Achizitie publica - Servicii hoteliere si de restaurant
Detaliu pentru invitatia numarul 322813
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322813/28.03.2012
Denumire contract: Servicii hoteliere si de restaurant
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARACod fiscal: 4269282, Adresa: P-ta Victoriei, Nr. 2, Timisoara, Telefon: 0256403030, Fax: 0256403150
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertantii vor transmite oferta electronic prin intermediul SEAP (pana la termenul limita de la cap. IV.3.4) si vor tine seama de cele precizate la cap. IV.4.3) "Modul de prezentare a ofertei" din Fisa de date a achizitiei. Adresa autoritatii contractante: Piata Victoriei, Nr. 2, Timisoara, Romania, cod postal: 300006, telefon: +40 256403030, fax: +40 256403150, persoana de contact: CLAUDIA MICEA.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii hoteliere si de restaurant
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Vor fi asigurate serviciile de cazare si masa pentru studentii care efectueaza practica de specialitate, dupa cum urmeaza: Activitatea 1:40 de studenti in doua serii la Fraunhofer IPA-Stuttgart;Activitatea 2:18 studenti din anii terminali (IV si Master) la societati comerciale din Bucuresti si Arad;Activitatea 3:70 de studenti din anul III la societati comerciale din Bucuresti, Drobeta Tr. Severin, Caransebes, Arad si Pitesti.
II.1.6) CPV: 55000000-0 - Servicii hoteliere, de restaurant si de vanzare cu amanuntul (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 467, 160 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantii au posibilitatea de a constitui garantia de participare in oricare dintre modalitatile permise de HG 925/2006 actualizata. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin 60 de zile de la data limita de transmitere a ofertelor (perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei si in acest cazs-a solicitat minim 60 de zile). In cazul in care se alege optiunea de virament bancar (ordin de plata ce trebuie sa fie confirmat de catre banca emitenta), va rugam utilizati contul: RO16TREZ6215005XXX000312, deschis la Trezoreria Timisoara.CUI: 4269282Cuantumul garantiei de participare: 4300 lei.In atentia ofertantilor incadrati in categoria intreprinderilor mici si mijlocii: Ofertantii care prezinta declaratia privind incadrarea acestora in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (conform anexei la Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile ulterioare), au dreptul de a constitui garantia de participare in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus.Aceasta reducere se aplica si in cazul garantiei de buna executie.
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a contractelor. Garantia se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara) sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contracte.Perioada de valabilitate a instrumentului de garantare va fi pana la sfarsitul lunii august 2012, si trebuie constituita, conform legii, in perioada de valabilitate a ofertei si nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -->> Ofertantii pot alege a beneficia de facilitatea prezentata la art. 11, alin. (4) din HG 925/2006 actualizata.IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 26.03.2012 12:38