Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII INCHIRIERE DE UTILAJE


Detaliu pentru invitatia numarul 351705
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Hunedoara
Numar invitatie: 351705/02.08.2013
Denumire contract: SERVICII INCHIRIERE DE UTILAJE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Municipiului HunedoaraCod fiscal: 2127028, Adresa: Str. Libertatii, Nr. 17, Hunedoara, Telefon: +40 254716322, Fax: +40 254716087
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Libertatii, Nr. 17, Hunedoara, Romania, cod postal: 331128, telefon: +40 254716322, fax: +40 254716087, persoana de contact: VIOREL ARION
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Libertatii, Nr. 17, Hunedoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII INCHIRIERE DE UTILAJE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pentru buna desfasurare a activitatii compartimentelor din cadrul Directiei Tehnice : Serviciul Administrarea domeniului Public si Privat, Sectorul Intretinere Domeniul Public si Privat si Sector Intretinere Strazi, estenecesar sa fie inchiriate urmatoarele utilaje pentru perioada 01.07.2013? 31.12.2013 : - buldoexcavator 4x4, multifunctional ? 1000 ore;
- autobasculanta, capacitate 25 to ? 12.500 km;
II.1.6) CPV: 60182000-7 - Inchiriere de vehicule industriale cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de: LOT 1: buldoexcavator 4x4, multifunctional ? 1.000 leiLOT 2: autobasculanta, capacitate 25 to?500 lei reprezentand1 % din valoarea contractului.Garantia de participare se poate constitui si in euro.Data la care se va face echivalenta leu/euro este cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Perioada de valab.: 60 zile calend. de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, egala cu perioada de valabilitate a ofertelor.Garantia de participare constituita de operatorii economici incadrati conform Legii nr.346/2006, in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, va fi admisa in cuantum de 50% fata de valoarea solicitata. Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, personae fizice sau juridice romane ori straine, care depun oferta comuna, beneficiaza de aceeasi reducere a garantiei de participare.Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita prelungirea valabilitatii ofertelor, precum si, dupa caz, a garantiei de participare, in situatii exceptionale care impun o astfel de prelungire.In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura.Garantia de participare se constitue prin virament bancar in contul Mun. Hunedoara sau printrun instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatie. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Retinerea garantiei de participare: Autorit.contract. va retine garantia de participare in conformitate cu art.87 din HG nr.925/2006 si cu art.2781 alin.(1) lit. a)din OUG nr.34/2006 cu modif. si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care exista tert sustinator pentru situatia economica si financiara sau tehnica si profesionala, acesta va completa deasemeni declaratia privind eligibilitatea. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului. formular nr.3APersoanele juridice straine: Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, modificata si completata, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritatile competente din tara respectiva. Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Modalitatea de indeplinire: Cerinta obligatorie - Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formular 3B, Sectiunea Formulare. In cazul in care exista tert sustinator pentru situatia economica si financiara sau tehnica si profesionala, acesta va completa Formularul 3B ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 literele a), c^1), si d).Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale datorate bugetului general consolidate al statului si bugetelor locale, eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si PRIMARIE , din care sa reiasa ca nu au datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile Forma de prezentare: original, copie legalizatasau copie ?conform cu originalul? .Certificat de participare cu oferta independenta - Formularul 4Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? se solicita pentru a se vedea daca ofertantul participa la procedura in nume propriu; ca asociat in cadrul asocierii condusa de un lider sau ca subcontractor Formularul 5Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Legea nr.279/2011 ? (persoane cu functie de decizie in cadrul aut. Contractante in ceea ce priveste derularea, organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atriburii: Primar - Viorel Arion, Viceprimar - Boboutanu Dan, Secretar-Aurel Rata Bugnariu, Administrator public - Mihai Leu, Consilieri locali: Aldea Ana Maria, Artean Mircea Ioan, Takacs Aranka, Farcas Ladislau, Bucalet Marian Victor, Cazan Florin, Crisan Ovidiu Ioan, Farcas Bianca Magdalena, Ghenea Silvia, Olariu Nicoleta, Magaon Jane, Marginean Alexandru, Muzsic Robert Eugen, Muresan Vasile, Noghita Luminita Marinela, Palcau Ciprian Stefan, Radu Carolina, Rusu Constantin, Vasilescu Tatiana, Voinia Claudiu Sorin, Costa Mircea. Director tehnic Ladislau Demeter, Director economic - Giurgiu Valentina, Director adjunct ? Directia Economica - Popa Anisoara Aurelia, Sef SADPP Poanta Marinel, Sef Serviciu Achizitii Publice si Proiecte cu Finantare Europeana - Bucur Mariana Lilica, Sef Birou Proiecte cu Finantare Internationala - Lascau Liliana Otilia, sef Birou Investitii - Nimu Ioan, inspector asistent Achizitii Publice ? Franhoffer Beatrice, Consilier superior Achizitii publice - Muresan Doru, Sef Serviciu Administratie Publica - Podea Gabriela Liliana, consilier juridic - Stancu Claudia, Director Dezvoltare - Combei Anda Luminita, Director DAS ? Gemeniuc Lenuta, Director Politia Locala ? Furca Tiberiu, Director Resurse Umane ? Borsi Vasile, Sef serviciu Urbanism, amenajarea teritoriului, disciplina in constructii ? Bilei Lucian, Consilier juridic, Directia juridica - Laslau Militon Danut, Sef Serviciu Buget Finante Contabiltate - Ponta Cristina, Consilier superior - Directiatehnica - Mirfu Mihai, Consilier superior - Directia tehnica - Iuhas Ladislau, Inspector principal- Directia tehnica Popa Mariana, Inspector specialitate SAPPFE - Poganescu Niculina Rodica In cazul unei oferte comune fiecare membru al grupului are obligatia de a depune acesta declaratie. Formular 6 din sectiunea formulare. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat. Totodata acest formular trebuie completat de fiecare subcontractant, tert sustinator. Certificat constatatoreliberat de Oficiul Registrului Comertuluiin care sa fie inscris obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Nota: Pentru a fi valabil, certificatul constatator va fi prezentat in original sau in copie certificata ?conform cu originalul?. Originalul sau copia legalizata acestui document vor fi prezentate pentru conformitate de catre ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Informatiile minimale ce trebuie cuprinse in certificatul constatator sunt: - date de identificare legale (denumire, sediu, cod unic de inregistrare);
- obiectul principal si obiectele secundare de activitate;
- reprezentantii legali.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca acesta cerinta.Forma de prezentare : original, copie legalizatasau copie ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceriMedia cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv2010, 2011, 2012., Bilantul contabil sau extras de bilant sau alte documente edificatoare, incazul in care din motive justificate corespunzator operatorul economic nupoate prezenta bilanturile contabile. Bilantul contabil pentru anul 2012 sa fievizat si inregistrat de organele competente. Bilanturile contabile vor fiprezentate in copie, stampilate si certificate ?conform cu originalul? pefiecare pagina, de catre reprezentantul legal al operatorului economic.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelorsolicitate mai sus.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind utilajele: se vor prezenta utilajele pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului. Caracteristicile tehnice sa fie in corelatie cu cerintele din Caietul de sarcini.Ofertantii vor face dovada detineriiutilajelor care urmeaza sa le inchirieze .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.08.2013 16:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.07.2013 14:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer