Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii imprimare buletine de vot ce vor fi folosite la alegerile pentru Camera Deputatilor si Senat din anul 2012?Judetul Valcea


Detaliu pentru invitatia numarul 337692
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSTITUTIA PREFECTULUI - JUDETUL VALCEA
Numar invitatie: 337692/18.10.2012
Denumire contract: Servicii imprimare buletine de vot ce vor fi folosite la alegerile pentru Camera Deputatilor si Senat din anul 2012?Judetul Valcea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTIA PREFECTULUI - JUDETUL VALCEACod fiscal: 2540570, Adresa: B-DUL TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1, Ramnicu Valcea, Telefon: 0250/731168, 0250/730801, Fax: 0250/735729
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240566, telefon: +40 250/730801, fax: +40 250735729, REGISTRATURA INSTITUTIEI -PARTER
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-DUL TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240566, telefon: +40 250/730801, fax: +40 250735729, SALA PROTOCOL ETAJ II
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (ADMINISTRATIA LOCALA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii imprimare buletine de vot ce vor fi folosite la alegerile pentru Camera Deputatilor si Senat din anul 2012?Judetul Valcea
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii imprimare buletine de vot ce vor fi folosite la alegerile pentru Camera Deputatilor si Senat din anul 2012?Judetul Valcea
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 132, 589.95 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :2.651 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zileModul de constituire a garantiei de participarea: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006In cazul optiunii de constituire a garantiei prin : a) virament, contul Institutiei Prefectului Judetul Valcea este: RO27TREZ6715005XXX000118, deschis la Trezoreria Municipiului Rm.Valcea, cod fiscal 2540570b) Un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari se va folosi Formularul nr. 11Eliberarea / Restituirea Garantiei de Participare : conform prevederilor art. 88 din H.G. nr. 925/2006.Retinerea garantiei de Participare: Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si dea incasa in nume propriu garantia pentru participare, in conditiile art.87, alin.(1) din HGR Nr.925 / 2006 si art.278^1 din OUG Nr.34 / 2006, repectiv suma de 1325, 50 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile, egala cu perioada de valabilitatea a ofertei, cu posibilitatea deprelungire la cerere. Perioada de valabilitate curge de la data limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din valoarea contractului, fara TVA .Perioada de valabilitate : pana la finalizarea procesului electoral al alegerilor parlamentare, respectiv 10 zile dupa publicarea rezultatelor alegerilorForma de constituire : printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. ( a se avea in vedere Formularul Nr. 14)Nota: Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 3 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin.(2)din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantii vor completa si depune :1.declaratia pe propria raspundere completata in conformitate cu formularul: 1 ? original, formularul 2, respectiv Formularului 2.1 ? original, ,Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d din O.U.G. nr. 34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.2.declaratia privind participarea cu oferta independenta, conform formularului 4? original.3.certificat de atestare fiscalaprivind impozitele si taxele locale, - original sau copie ?conform cu originalul ?4.certificat de atestare fiscala eliberat de ANAFprivind plata obligatiilor la bugetul general consolidat - original sau copie ?conform cu originalul?Nota: a) Certificatele fiscale vor prezenta situatia obligatiilor de plata exigibile catre bugetul localsi bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun oferteleb) Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale sau documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.5. Declaratiape proprie raspundere privind conflictul de interese, formularul: 3 ? originalDeclaratia se va prezentaatat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator daca este cazul.Persoanele din cadrul autoritatii contractante care detinfunctii de decizie si au rol ininitierea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Nadolu Mircea- PrefectStanga Eugenia ? Contabil sefAvram Veronica ? sef Serviciu JuridicPetcu Mariana, presedinte comisie evaluareLuta Narcis, membru comisie evaluareMarin Corina, membru comisie evaluarePapa Laurentiu, membru comisie evaluareMazilu Marinela, membru comisie evaluareIliescu Roxana, rezerva comisie evaluare Certificat constatator ONRC ? original sau copie ?conform cu originalul ? , din care sa rezulte ca domeniu de activitate principal sau secundar ? servicii tipografice .a) Pentru persoanele juridice/fizice romane -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment etcb) Pentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie egalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Valoarea media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu suma de265179, 90 lei. Prezentarea ultimelor trei bilanturi inregistrate la organismele abilitate sau alte documente care demonstreaza indeplinirea cerintei sau alte documente echivalente din care sa reiasa nivelul solicitat.Atunici cand nivelul este exprimat in alta moneda decat leul, echivalemta leu/alta moneda va fi efectuata la cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva.Informatii asupra cursurilor medii anuale se regasesc pe site-ul www.bnr.roOfertantii vor completa si depune fisa de informatii generale ?Formularul 5
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Dovada indeplinirii a maxim 5 contracte similare prin volumul, natura si complexitatea celor mentionate in caietul de sarcini, care sa confirme prestarea de servicii tipografice ( tiparire furnizare buletine de vot, pliante, ziare, tipizate etc)si servicii conexe a caror valoare insumata sa fie mai mare sau egala cu 132589, 95 lei fara TVA. Experienta similara a subcontractorilor nu va fi luata in considerare. (In cazul unei asocieri cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.) Se va completa , semna si prezentaFormularul nr. 6 cu anexa aferenta ? in original , precum si1. Fisa de experienta similaraSe va completa , semna si prezentaFormularul nr. 6.1Recomandarea beneficiarului( in original sau copie certificata ) Se va completa , semna si prezenta2. Formularul nr. 6.2 sau Documentul Constatator Operatorii economici nerezidenti vor prezenta copiile respective insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana., Cantitatile de utilaje, echipamentesi dotari propuse pentru indeplinirea contractuluiSe impune dovada ca ofertantul poseda logistica necesara indeplinirii contractului, in conditiile speciale impuse de Caietul de Sarcini ( utilaje de tiparire capabile sa prelucreze toate tipurile de hartie enuntate in caietul de sarcini , spatii de depozitare cu dotarile necesare indeplinirii cerintelor din caietul de sarcini, mijloacele de transport) . Daca oferta este depusa in asociere, oricare dintre asociatva putea prezenta documentulmentionat. Se va completa , semna si prezentaFormularul nr. 7 cu anexa aferenta.Dovada posesiei se probeaza cu documente care atesta drepul de folosinta netulburata pe toata perioada de derulare a contractului a utilajelor si echipamentelor declarate ( documente de proprietate, contracte de inchiriere, imprumut de folosinta, leasing etc ) . Aceste documente se vor atasa la formularul nr.7 in copii legalizate saucertificate ? conform cu originalul ?, Informatii privindsubcontractantiiSe va mentiona partea din contract care se va subcontractaSe va completa semna si prezenta Formularul nr.9si avizat de fiecare subcontractant in parte al acestuia, Asigurarea cu personal - Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate pentru indeplinirea contractului.Se va completa semna si prezenta Formularul nr. 8la care se vor anexa documente suport ( copii legalizate sau certificate ? conform cu originalul ?) corespunzatoare din care sa reiasa indeplinirea cerintelor solicitate, astfel: -CV-urile in format recomandat EUROPASS, in original, semnate de titular- contractele individuale de munca ale personalului complet vizat de ITM si/sau contractele de prestari servicii incheiate intre ofertant si persoanele respective si/sau angajamente de participare - copii legalizate / certificate ? conform cu originalul ?- documente privind specializarea personalului(studiile, pregatirea profesionala, calificarea si atestarea profesionala - copii legalizate sau certificate ? conform cu originalul ? Certificarea implementarii sistemului de management alcalitati conform standarduluiISO 9001:2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP SI SEDIUL INSTITUTIEI PREFECTULUI JUDETUL VALCEA BD T VLADIMIRESCU NR1 RM VALCEA JUD VALCEA -SERV FINANCIAR CONTABILITATE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.10.2012 13:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer