Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII IN VEDEREA AMENAJARII FONDULUI FORESTIER DIN DOMENIUL PUBLIC AL COMUNEI BICAZU ARDELEAN


Detaliu pentru invitatia numarul 328546
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA BICAZU ARDELEAN -JUDETUL NEAMT
Numar invitatie: 328546/01.06.2012
Denumire contract: SERVICII IN VEDEREAAMENAJARII FONDULUI FORESTIER DIN DOMENIUL PUBLICAL COMUNEI BICAZU ARDELEAN
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BICAZU ARDELEAN -JUDETUL NEAMTCod fiscal: 2614414, Adresa: COMUNA BICAZU ARDELEAN JUDETUL NEAMT, Bicazu Ardelean, Telefon: 0233/255668, Fax: 0233/255301
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP, procedura este online
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (ADMINISTRATIE PUBLICA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII IN VEDEREAAMENAJARII FONDULUI FORESTIER DIN DOMENIUL PUBLICAL COMUNEI BICAZU ARDELEAN
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de culegere a datelor din teren, ( descrierea arboretelor, inventarieri, masuratori topografice), intocmirea hartilor in format electronic si pe hartie in sistem STEREO -70, propunerea unei retele de drumuri pentru imbunatatirea gradului de acces la resursele forestiere, solutii tehnice pentru reconstructia ecologica a terenurilor provenite din fostele terenuri in litigiu unde au fost constatate multe taieri ilegale, redactarea amenajamentului si avizarea acestuia in comisia de specialitate de la Autoritatea Publica pt. silvicultura.Vizitarea amplasamentului. In scopul evaluarii, pepropriaraspunderesicheltuiala, risculuisi elementelor necesare pentru pregatirea ofertei sisemnarea contractului de executie a lucrarilor, se solicita vizitarea amplasamentului lucrarilor de catreofertanti inainte de depunerea ofertei. Aceasta conditie este obligatorie. Ofertele Operatorilor economici care nu vor face dovada vizitariiamplasamentului, vorfirespinsecafiindneconforme.
II.1.6) CPV: 71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 93, 480 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare -(2%)din valoarea lucrarii- 1869 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se constituie prin: a) scrisoare de garantie bancara, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.b) a unui ordin de plata sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor;c) a unei sume in numerar;
Garantie de buna executie
G arantia de buna executie se poateconstituie prin1. scrisoare de garantie bancara, care devine anexa la contract.2. depunerea la casierie a sumei in numerar.3. retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.si va fi in cuantuum de 5% - respectiv4674 LEI
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta, cf. ord. 314/2010;2) Cazierul fiscalpentru operatorul economic (firma) si/sau pentru administratori/actionari.3) declaratiepentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006(vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.);6)certificatele fiscale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii in luna anterioara celei in care se depun ofertele;7) Declaratie privind eligibilitatea8) Declaratie privind calitatea de participant la procedura9) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator. Persoanelecu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire), sunt: Barsan Constantin-Ioan, Dudan Elena, Rosu Iuliana, Tepes-Nica Elena, Huci Vasile. . Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii (codul CAEN), cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Certificatul va fi prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2. Pentru persoane juridice straine: - documente care dovedesc o forma de inregistrare, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentulmentionat..
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 (Cifra de afaceri)Informatii generale privind societatea din care sa rezulte ca cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani este de minim 186.000 lei.Pentru unitatile economice nou infiintate se va lua in calcul cifra de afaceri globala din ultimul an ? completarea si prezentarea Formularului nr. 3 ?Informatii generale? si Anexa 3A.Pentru IMM-uri se va tine cont si de facilitatile oferite de legea 346/2004, inclusiv de Art. 16 alin (2) (Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia pentru participare si garantia de buna executie cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.) ? Formular nr. 4 - Declaratie IMM.Ofertantul va prezenta o copie lizibila ?conform cu originalul? dupa bilantul contabil al societatii pentru anul 2011 (sau balanta de verificare), vizat si inregistrat de catre organele competente., Continuare cerinta 1: Cifra de afaceri globala se va calcula la cursul Euro mediu anual al BNR astfel: - in anul 2009, 1 euro=4, 2373 Ron;
- in anul 2010, 1 euro = 4, 2099 Ron;
- In anul 2011, 1 euro= 4, 2379 Ron.In cazul unei oferte comune, cerinta privind cifra de afaceri, poate fi indeplinita prin cumul de catre asociati.La evaluarea situatiei economico-financiare, nu se iau in considerare datele subcontractantilor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte atat fisele de Informatii generale si Identificare financiara cat si copii lizibile ?conform cu originalul? ale bilantului contabil sau a balantei de verificare pentru anul 2011., Continuare cerinta 1: Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa prezinte o imagine fidela a situatiei economice si financiare.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 (Experienta similara)Se va prezenta o declaratie insotita de lista principalelor contracte de servicii in ultimii 3 ani.Operatorii economici trebuie sa prezinte cel putin 1 contract de servicii care sa confirme prestarea de servicii similare celor care fac obiectul prezentei proceduri cu o valoare de minim 93.000 lei fara TVA.Ofertantul va completa si va depune in original - Formularul 5 - ?Declaratia privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani?.Aceste liste trebuie sa fie insotite de: - copii dupa partile relevante din contractele de servicii;
- procesele verbale de predare-primire pentru serviciile prestate;
- recomandari din partea beneficiarilor.Nivelul experientei similare se va raporta la cursul euro mediu anual BNR astfel: - in anul 2009, 1 euro=4, 2373 Ron;
- in anul 2010, 1 euro=4, 2099 Ron;
- in anul 2011, 1 euro=4, 2379 Ron., Cerinta 2 (Echipamente necesare pentru executarea contractului)Operatorii economici trebuie sa prezinte o declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa faptul ca detin un drept de proprietate sau de folosinta pentru urmatoarele echipamente: - 1 teodolit sau 1 statie totala ori 1 GPS;
- 2 instrumente pentru masurarea inaltimii arborilor;
- 1 computer cu imprimanta;
- 1 clupa;
- 1 trusa pentru analize pedologice;
- 1 program de prelucrare automata a datelor compatibil cu programul AS elaborat de Institutul de Cercetari si Amenajari Silvice.Ofertantul va completa si depune in original lista utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii (Formularul nr. 6 - Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare)., Continuare cerinta 2: Pentru echipamentele solicitate se vor prezenta documente, in copie, din care sa rezulte dotarea tehnica specifica cu obiecte de inventar: - lista de inventar intocmita la ultima inventariere a bunurilor din patrimoniu, realizata conform legii;
- facturile de achizitionare pentru bunurile procurate dupa ultima inventariere;
- contractele de inchiriere pentru aparatura de specialitate, contracte de comodat sau prestari de servicii cu firme de specialitate, intocmite pentru executarea de lucrari pe perioada pentru care se solicita atestarea societatii.De asemenea, se va face dovada existentei unui drept de proprietate sau a unui drept de folosinta pentru echipamentele solicitate (taloane/facturi/contracte de comodat sau de leasing, contracte de inchiriere, sau orice alte tipuri conform legii) - in copie conform cu originalul., Continuare cerinta 2: In lipsa echipamentelor ?teodolit sau statie totala ori GPS?, se va prezenta un contract de prestari de servicii in termen de valabilitate cu o persoana fizica autorizata pentru masuratori topografice care face dovada dotarii tehnice specifice sau cu o persoana juridica autorizata pentru masuratori topografice.In lipsa trusei pentru analize pedologice, se va prezenta un contract de prestari servicii in termen de valabilitate cu o persoana juridica autorizata in efectuarea de studii pedologice.Documentele de proprietate sau documentele privind inchirierea in alta limba decat cea romana vor fi obligatoriu traduse in limba romana de traducator autorizat, la data deschiderii ofertei.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta 3 (Personal de care dispune operatorul econonic in vederea derularii contractului)Ofertantul trebuie sa demonstreze ca detine personal de specialitate ce se va incadra in urmatoarele cerinte minime: - 1 sef de proiect pentru lucrari de amenajare a padurilor, cu studii superioare de lunga durata atestat de Ministerul Mediului si Padurilor;
- 1 expert certificat tehnic pentru amenajarea padurilor (expert CTAP - expert care certifica, din punct de vedere tehnic, calitatea lucrarilor de amenajare a padurilor) atestat de Ministerul mediului si Padurilor;
- 1 expert tehnic judiciar in specializarea ?Silvicultura?, atestat de Ministerul justitiei., Continuare cerinta 3: Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate si responsabil direct de indeplinirea contractului - completarea si prezentarea Formularului 15 - ?Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere?.Pentru personalul de care dispune operatorul econonic in vederea derularii contractului se vor prezenta urmatoarele documente: - CV-urile personalului de specialitate in original, datate si semnate;
- documente, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte pregatirea profesionala a personalului angajat: diplomele de absolvire si/sau certificate si/sau atestate ale personalului de specialitate;, Continuare cerinta 3: certificatul de atestare in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor pentru seful de proiect pentru lucrari de amenajare a padurilor emis de Ministerul Mediului si Padurilor, in conf. cu ORDINUL nr. 1.039/01.07.2010 pentru aprobarea Metodologiei de atestare a expertilor care certifica, din punct de vedere tehnic, calitatea lucrarilor de amenajare a padurilor si a Metodologiei de atestare ca sefi de proiect pentru lucrari de amenajare a padurilor; certificatul de atestare in termen de valabilitatela data deschiderii ofertelor pentru expertul CTAP (expert care certifica, din punct de vedere tehnic, calitatea lucrarilor de amenajare a padurilor) emis de Ministerul Mediului si Padurilor in conf. cu ORDINUL nr. 1.039/01.07.2010 pentru aprobarea Metodologiei de atestare a expertilor care certifica, d.p.d.v tehnic, calitatea lucrarilor de amenajare a padurilor si a Metodologiei de atestare ca sefi de proiect pentru lucrari de amenajare a padurilor;, Continuare cerinta 3: certificat de atestare in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor pentru expertul tehnic judiciar in specializarea ?Silvicultura? emis de Ministerul Justitiei in conformitate cu O.G. 2/2000 modificata si completata.- declaratii de disponibilitate pentru personalul de specialitate solicitat pentru realizarea contractului ce face obiectul prezentei proceduri de atribuire, semnate in original (formularul nr. 25)., Continuare cerinta 3: Cerinta privind detinerea unui expert tehnic judiciar in specializarea ?Silvicultura? poate fi considerata indeplinita si prin propunerea unui sef de proiect pentru lucrari de amenajare a padurilor, cu studii superioare de lunga durata, sau a unui expert certificat tehnic pentru amenajarea padurilor (expert CTAP), care detine certificat de atestare de expert tehnic judiciar in specializarea ?Silvicultura? emis de Ministerul Justitiei in conformitate cu O.G. 2/2000 modificata si completata.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta 4 (Informatii privind subcontractantii)Ofertantul va prezenta declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, indiferent de ponderea si specializarea acestora, conform cu formularul nr. 7 si lista cuprinzand subcontractantii, proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora, insotite de acordurile de subcontractare (formular nr. 8 ? Model acord de subcontractare)., Cerinta 5 (Informatii privind asocierea)Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligate sa isi prezinte asocierea intr-o forma legalizata. Fiecare dintre acestea isi asuma obligatia pentru oferta comuna si raspunde pentru orice consecinte ale viitorului contract de achizitie publica.Conditiile asocierii: criteriile de calificare/selectie care se cumuleaza sunt: - situatiaeconomico-financiara: informatii privind situatia economico ?financiara;
- capacitatea tehnica si sau profesionala: informatii privindcapacitatea tehnica; informatii privind personalul tehnic de specialitate.- garantie de participare;
- modul de prezentare a propunerii tehnice;
- modul de prezentare a propunerii financiare., Continuare cerinta 5: Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie (formularul nr. 18) prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului de achizitie publica.Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere (Formularul nr. 9 - ?Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica?) in care sa se mentioneze urmatoarele: - toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului;
- liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv;
- liderul asociatiei este responsabil pentru indeplinirea contractului, inclusiv platile., Continuare cerinta 5: Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie/Consortiu sunt obligati sa ramana in Asociatie/Consortiu pe intreaga durata a contractului.In cazul in care contractul nu va fi indeplinit de subcontractanti sau asociati, ofertantul va prezenta formularele cerute necompletate, cu mentiunea ?nu este cazul? urmata de semnatura si stampila ofertantului.In situatia in care oferta este declaratacastigatoare, operatorii economici care au depus oferta comuna vor prezenta la incheierea contractului de achizitie publica acordul de asociere in forma autentificata respectiv contractele de subcontractare incheiate cu subcontractanti si in conditii similare celor declarate in oferta., Cerinta 6 (Informatii privind insusirea clauzelor contractuale din cadrul contractului de servicii)Insu?irea clauzelor contractuale din cadrul contractului de servicii de reprezentantul operatorului economic, imputernicit sa semneze oferta si sa angajeze ofertantul in procedura de achizitie pentru atribuirea contractului de servicii respectiv., Cerinta 7 (Vizitarea amplasamentului)Inainte de elaborarea ofertei, operatorii economici au posibilitatea de a vizita amplasamentul, cu scopul de a evalua pe proprie raspundere, cheltuiala si risc toti factorii necesari a fi luati in calcul la pregatirea ofertei proprii.Vizitarea amplasamentului se va realiza in prezenta unui reprezentant al autoritatii contractante. In acest sens, cu cel putin o zi inainte de realizarea vizitei amplasamentului, se va instiinta, in scris, autoritatea contractanta cu privire la acest aspect. Documente/certificate emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru executia lucrarilorsimilare, conform ISO 9001, ISO 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.05.2012 13:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer