Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii hoteliere,de restaurant si de servire a mancarii


Detaliu pentru invitatia numarul 334243
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "GR.T.POPA" IASI
Numar invitatie: 334243/23.08.2012
Denumire contract: Servicii hoteliere, de restaurant si de servire a mancarii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "GR.T.POPA" IASICod fiscal: 4701100, Adresa: STRADA UNIVERSITATII NR.16 IASI, Iasi, Telefon: 0232/301612, Fax: 0232/301658
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA UNIVERSITATII NR.16 IASI, Iasi, Romania, cod postal: 700115, telefon: +40 232301639, fax: +40 232301658
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Serviciul Administrativ - Biroul Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii hoteliere, de restaurant si de servire a mancarii
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii hoteliere si servicii de restaurant pentru 16 persoane la Timisoara 27-28.09.2012 (lotul 1) si 16 persoane la Bucuresti, in 26-28.09.2012 (lotul 2)
II.1.6) CPV: 55100000-1 - Servicii hoteliere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 19, 688 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Pentru lotul 1:193, 00 lei, Pentru lotul 2:200, 00 lei.Garantiile se vor constitui cu valabilitate minima de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, conf. art. 86 din HG 925/2006 REZ4065005XXX000410 Trezoreria Iasi, cod fiscal 4701100). Garantia de participare se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate se asigurari care se va prezenta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta. De asemeni, participantii pot constitui garantia de participare prin depunere la casieria autoritatii contractante sau prin OP sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la data limita de depunere a ofertelor.In situatia in care participantul face parte dintr-o asociere in cadrul careia participa la procedura, garantia se va constituide catre un asociat in numele si pentru asocierea participanta.Pentru participantii IMM, acestia beneficiaza de facilitatile prevazute de art. 16 din Legea 346/2006, in sensul reducerii cu50% a garantiei. In acest scop, participantii vor completa Declaratia privind incadrarea in categoria IMM, conform AnexaLegii 346/2004. Incadrarea in categoria IMM in cazul asocierii presupune incadrarea tuturor asociatilor in categoria IMM.Garantia de participare se retine in situatiile prevazute de art. 87 din HG 925/2006.Garantia de participare constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita castigatoare, se va restitui de catre autoritateacontractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie, iar pentru ofertantii care nu aufost stabiliti ca fiind castigatori, garantiile de participare se vor restitui dupa semnarea contractului de achizitie publica, numai tarizu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei, in conformitate cu dispozitiile art. 88 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA a contractuluise va constitui in max 3 zile de la incheierea contractului, cu valabilitate pana la executarea integrala a obligatiilor, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare care se va prezenta in original. Se va putea constitui garantia de buna executie si prin depunere la casieria autoritatii contractante sau prin OP sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta.In situatia unei asocieri care este declarata castigatoare, garantia se va constitui de catre un asociat in numele si pentru asocierea ce va fi parte contractanta. Castigatorii IMM beneficiaza de prevederile art. 16 din Legea 346/2006 , in sensul reducerii cu 50% a garantiei, caz in care contractantul va completa Declaratia privind incadrarea in categoria IMM, conform Anexa Legii 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie de eligibilitate, in conformitate cu dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 - Formular 2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Formular 3-Certificate de atestare fiscala emise de DGFP si DEGPL din care sa reiasa ca obligatiile scadente (in luna anterioara publicarii invitatiei de participare 31.07.2012) de plata a sumelor datorate bugetelor locale si de stat sunt indeplinite ? pentruparticipantii clasati pe primul loc, se va solicita documentul in original sau copie legalizata-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006, conform Formularului 14(persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Prof. univ. dr. Vasile Astarastoae, ec. Daniela Drugus, ec. Petronela Baranetchi, ec. Ioana Alexa, ing. Maria Arhip, admin. Eugen Chiriac, av. Roxana Ruja, prof. univ. dr. Irina Draga Caruntu, ing. Magda Ursan, inf. Mihaela Tomaziu-Todosia, ec. Felicia Genoveva Rusu)-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP 314/2010 ? Formularul 13 Certificat constatator emis de ORC din care sa reiasa detinatorii partilor sociale/ actionarii, sanctiunile si daca operatorul economic are dreptul de a presta activitatile care fac obiectul viitorului contract (obiect de activitate autorizat) ? Pentru participantul clasat pe primul loc se va solicita prezentarea documentului in original sau copie legalizata
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.09.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.09.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 23.08.2012 09:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer