Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii generale de curatenie


Detaliu pentru invitatia numarul 326568
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA VENITURI BUGET LOCAL SECTOR 2
Numar invitatie: 326568/11.05.2012
Denumire contract: Servicii generale de curatenie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA VENITURI BUGET LOCAL SECTOR 2Cod fiscal: R 13811802, Adresa: Bd. Garii Obor nr. 10, Sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 212509997, Fax: +40 212509997
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Garii Obor nr. 10, Sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021747, telefon: +40 212509997, fax: +40 212509997, persoana de contact: LUCIAN MITROIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bd. Garii Obor nr. 10, Sector 2, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii generale de curatenie
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de curatenie in cele 8 sedii ale directiei pentru o perioada de 7 luni incepand cu 01.06.2012 cu posibilitatea prelungirii cu max 4 luni in anul 2013-valoarea maxima pana la sfarsitul anului este de 85000 lei pentru 7 luni iar valoarea totala incluzand si cele max 4 luni aferente anului 2013 este de 140000 lei
II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 140, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare: 2000 lei- Perioada de valabilitate a garantiei de participare ? 90 de zile, de la data limita de depunere a ofertelor. Orice solicitare de prelungire a valabilitatii ofertei va necesita si prelungirea garantiei de participare in consecinta.Garantia de participare se constituie: ?prin virament bancar . Documentul de plata va avea confirmarea Bancii pentru suma constituita. (Viramentul bancar se poate realiza si in contul. RO75TREZ7025006XXX000192 , deschis la Trezoreria Sector 2), Sau?printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform Formularului 1- original, din Formulare.Garantia de participare se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Orice oferta care nu este insotita de o garantie pentru participarea la licitatie va fi respinsa in timpul sedintei de deschidere a ofertelor.Garantia de participare la licitatie a ofertantilor necastigatori se inapoiaza conform legii.Garantia de participarea la licitatie a ofertantului castigator se inapoiaza confrom legii si numai cu conditia ca ofertantul castigator sa fi semnat contractul si sa fi prezentat garantia pentru buna executie a contractului, in original si in forma specificata.Garantia de participare la licitatie va fi emisa in numele Ofertantului (ofertant unic, unul din asociati pentru asociere sau pe numele asocierii) care transmite oferta
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de oricare societate bancara sau de oricarei societate de asigurari, care devine anexa la contract.? cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea contractului, fara TVA;? In cazul in care garantia de buna executie se va constitui prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza Formularul 2 din Formulare. Garantia de buna executie va fi valabila pe toata perioada de valabilitate a contractului. Garantia de buna executie se va constitui si se va depune (in original) de catre prestator la sediul Beneficiarului, in perioada de valabilitate a ofertei, in conditiile stabilite in contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1- Completarea si prezentarea Formularului 3. - ?Declaratie privind eligibilitatea? din Formulare.2.Completarea si prezentarea Formularului 4. - ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006? din Formulare.2. Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice ( organul de atestare fiscal al unita?ii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social), privind plata obliga?iilor la bugetul general consolidat - din care sa rezulte ca nu exista obliga?ii de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.3. Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale (taxe si impozite locale) din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, respectiv ca nu exista obliga?ii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine vor depune Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident), dupa cum exemplificam pentru persoanele juridice din Romania.Observatie: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.Nota: Ree?alonarea datoriilor nu reprezinta aranjament cu creditorii.Declaratie privind neincadrarea la art 69^1 din Ordonanta. Declaratia operatorului economic (Formular 5- original, din Formulare)Comisia de evaluare va fi compusa din personal de specialitate din cadrul DVBL Sector 2, membrii ce vor fi nominalizati prin dispozitiaDirectorului Executiv.Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Director Executiv DVBL ? Cristian Atanasie DutuSef Serviciu Juridic ? Simona TanaseSef Serviciu ? Lucian MitroiuConsilier- Iuliana OlteanuInspector- Mariana BlejanCerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa cunoasca toate condi?iile legale privind procedura de achizi?ie.Mod de probareCompletarea Formularului 6: ?Certificat privind calitatea de participant la procedura cu oferta independenta? (completata de ofertant ?i, dupa caz, de fiecare asociat/subcontractant in parte) din Formulare. Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu , liderul asocierii si asociatii, ) trebuie sa prezinte: Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate, in oricare din formele prevazute la art. 5 din Ord. ANRMAP nr. 509/2011(original;copie legalizata;copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"). ? autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, documentul in original sau copie legalizataPersoane juridice/fizice straine (participantul in nume propriu , liderul asocierii si asociatii, ) trebuie sa prezinte : - documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional conform legii tarii de rezidenta a operatorului economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale.Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de BCR pentru anul respectiv.Determinarea valorii medii globale a cifrei de afaceri se va calcula in functiede data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceputactivitatea comerciala.Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari in domeniul de activitate aferent obiectului contractului trebuie sa fie mai mare sau egala cu echivalentul in lei a 84320 Ron
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraLista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare a serviciilor, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Ofertantul trebuie sa faca dovada finalizariiin ultimii 3 ani a minim 1 contract care a avut ca obiect prestarea de servicii similare ?i a carui valoare sa fie mai mare sau cel pu?in egala cu 84320 lei cu TVA.Informatii privind dotarile specifice. Declaratie privind asigurarea dotarilor necesare realizarii contractului.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul, in perioada de evaluare a ofertelor, de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte dovada privind asigurarea dotarilor neceare realizarii contractului.Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/ echipament etc., pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract Ofertantul va prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului demanagement al calitatii pentru ofertanti, respectiv, SR EN ISO 9001 sauechivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului).Certificat din seria ISO 14001 :2005 sau certificate echivalente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.05.2012 14:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer