Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII INFORMARE si PUBLICITATE ?REABILITAREA SI MODERNIZAREA DRUMULUI DE INTERES REGIONAL DJ 208?


Detaliu pentru invitatia numarul 225054
Autoritate contractanta
JUDETUL IASI
Cod de identificare fiscala: 4540712
Adresa: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Iasi
Telefon: 0232/235.100
Fax: 0232/214.425, 210.336;
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: SERVICII INFORMARE si PUBLICITATE ?REABILITAREA SI MODERNIZAREA DRUMULUI DE INTERES REGIONAL DJ 208?
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Contract de achizitie deservicii informare si publicitatein cadrul proiectului: ?REABILITAREA SI MODERNIZAREA DRUMULUI DE INTERES REGIONAL DJ 208, LIMITA JUDETULUI NEAMT-IASI-SUCEAVA?, COD SMIS 963Fonduri Structurale ?Programul Operational Regional 2007-2013, Axa Prioritara 2 ? Domeniul major de interventie 2.1
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 27.08.2009 10:15
Data limita de depunere a ofertelor: 09.09.2009 14:00
Adresa la care se transmit ofertele: CONSILIUL JUDETEAN IASI, cod fiscal 4540712Bd. Stefan cel Mare si Sfant, nr. 69, IasiCod postal: 700075
Data si ora deschiderii ofertelor: 10.09.2009 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CONSILIUL JUDETEAN IASI, cod fiscal 4540712Bd. Stefan cel Mare si Sfant, nr. 69, Iasi
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 44, 251.68 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- Neîncadrarea în situatiile prevazutela art. 180 si 181din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, - Prezentarea bilantului contabil pentru ultimul an financiar incheiat (2008), - Lista persoanelor cheie responsabile de indeplinirea contractului, insotita deCV-ul persoanelor prezentate, CVcaretrebuie sa fie depus în formatul standard indicat (Anexa 13), - Cerinta minima obligatorie : demonstrarea capacitatii princel putin 1 contract similar incheiat si finalizat in ultimii 3 ani.(Ofertantul este obligat sa depuna contractulde servicii similare, in copie).- Prezentarea cel putin a 1 recomandare sau 1 document constatator/proces verbal de receptie din partea beneficiarului, pentru prestarea serviciilor;
- Standarde de asigurarea calitatii: ISO 9001 sau echivalent.
SEAP sau sediul autoritatii contractante
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer