Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii hoteliere, de restaurant si de servire a mancarii


Detaliu pentru invitatia numarul 342073
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "GR.T.POPA" IASI
Numar invitatie: 342073/28.01.2013
Denumire contract: Servicii hoteliere, de restaurant si de servire a mancarii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "GR.T.POPA" IASICod fiscal: 4701100, Adresa: STRADA UNIVERSITATII NR.16 IASI, Iasi, Telefon: 0232/301612, Fax: 0232/301658
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Universitatii, nr. 16, Iasi, Romania, cod postal: 700115, persoana de contact: www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii hoteliere, de restaurant si de servire a mancarii
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestare servicii hoteliere, servicii de restaurant si de servire a mancarii si servicii de reuniuni si conferinte in vederea participarii la activitatile programate in cadrul proiectului POSDRU/81/3.2/S/58942 a echipei de management si implementare si a membrilor grupului tinta
II.1.6) CPV: 55100000-1 - Servicii hoteliere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 70, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.400, 00 lei - se va constitui cu valabilitate minima de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, conf. art. 86 din HG 925/2006 (RO29TREZ4065005XXX000410 Trezoreria Iasi, cod fiscal 4701100, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate se asigurari care se va prezenta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta, la sediul autoritatii contractante. Participantii pot constitui garantiaprin depunere la casieria autoritatii, prin OP sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la data limita de depunere a ofertelor.Daca participantul face parte dintr-o asociere, garantia se va constitui de catre un asociat in numele si pentru asocierea participanta.Participantii IMM beneficiaza de prevederile art 16 din Lg 346/2006, in sensul reducerii cu 50% a garantiei(participantii vor completa Declaratia privind incadrarea in categoria IMM. Garantia de participare se retine in situatiile prevazute de art. 87 din HG 925/2006 sau se restituie in conditiile art. 88 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA a contractului se va constitui in max 3 zile de la incheierea contractului, cu valabilitate pana la executarea integrala a obligatiilor, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare care se va prezenta in original sau in orice alta forma permisa de art. 90 din HG 925/2006. In situatia unei asocieri care este declarata castigatoare, garantia se va constitui de catre un asociat in numele si pentru asocierea ce va fi parte contractanta. Castigatorii IMM beneficiaza de prevederile art. 16 din Legea 346/2006 , in sensul reducerii cu 50% a garantiei, caz in care contractantul va completa Declaratia privind incadrarea in categoria IMM, conform Anexa Legii 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie de eligibilitate, in conformitate cu dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 - Formular 2- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Formular 3- Certificate de atestare fiscala emise de DGFP si DEGPL din care sa reiasa ca obligatiile scadente (in luna anterioara publicarii invitatiei de participare) de plata a sumelor datorate bugetelor locale si de stat sunt indeplinite ? pentruparticipantii clasati pe primul loc, se va solicita documentul in original sau copie legalizata- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006, conform Formularului 14(persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Prof. univ. dr. Vasile Astarastoae, ec. Daniela Drugus, ec. Petronela Baranetchi, ec. Ioana Alexa, ing. Maria Arhip, admin. Eugen Chiriac, av. Roxana Ruja, prof. univ. dr. Irina Draga Caruntu, ec. Bogdan Marciuc, inf. Mihaela Tomaziu-Todosia, ec. Felicia Genoveva Rusu, jr. Nicoleta Nastase)- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP 314/2010 ? Formularul 13 Certificat constatator emis de ORC din care sa reiasa detinatorii partilor sociale/ actionarii, sanctiunile si daca operatorul economic are dreptul de a presta activitatile care fac obiectul viitorului contract (obiect de activitate autorizat)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.02.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
Data expedierii prezentei invitatii: 25.01.2013 09:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer