAN;
-realizarea planului de amplasarea a fiecarui echipament medical in parte cu respectarea regulilor impuse de legislatia in vigoare in vederea obtinerii autorizatie CNCAN;
-consultanta acordata constructorului pentru pregatirea spatiului in care vor fi amplasate echipamentele medicale in concordanta cu cerintele producatorilor acestora ;
-coordonarea desfasurarii lucrarilor de constructie prin realizarea legaturii intre beneficiar prin echipa de management, proiectant, diriginte de santier, constructor, subcontractanti (daca este cazul), furnizor de echipamente, inclusiv cu departamentul de vanzari si service al acestuia, etc.;
-realizarea listelor de acceptanta;
-supervizarea instalarii si punerii in functiune a aparatelor medicale ;
-predarea si receptia definitiva a constructiei si a aparatelor medicale;
-Suport tehnico-financiar in eleborarea cererilor de rambursare ?i a rapoartelor de progres prevazute in cadrul proiectului.Prin urmare, activitatea de gestionare a proiectului privind reabilitarea, modernizarea si dezvoltarea activitatiilor de ambulatoriu in specialitatea radiologie- imagistica medicala si TBC din Spitalul Municipalde Urgenta Caransebes, jud. Caras-Severin se va rezuma la urmatoarele componente: 1.Stabilirea cerintelor de management integrat al proiectului;2.Planificarea activitatilor si jaloanelor proiectului;3.Managementul calitatii proiectului;4.Gestiunea utilizarii costurilor si a resurselor operationale;5.Managementul riscurilor;6.Managementul echipei de proiect;7.Managementul comunicarii in cadrul proiectului.8.Suport tehnico-financiar in eleborarea cererilor de rambursare ?i a rapoartelor de progres prevazute in cadrulproiectului.
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 167, 806 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei este de 1700 lei. Pentru garantii in alta moneda se va lua in calcul cursul BCE din data publicarii invitatiei de participare. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 si prin completarea Formularului 16) garantia de participare se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei. Modul de constituire a garantiei pentru participare: (1) instrument/scrisoare de garantie in favoarea autoritatii contractante; in acest caz se va utiliza modelul indicat in sectiunea formulare (Formular 2); (2) documente eliberat in conditiile legii de catre o societatea de asigurari; 3) virament in contul autoritati contractante nr. RO31TREZ1825006XXX000050, cod fiscal 3227947, deschis la Trezoreria Caransebes, jud Caras Severin; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator. In cazul in care ofertantul depune o contestatie ce se respinge de CNSC, din garantia de participare aferenta ofertantului in cauza se va retine suma prevazuta la art. 278^1 alin. (1) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in forma si valoarea solicitata vor fi respinse.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerinta nr. 1 Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii. Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul 3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, in original.Cerinta nr. 2 Declaratii privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator) vor prezenta formular 4 completat, in original.Cerinta nr. 3 Cazier judiciarModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator) vor prezenta: A. Certificat de cazier judiciar pentru administratorul firmei sau dupa caz pentru toti administratorii firmei, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila, c u mentiunea ?conform cu originalul?.B. Certificat de cazier judiciar pentru firma/companie, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independent. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentare ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? formular 5, in original.Cerinta nr. 5 Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art 69^1Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant, tert sustinator) trebuie sa completeze ?Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr. 34/2006 ?- formular 6, in original.Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Ion Marcel VELA- PrimarCornel GALESCU - ViceprimarNicolae BORCEAN- City ManagerAna BRATU -Secretar MunicipiuMembrii Consiliului local: 1.ALBAI PETRU2.AVASILCAI ELENA3.BOJINESCU ANA ADRIANA4.BUZESCU ILIE5.CORNEA STELIAN6.DASCALU VALENTIN7.GALESCU CORNEL8.GHERMAN AURORA9.ISAC MARIUS ADRIAN10.SUSAILU OCTAVIAN11.MARCU IOAN12.MARINESCU CIPRIAN13.MUNTEANU MANUEL OCTAVIAN14.PONETCHI MARIA15.STANESCU ALEXANDRU16.SELNER NICOLAE17. STREJARIU FILIP PETRU18.TODORESCU LAZAR19.UNGUR IOAN DORELMembrii Comisie evaluare achizitii: Calin-Ioan GROZAVESCU - PresedinteCornel GALESCU - VicepresedinteCarmen POPA - MembruLeonard MARINA - MembruElena Alexandra DRAGHICI - MembruRaluca BOCANCEA - Secretar comisie fara dept de votCerinta nr. 6 Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: -Prezentarea de catre operatorul economic (lider, asociat, operator economic) a formularului 7 in original, iar in cazul unui tert sustinator, a formularului 8 in original, Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.- Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proporie raspundere potrivit art. 11 alin (4) din HG 925/2006. In aceasta situatie devin aplicabile precederile art 9 alin (3) din Ordinul nr. 509/2011Ofertantul va prezenta urmatoarele: Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: A. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local ;
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).B. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Nota: 1. Din certificatele depuse trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proporie raspundere potrivit art. 11 alin (4) din HG 925/2006. In aceasta situatie devin aplicabile precederile art 9 alin (3) din Ordinul nr. 509/20112. Certificatele se vor prezenta in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.4. Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul (dupa caz, toti membrii asocierii) prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor/compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu (institutiile autorizate ale tarii de origine) in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora. Documentele in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.5. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor exigibile de plata, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit, in conformitate cu prevederile legale din statul de rezidenta, obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducerea autorizata/legalizata in limba romana.ATENTIE!a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Operatorii economici care prin certificatele/documentele edificatoare depuse in oferta sau ulterior prezentate nu fac dovada achitarii obligatiilor de plata scadente in luna anterioara datei limita celei in care se depun ofertele, vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie pubulica. Incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romane - a) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata, din care sa rezulte informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor: ? structura actionariatului/asociatilor? obiectul de activitate al ofertantuluiForma de prezentare: original, copie legalizata, sau, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea documentului in original/copie legalizata ? in cazul in care acesta a prezentat documentul in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ? inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in vederea verificarii conformitatii acestuia cu cel prezentat in oferta.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCCerinta nr. 2Persoane juridice /fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere autorizata sau legalizata).Nota: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea documentului in original/copie legalizata ? in cazul in care acesta a prezentat documentul in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ? inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in vederea verificarii conformitatii acestuia cu cel prezentat in oferta. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN documentele specifice emise de organismele specifice din tara respectiva
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: I.Capacitatea profesionala/ PersonalPrezentarea listei cu personalul propus pentru indeplinirea contractului.Ofertantul va prezentata o lista cu numele persoanelor care vor duce la indeplinire viitorul contract si specializarea acestora, conform art 188, alin. 2 lit. c din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, informatii referitoare la studiiie, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru executia contractului, respectiv Declaratie privind personalul de specialitate care va asigura ducerea la indeplinire a contractului? Formular nr.9.- originalAvand in vedere natura si complexitatea serviciilor ce urmeaza a fi prestatate, Ofertantul va trebui sa puna la dispozitia Autoritatii Contractante o echipa formata din 2 specialisti permanenti care sa includa: 1.1 Team Lider specialist in managementul de proiect.2.1 inginer service aparatura medicalatoti acesti specialisti trebuienominalizati de catre ofertant in oferta, pentru acestia trebuind prezentate documetele ce atesta calificarile solicitatePentru fiecare persoana nominalizata ca personal specializat (expert cheie) propus, ofertantul va depune certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea urmatoarelor cerinte de calificare: - CV - uri pentru personalul de specialitate, inclusiv copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa diplome ale atestatelor si autorizarilor mentionate in Curriculum Vitae. - Formular nr. 10- Prezentarea unor dovezi (certificate de instruire, atestate, diplome, etc.) din care sa reiasa faptul ca personalul propus are competentele necesare.- Formular 11 - Declaratie pe propria raspundere- Formularul 12- Angajamentele de participare ale personalului specializat (experti cheie) responsabil de indeplinirea contractului- Formularul 13 -Declaratie de disponibilitateNota: Pentru operatorii economici care prezinta experti straini ce detin certificat/atestat echivalent emis de autoritatile de certificare abilitate din alt stat autoritatea contractanta va accepta certificatele echivalente. Operatorul economic va trebui sa indeplineasca demersurile necesare pentru a putea prezenta la momentul semnarii contractului a certificarilor/atestarilor recunoscute de autoritatile romane. In acest sens operatorii economici, care prezinta experti straini, vor prezenta in cadrul documentelor de calificare o declaratie pe propria raspundere sub sanctiunea prevederilor art. 292 din Codul Penal ca la momentul semnarii contractului de achizitie vor prezenta atestatele recunoscute de autoritatile romane., II.Informatii privind subcontractantii, III.Informatii privind asociereaIn cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 9, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.02.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.02.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 16.01.2014 14:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer